Narrow your search
Listing 1 - 10 of 17 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Superklantvriendelijk : een stappenplan met praktische tips en inspirerende voorbeelden
Author:
ISBN: 9789090332253 Year: 2020 Publisher: Pumbo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Is het voor elk bedrijf haalbaar om net zo klantvriendelijk te worden als de Efteling, Kees Smit Tuinmeubelen of Jumbo? Jazeker!In Superklantvriendelijk geeft Remko Amesz praktische tips die toepasbaar zijn voor iedereen die klantvriendelijker wil werken. In gewonemensentaal loodst hij je langs de vijf stappen die je kunt doorlopen om ook jouw bedrijf tot in elke vezel superklantvriendelijk te maken.De auteur sprak vele experts op het gebied van klantgerichtheid en tekende talloze inspirerende anekdotes op. Met de praktische adviezen en voorbeelden in dit boek kun je na het lezen direct aan de slag.----------------Remko Amesz is sinds zijn eerste bijbaan in een café-restaurant gefascineerd door het onderwerp klantvriendelijkheid. Na zijn studie bedrijfskunde heeft hij ruim vijftien jaar werkervaring opgedaan op het snijvlak van operatie, marketing en commercie.-----------------"De inspirerende lessen in dit boek zijn in de praktijk getest door managers van klantgerichte organisaties en ze werken. Lees dit boek en ga ermee aan de slag!' ? Sydney Brouwer, auteur van Klantgericht leiderschap en spreker op het gebied van klantbeleving"Een aanrader voor eenieder die praktische tips wil om zijn of haar organisatie (nog) klantvriendelijker te maken.' ? Berry Veldhoen, directeur Altuïtion en auteur van o.a. Klanthelden in de 9+ organisatie"Leuk, luchtig en bovendien erg toegankelijk.' ? Evert Vols, partner en Klantbelever bij Buro Improof Bro : http://www.bol.com


Book
Exploring public relations and management communication
Authors: ---
ISBN: 9781292321745 1292321741 1292321784 1292321768 Year: 2020 Publisher: Harlow Pearson Education Limited

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Exploring Public Relations and Management Communication, 5th Edition, by Tench and Waddington is the definitive text on public relations. Blending theory with real-life applications. this book offers critical analysis with updated case studies, exercises and discussion questions that provide you with a holistic subject understanding. It also engages you with the thought processes behind some of the latest PR campaigns. This fundamental yet very practical text recognises the strategic importance of public relations to organisations, growing conversation about professionalism in practice and professional ethics. A comprehensive coverage of the COVID-19 pandemic helps you understand the implications of this global crisis on public relations and strategic communication. Exploring Public Relations and Management Communication, 5th Edition, by Tench and Waddington is the definitive text on public relations. Blending theory with real-life applications. this book offers critical analysis with updated case studies, exercises and discussion questions that provide you with a holistic subject understanding. It also engages you with the thought processes behind some of the latest PR campaigns. This fundamental yet very practical text recognises the strategic importance of public relations to organisations, growing conversation about professionalism in practice and professional ethics. A comprehensive coverage of the COVID-19 pandemic helps you understand the implications of this global crisis on public relations and strategic communication. https://www.pearson.com/store/p/exploring-public-relations-and-management-communication/P100003045750/9781292321745?tab=overviewhttps://www.pearson.com/store/p/exploring-public-relations-and-management-communication/P100003045750/9781292321745?tab=overview


Book
Op jacht naar de perfecte klant : groeigids voor startups en scaleups : marketinglessen van VanMoof, AFAS, Messagebird, BALR. en meer
Author:
ISBN: 9789089654854 Year: 2020 Publisher: [Culemborg] Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Groeiondernemers met ambitie zetten in op state of the art marketing. Daarin draait alles om de perfecte product-market fit, een sterke boodschap via de juiste kanalen en data, veel data. Je product verkoopt zichzelf namelijk niet zomaar, en je klanten vind je niet door zo hard mogelijk te roepen. Hoe growth marketing, influencers en voice commerce jou kunnen helpen bij het versnellen van de groei van je onderneming leer je in dit boek.De makers van Sprout bieden in Scoren met growth hacking een compacte gids voor ambitieuze ondernemers die sneller willen groeien. Daarvoor putten ze uit praktisch toepasbare wetenschappelijke inzichten en de nieuwste tools en methodes. Maar ook de oprichters van scaleups als Coolblue, BALR en Rituals leggen uit hoe zij succesvol zijn en blijven door vol in te zetten op state of the art marketing voor hun bedrijf.Voor alle ondernemers die willen schalen op basis van de laatste inzichten in marketing, met de nieuwste tools en methodes.Met learnings van de oprichters van o.a. Coolblue, BALR en Rituals.Boordevol tips van experts op het gebied van online marketing, lean marketing en growth hacking.De groeigids-serie wordt mede mogelijk gemaakt dankzij de kennis en ervaring van NLGroeit, Erasmus Centre for Entrepreneurship, GoFastForward en EY Innovation.Bron : http://www/businezz.nl


Book
The customer success professional's handbook : how to thrive in one of the world's fastest growing careers : while driving growth for your company
Authors: ---
ISBN: 9781119624615 Year: 2020 Publisher: Amsterdam John Wiley & Sons Inc

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The definitive "Customer Success Manager How-To-Guide" for the CSM profession from Gainsight, who brought you the market-leading Customer SuccessThe Customer Success Manager has become a critical asset to organizations across the business landscape. As the subscription model has spread from the cloud and SaaS to more sectors of the economy, that pivotal role will only grow in importance. That's because if you want to compete and thrive in this new environment, you need to put the customer at the center of your strategy. You need to recognize you're no longer selling just a product. You're selling an outcome. Customer Success Managers (CSM) are committed to capturing and delivering those outcomes by listening to their customers, understanding their needs, and adapting products and services to drive success. Although several existing resources address the customer success imperative, there is no authoritative instruction manual for the CSM profession--until now.The Customer Success Professional's Handbook is the definitive reference book for CSMs and similar roles in the field. This practical, first-of-its-kind manual fills a significant gap in professional customer success literature, providing the knowledge every CSM needs to succeed--from the practitioner level all the way to senior leadership. The authors--acknowledged experts in building, training, and managing Customer Success teams--offer real-world guidance and practical advice for aspiring and experienced CSMs alike. The handbook is written by practioners for practioners. An indispensable resource for front-line Customer Success Managers, this much-needed book:Demonstrates how to build, implement, and manage a Customer Success teamHelps new CSMs develop their skills and proficiency to be more employable and grow in their careersProvides clear guidance for managers on how to hire a stellar CSMPresents practical tactics needed to drive revenue growth during renewal, expansion, and customer advocacy opportunitiesExplains proven methods and strategies for mentoring CSMs throughout their careersOffers valuable insights from Gainsight, the Customer Success Company, and the broader customer success community with more than a dozen of the industry's most respected leaders contributing their perspectivesCurrently, with over 70,000 open positions, Customer Success Manager in one of the fastest-growing jobs in the world. The Customer Success Professional's Handbook: How to Thrive in One of the World's Fastest Growing Careers--While Driving Growth For Your Company will prove to be your go-to manual throughout every stage of your CSM career.Bron: www.standaardboekhandel.be


Book
De klant energieke organisatie : hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden
Author:
ISBN: 9789089654892 Year: 2020 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties zich te verbeteren om zo de verandersnelheid van de klantbehoefte bij te houden. Ze stoppen er veel tijd en energie in maar toch laten verbeteringen vaak lang op zich wachten.De vraag is hoe dit komt. Veel energie gaat verloren door het gebrek aan samenhang in de organisatie én omdat een belangrijke energiebron vrijwel onbenut blijft: klant-energie. Organisaties die in staat zijn deze energie te laten stromen, noem je Klant Energieke Organisaties. Dit zijn organisaties die energie uit klantfeedback weten te winnen en hiermee medewerkers inspireren, meer tevreden klanten genereren en toekomstbestendig ondernemen.Sonja Stalfoort neemt je mee in de wereld van klant-energie. Met een helder stappenplan leert zij je hoe je de feedback en informatie die klanten geven kunt integreren in de gehele organisatie. Een stroomschema maakt in één oogopslag duidelijk waar de knelpunten zitten en energie weglekt. Het gaat er dan om aan de juiste knoppen te draaien en de energie volop te laten stromen.Met medewerking van Egbert Jan van Bel, bestsellerauteur van o.a. Kloteklanten.SONJA STALFOORT is expert in klantbeleving en inspireert en begeleidt organisaties in het realiseren van een optimale verbinding tussen de klant en de organisatie. Als spreker, trainer en consultant. Het is haar passie verbindingen te creëren waar iedereen energie van krijgt.?Dit boek geeft energie! Door vanuit een nieuw en toegankelijk perspectief naar de klant te kijken, begrijpt iedereen waarom de klant een duurzame bron van energie is waarop iedere organisatie zou moeten draaien. Heel inspirerend!?Sjoerd Laarberg, CEO Allianz Netherlands'Het klant-energiemodel helpt je om klantfeedback op de juiste manier te vangen en te gebruiken om elke dag een beetje beter te worden. Zo wordt die feedback de brandstof voor een klantgerichte organisatie.' - Sydney Brouwer, auteur Klantgericht Leiderschap'Klantgericht ondernemen wordt steeds complexer en uitdagender. Elke dag komen er nieuwe (digitale) mogelijkheden bij om de klant te servicen. Sonja laat je op pragmatische wijze zien hoe je die uitdaging het beste oppakt en wat dat jouw organisatie kan brengen.' - Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School


Book
Marketing design met customer journey mapping
Author:
ISBN: 9789462763364 9462763364 Year: 2020 Publisher: Deventer Management impact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed te kunnen ontwerpen, je wel verdiepen in de klant en in de context. Dat verdiepen in de klant doen we door middel van Customer Journey Mapping en het in kaart brengen van de context doen we door middel van diverse context scans. Zonder het onderzoekende los te laten, legt dit boek dus wat meer de nadruk op het ontwerpende en creatieve karakter van marketing. Marketing Design met Customer Journey Mapping is doorspekt met praktische tools, inspirerende designs, handige handvatten en stappenplannen, bijzondere praktijkcases en inhoudelijke verdiepingsslagen. Het zet daarmee niet alleen aan tot nadenken, maar ook tot geïnspireerd worden en creëren. Bron : http://www.businezz.nl


Book
Onweerstaanbaar ondernemen : de drie succesversnellers waarmee je gegarandeerd meer klanten verleidt
Author:
ISBN: 9789461264039 Year: 2020 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.In simpele, praktische stappen beschrijft Pedro van Helden hoe je jezelf in korte tijd met zijn nieuwe marketingmethode ontwikkelt van een goede tot een excellente ondernemer. De sleutel tot succes bestaat uit drie succesversnellers:- Maak het verschil met jouw weggever- Laat zien wie je bent met de elevatorpitch- Zorg voor een fantastische klantreis met de WOW-ervaringZet jij deze succesversnellers in? Dan heb je goud in handen, of je nou diensten of producten verkoopt, net start of jarenlange ervaring hebt. Meer dan tienduizend ondernemers zijn je voorgegaan en hebben ontdekt dat de succesformule werkt, altijd en overal.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Six star service : maak een onvergetelijke indruk op je klanten
Author:
ISBN: 9789089655431 Year: 2020 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar weinig organisaties lukt dit echt. Om dat te bereiken is geweldige service nodig. Service die zo buitengewoon goed is, dat klanten het gaan delen op verjaardagen, social media en online reviews. Service die de verwachting van klanten overtreft en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dat is Six star service en dat maakt van klanten fans voor het leven.In zijn nieuwe boek six star service deelt Sydney Brouwer de simpele maar doeltreffende formule om die service te verlenen. Door het volgen van drie eenvoudige stappen kan iedereen die contact heeft met klanten een positieve emotie en memorabele beleving creëren. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!https://www.bol.com/nl/f/six-star-service/9200000123961641/?country=BE


Book
Visueel werken : effectiever samenwerken door zakelijk tekenen
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789063695927 Year: 2020 Publisher: Amsterdam BIS Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Heb jij het visuele werken al omarmd? Visueel werken en tekenskills worden steeds belangrijker in onze zakelijke omgeving. Een plaatje kan echt meer zeggen dan duizend woorden en visualisatie is voor bedrijven die hun zakelijke agility willen boosten, silo’s willen afbreken en hun klantbetrokkenheid willen vergroten een cruciaal onderdeel. Het visualiseren van denkprocessen kan je helpen om complexe problemen op te lossen. Het zorgt ervoor dat teams en medewerkers op elkaars ideeën kunnen voortborduren, het bevordert samenwerkingen en het geeft een enorme boost aan co-creatie en innovatie. 'Visueel werken' helpt je om misvattingen over visuele technieken op het werk van tafel te vegen. Je hebt van Gogh’s artistieke talent of Einsteins intelligentie niet nodig om de kracht van de visueel denken succesvol in te zetten voor jouw bedrijf. Met de juiste mindset en de eenvoudige skills zul je ervaren hoe snel je in staat bent om je eigen handschrift en stijl te ontwikkelen. Draag bij aan succesvolle zakelijke verandering door het inzetten van visuele communicatie.


Book
De sales architect : ontwerp je optimale salesorganisatie
Author:
ISBN: 9789047013594 Year: 2020 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een goede salesorganisatie is bepalend voor het succes van je bedrijf. Maar hoe werkt sales nu eigenlijk? En hoe pak je het goed aan? Sales is allang geen eendimensionaal trucje meer. Het is een veelzijdig gebied dat veel meer van je vraagt dan een dosis enthousiasme en doorzettingsvermogen. Of je nu commercieel verantwoordelijk bent voor een klant, een team of je eigen bedrijf, je moet ervoor zorgen dat je een goed geolied salessysteem opbouwt. Bovendien gaat het niet alleen om de hoeveelheid klanten, maar om de juiste klanten. Terry van den Bemt neemt je mee over de volledige breedte van het hedendaagse salesvak. Van strategie en team- en organisatie-inrichting tot aan werkprocessen en een gezonde cultuur: alles komt aan bod. Met zijn gedegen aanpak win je tijd en klanten, en bespaar je jezelf en je bedrijf een hoop stress en teleurstellingen. Wil je sales echt serieus benaderen? Dan moet je bij dit boek beginnen. Bron: http://www.businesscontact.com

Listing 1 - 10 of 17 << page
of 2
>>
Sort by