Listing 1 - 10 of 35 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
485.2 --- Engels --- Taal en letterkunde; overige talen --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
485.1 --- Nederlands --- Nederlande taal en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- secundair onderwijs --- leerboeken --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- B-stroom --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Choose an application
485.1 --- Nederlands --- Nederlande taal en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- secundair onderwijs --- leerboeken --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- A-stroom --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Choose an application
Hoe pak ik mijn taallessen het beste aan? Heel wat leraren moderne vreemde talen en NT2 stellen zich dagelijks deze vraag. Lesgeven is dan ook een complexe opdracht met een waaier aan mogelijke benaderingen, als differentiëren, leerlingen motiveren en evalueren. Daarnaast ook feedback geven, werken met rubrics en een portfolio, leerstrategieën gebruiken, afstandsonderwijs ... Wat zet je allemaal in om leerlingen een taal adequaat te leren gebruiken in verschillende communicatieve situaties? En hoe? Deze zoektocht zal elke taalleerkracht herkennen. In dit boek gaat de auteur verder dan theoretische benaderingen en vertelt ze over good practices en haar eigen ervaringen. Ze biedt taalleraren ook inspiratie om in te spelen op de talenten van leerlingen. Hun autonomie, betrokkenheid en competentie te verhogen. In te zetten op differentiatie en variatie, en gebruik te maken van activerende werkvormen. Geregeld komen haar cursisten ook zelf aan het woord met hun kijk op deze communicatieve aanpak.
456.2 --- didactiek --- taalonderwijs --- didactiek algemeen - taal en letterkunde overige talen --- Nt2 --- Talenonderwijs --- Didactic strategies --- Didactics of languages --- NT2 (Nederlands tweede taal) --- talenonderwijs --- tweede taal --- Vreemdetalenonderwijs ; didactiek --- NT2
Choose an application
Franse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 485.2 --- Frans --- secundair onderwijs --- leerboeken --- fran 485.2 --- didactiek --- Taal en letterkunde; overige talen --- didactiek secundair onderwijs - Franse taal en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Secundair onderwijs --- 1e graad secundair onderwijs --- A-stroom --- Franse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2019 --- PXL-Education 2020 --- 1e leerjaar A secundair onderwijs
Choose an application
Engels --- 2e leerjaar A secundair onderwijs --- A-stroom --- Katholiek onderwijs --- Onderwijssecretariaat van Steden en Gemeenten (OVSG) --- Gemeenschapsonderwijs --- OVSG --- Technisch onderwijs. --- Engelse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Engels ; secundair onderwijs --- 485.2 --- secundair onderwijs --- handboeken --- leerboeken --- enge 485.2 --- Taal en letterkunde; overige talen --- didactiek secundair onderwijs - Engelse taal en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
Typografie --- Typografen --- Lettertypes --- Lay-out --- Engels --- 2e leerjaar A secundair onderwijs --- A-stroom --- Engelse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Engels ; secundair onderwijs --- 485.2 --- secundair onderwijs --- handboeken --- leerboeken --- enge 485.2 --- Taal en letterkunde; overige talen --- didactiek secundair onderwijs - Engelse taal en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
Dit didactisch materiaal bestaat uit 4 keer 16 hulpkaarten:1. persoonsvorm in de tegenwoordige tijd - regelmethode2. persoonsvorm in de tegenwoordige tijd - smurfenmethode3. persoonsvorm in de verleden tijd - regelmethode4. persoonsvorm in de verleden tijd - regel van 't kofschip5. voltooid deelwoord - regelmethode6. voltooid deelwoord - regel van 't kofschip7. hoofdletters8. kleine letters9. leestekens10. aanhalingstekens11. betekenis van woorden12. gevarieerde woordenschat13. uitspraak onderzoeken14. mening geven15. fictie begrijpen16. mening geven over fictie
Nederlands --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- A-stroom --- 485.1 --- leerboeken --- Nederlandse taal- en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- secundair onderwijs --- 2e leerjaar A secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Nederlands ; secundair onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - Nederlandse taal en letterkunde
Choose an application
Nouveau Quartier français beantwoordt volledig aan de nieuwe eindtermen en leerplannen en biedt je als leerkracht nog meer mogelijkheden. De vertrouwde structuur van Quartier français blijft en wordt aangevuld met een aantal extra troeven. Doelgericht werken vraagt om een begeleid proces. Je leerlingen oefenen de kennis op drie niveaus in: drill- en transferoefeningen, communicatieve activiteiten en productieoefeningen. Leerlingen leren ook met strategieën te werken en worden tot taalattitudes geprikkeld. De behandelde items sluiten aan bij de interessesfeer en de leefwereld van de doelgroep. Nouveau Quartier français biedt heel wat handvaten voor leerlingen en daagt hen ook telkens opnieuw uit!
Franse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Frans ; secundair onderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- 485.2 --- Frans --- Taal en letterkunde; overige talen --- Contains audio-visual material --- secundair onderwijs --- leerboeken --- fran 485.2 --- didactiek secundair onderwijs - Franse taal en letterkunde --- 1e leerjaar A secundair onderwijs --- A-stroom --- Franse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2020 --- Secundair onderwijs.
Choose an application
Deze map bevat 3 posters die horen bij de onderwijsmethode Nouveau Quartier couleurs 2.1. La France2. L'heure, les jours, les mois, la météo3. Le français en classe
485.2 --- Frans --- Taal en letterkunde; overige talen --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Secundair onderwijs. --- Frans ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- B-stroom --- 2e leerjaar B secundair onderwijs --- Franse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- Frankrijk --- Dagen --- Maanden --- Weer --- Tijd --- Schooltaal --- Cultuur --- Maand --- fran 485.2 --- didactiek --- didactiek secundair onderwijs - Franse taal en letterkunde
Listing 1 - 10 of 35 | << page >> |
Sort by
|