Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Motorcars engineering --- remmen --- veiligheid (autotechnologie) --- auto's
Choose an application
Motorcars engineering --- AGV (autonoom geleide voertuigen) --- elektrische auto's --- veiligheid (autotechnologie) --- auto's
Choose an application
Motorcars engineering --- AGV (autonoom geleide voertuigen) --- elektrische auto's --- automatisering --- auto's
Choose an application
**Diagnostic Communication with Road-Vehicles and Non-Road Mobile Machinery** examines the communication between a diagnostic tester and E/E systems of road-vehicles and non-road mobile machinery such as agricultural machines and construction equipment. The title also contains the description of E/E systems (control units and in-vehicle networks), the communication protocols (e.g. OBD, J1939 and UDS on CAN / IP), and a glimpse into the near future covering remote, cloud-based diagnostics and cybersecurity threats.
Motorcars engineering --- OBD (on-board diagnostics) --- mobiele netwerken --- auto's
Choose an application
Motorcars engineering --- brandstofcellen --- hybridevoertuigen --- elektriciteit --- auto's --- dieselmotoren
Choose an application
Motorcars engineering --- AGV (autonoom geleide voertuigen) --- auto's
Choose an application
Electronics --- Motorcars engineering --- hybridevoertuigen --- elektriciteit --- elektronica --- micro-elektronica --- auto's
Choose an application
Onderweg willen alle dieren wel ergens naartoe of langs. Daarbij toeteren ze dat het een lieve lust is. Een fietsbel, een stoomfluit, een ouderwetse claxon, een brandweersirene … elke toeter heeft zijn eigen geluid.
Choose an application
Hoe komt die auto op de boot? Hoe tankt een vliegtuig en hoe komt de melk in de tankauto? Vijf kinderen beantwoorden deze vragen eerst, en zelf weet je misschien ook een antwoord? Daarna volgt uitleg met tekeningen en foto's in kleur. Vanaf ca. 5 t/m 8 jaar.Mart SeerdenWie maakt die vieze trein schoon? Hoe komt die auto op de boot? Hoe tankt een vliegtuig? en Hoe komt de melk in de tankauto? In deze aantrekkelijk vormgegeven, bijna vierkante informatieve prentenboek worden dit soort vragen over het dagelijkse gebruik van speciale vervoermiddelen gesteld. Jonge kinderen kunnen daar al best goed zelf over nadenken. Elk thema wordt volgens een vast stramien in vier pagina?s gepresenteerd: een paginagrote kleurenfoto met de vraagstelling, antwoorden van vijf kinderen die zowel plausibel als minder plausibel kunnen zijn, achtergrondinformatie via gedetailleerde tekeningen in kleur en uitleg met een foto. De opzet is voor kinderen inspirerend en uitnodigend: onder begeleiding praten, zelf nadenken, vergelijken, in- of uitsluiten, vertellen over eigen ervaringen en kennis, inzichten opdoen die tot ?aha-momenten? kunnen leiden. De kleurige prenten spelen de informatieve hoofdrol, iets wat al begint op de mooie schutbladen. Goed bruikbare uitgave, oigineel van opzet, over een weinig voorkomend thema, vervoermiddelen. Goed te gebruken is op school, maar ook thuis. vanaf ca. 5 t/m 8 jaar.© NBD Biblion
Treinen --- Poetsen --- Vuilnismannen --- Afval --- Vervoermiddelen --- Schepen --- Auto's --- Vliegtuigen --- Melk --- Bussen --- Kranen --- Verkeer --- Jeugdboeken 03-06 jaar --- Trein --- Vervoermiddel --- Schip (transportmoddem) --- Auto --- Vliegtuig --- Autobus --- Kraan (machine) --- Recyclage --- Leefbaarheid --- Schip (transportmiddel) --- Vuilnisman --- Didactics of social education --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- ontdekkend leren --- transport (themawoord fictie) --- treinen (themawoord fictie) --- informatieve jeugdliteratuur --- dagelijks leven (themawoord fictie) --- WO (wereldoriëntatie) --- jeugdliteratuur
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|