Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by

Multi
Handboek creatieve marketingwerkvormen : een gids voor interactieve marketingsessies
Authors: ---
ISBN: 9789001873141 9789001873158 Year: 2020 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun marketingkwaliteiten willen verbeteren. In dit boek worden de meest gebruikte modellen in de marketing gekoppeld aan een opzet voor een concrete interactieve marketingsessie. Per model krijgt de student een korte introductie van de theorie achter het model. Dit dient als opfrisser van de theorie waar de student reeds kennis mee heeft gemaakt. Vervolgens wordt de lezer stapsgewijs door de interactieve marketingsessie meegenomen, zodat deze zelf te reproduceren is. Dit boek is bedoeld voor studenten met een basiskennis van marketingtheorie die middels interactie willen komen tot marketinginzichten rondom een opdracht of casus. Dat is bij voorkeur een échte opdracht, voor een bedrijf in projectvorm, stage of afstuderen, maar de werkvormen kunnen zeker ook gebruikt worden om met studenten te oefenen met een fictieve marketingcasus.

Keywords

Applied marketing --- marketing --- Werkvormen --- 659.13 --- 659


Book
Omgaan met event disruptie : handvatten voor online en hybride eventmanagement
Author:
ISBN: 9789462157163 Year: 2020 Publisher: Alphen aan den Rijn Vakmedianet

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld staat op zijn kop. De gevolgen van het coronavirus zijn wereldwijd groot, maar voor de realisatie van evenementen zijn ze gigantisch. Live-ontmoetingen kunnen voorlopig niet plaatsvinden op de manier zoals we die gewend waren. En dat terwijl de behoefte aan kennisdeling, contact, relatiebinding, netwerken en beleving enorm is.Maar ook als we weer ?mogen?, is het nog maar de vraag in welke mate en in welke vormen we impactvolle belevenissen weer ?on site? gaan realiseren. Online en hybride events veroveren nu een plek die nooit meer volledig zal worden ingeleverd.En dat is ?even? schakelen. De Event Disruptie is compleet. Nieuwe vaardigheden, kennis en creativiteit zijn nodig om impactvol te organiseren binnen het ?nieuwe normaal?.Dit boekje geeft je inzicht in de mogelijkheden, aandachtspunten en voor- en nadelen van online en hybride events. Het helpt je de juiste online werkvorm en het juiste platform te kiezen en het programma energiek, dynamisch en interactief op te tuigen.Lenny Klaassen organiseert vanuit haar eventbureau Effectivents al 20 jaar bedrijfsevenementen en is trainer in eventmanagement. Zowel de events als de trainingen zijn sinds het tweede kwartaal van 2020 volledig in de Event Disruptie meegegaan. Haar visie: wie gebaande paden durft te verlaten en creativiteit en innovatie durft te omarmen, zal zien dat online en hybride varianten ook hele mooie kansen brengen. In dit boekje lees je er meer over. https://www.standaardboekhandel.be/p/omgaan-met-event-disruptie-9789462157163


Book
Rethinking public relations
Authors: ---
ISBN: 9781138593657 9780367313005 0367313006 0429489315 0429951523 0429951531 9780429489310 9780429951527 9780429951534 9780429951510 0429951515 1138593656 Year: 2020 Publisher: Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This new (third) edition of Rethinking Public Relations continues the argument of previous editions that public relations is weak propaganda. However, while earlier editions focused on PR as representative of the uneven power distribution in society, this book goes further, conceiving the power of PR as more than just structural but also as having an important rhetorical component.In this extensively revised edition, Moloney and McGrath dissect the nature of the modern PR industry, arguing that its idealised self-presentation should be replaced by a more realistic and credible defence of the societal value produced by advocacy and counter-advocacy. This book includes expanded coverage of PR's impact on society (through areas such as CSR, sponsorship and community relations), its relationship with stakeholders, and its role in democratic debate and public policy making. It also considers the ways in which journalism has capitulated to PR in an era of 'fake news' and 'churnalism' and, in this new edition, the role of digital and social media is examined for the first time.Maintaining the rigorous and critical stance of previous editions, this new edition will also prove accessible to Master's level and final-year undergraduate students studying public relations, media and communications studies. Additionally, it will be of great value to practitioners who seek to widen PR's 'voices'.


Book
Mcquail's media and mass communication theory
Authors: ---
ISBN: 9781473902503 9781473902510 1473902517 147394354X 1473902509 Year: 2020 Publisher: Los Angeles (Calif.) : Sage,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Now in its seventh edition, this landmark text continues to define the field of media and mass communication theory and research, offering a uniquely comprehensive and balanced guide. It maintains the narrative of earlier editions into the world of pervasive, ubiquitous, mobile, social and always-online media that we live in today. New to this edition:•An increased focus on conceptualizing ‘mass’ media and communication and media theory in an age of big data, algorithmic culture, AI, platform governance, streaming services, and mass self-communication.•Further discussion of the ethics of media and mass communication in all chapters.•Inclusion of a diverse and global range of voices, histories and examples from across the field.•More detailed attention to the way media industries work and what it is like to make all kinds of media, including but not limited to: journalism, advertising, film, television, and digital games.•New and revised material, including a new chapter “A Canon of Media Effects”, bringing together Social-Cultural Effects & News, Public Opinion and Political Communication, helping the reader to rethink and reframe the whole idea of media effects and influence. A vitally important resource for all students of Media and Mass Communication in the 21st century. (Provided by publisher)


Book
De astronaut
Author:
ISBN: 9789044816587 9044816586 Year: 2020 Volume: *195 Publisher: Hasselt Clavis

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Aan de hand van tekeningen wordt het beroep van de astronaut uitgelegd. Geschikt voor kleuters.Tanja Maes, 22 januari 2015'De astronaut' is een boekje uit een reeks van educatieve en informatieve prentenboeken voor kleuters. Elk boek behandelt een ander beroep. Eerder verschenen: De brandweerman, De juf, De kapper, De piloot, De politieman, De postbode, De archeoloog, De bakker, De autocoureur, De verpleegster, De vuilnisman en De tandarts. Een astronaut spreekt al snel tot de verbeelding. Door dit boekje krijgen jonge kinderen een beeld van wat zijn beroep inhoudt: hij gaat naar de ruimte, draagt speciale kledij, vliegt in een ruimtetuig, moet een goede conditie hebben, traint veel, kan zweven door de gewichtloosheid, moet heel wat ingewikkelde machines bedienen en keert dan gelukkig terug naar de aarde. Het boek bevat heel wat informatie en draagt bij tot de verrijking van de woordenschat. Het is geen doorlopend verhaal maar geeft een goed beeld van het beroep en wat er achter de schermen bij komt kijken. De illustraties zijn eenvoudig en in de typische stijl van Liesbet Slegers. De linkerzijde is telkens voorbehouden voor de tekst, even doorbroken door nog een kleine illustratie van een detail uit de tekst. De rechterpagina wordt gevuld met illustraties die weergeven wat er in de tekst aan bod komt. Hoewel het geheel nogal klassiek en stereotiep is, is het zeker aantrekkelijk voor kleuters. Het boek geeft een duidelijk beeld van het beroep.22 januari 2015© Pluizer32http://www.pluizer.be


Book
Beyond brands : merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe
Author:
ISBN: 9789401467117 Year: 2020 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Beyond Brands vertelt hoe merken ons leven makkelijker en mooier moeten, kunnen en zullen maken. Ervan overtuigd dat ze een dienst op zich zijn, in deze VUCA-dagen waarin tegelijk de meest briljante en beangstigende dingen gebeuren. Ze laten de een in twijfel achter, en zetten anderen aan tot actie. Maar in welke richting gaan we verder? Hoe evolueren merken? What's beyond?Een merk in leven krijgen en houden brengt vele vragen met zich mee. Maar waarop baseren we ons in de yay or nay voor ons merk, als marketeer, ondernemer of consument? Naast modellen en theorieën in tabellen, op slide of op papier, liggen massa's antwoorden en de meest frisse ideeën out in the open. We vinden ze gewoon door andere merken te bekijken.Dit boek inspireert en confronteert aan de hand van vele voorbeelden, en vertaalt ze naar een kijk op de merken van de toekomst en de toekomst van onze merken. Met een referentiekader als houvast formuleert het handvaten voor het creëren van een onderscheidende identiteit en het waarborgen van duurzame waarde. Merken zijn levende en lerende concepten, en zullen er altijd zijn. Beyond Brands is de gids om hen niet te laten verdwalen. Bron : http://www.bol.com


Book
Digital reason : a guide to meaning, medium and community in a modern world
Authors: --- ---
ISBN: 9789462702066 9462702063 Year: 2020 Publisher: Leuven, Belgium : Leuven University Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The digital revolution has changed our ways of thinking, working, writing, and living together. In this book the authors critically analyse the ways in which these new technologies have reshaped our world in numerous respects, ranging from politics, ideology, and philosophy over art and communication to memory and identity. The book challenges the customary view of a divide between analog and digital culture, claiming instead that human endeavour has always been characterized by certain forms and aspects of digital thinking, building, and communicating, and that essential parts of analog culture are still being reshaped by new digital technologies. It offers a multidisciplinary approach to digital reason, reflecting the diversity of humanities scholarship and its fundamental contribution to the ongoing changes in our current and future thinking and doing.


Book
The infographic : a history of data graphics in news and communications
Author:
ISBN: 9780262043823 0262043823 9780262358118 0262358115 0262358123 Year: 2020 Publisher: Cambridge, Massachuetts : The MIT Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"The use of infographics is on the rise in newspapers, on television, and on the web. Data visualizations are now ubiquitous in education and corporate life as well. Yet modern communications scholarship has had little to say about this development: the infographic has so far existed on the periphery of communications studies. To date, no serious attempt has been made to explore the historical emergence of the form in terms of its cultural and mass-communicative impact. This book will step into the breach with a history of the use of data graphics in news media and mass communication. This book sets out an original, theoretically rigorous account of the historical evolution of infographics and data visualization in news media and mass communication. It represents the first serious attempt to explore the rise of data visualization as a popular, cultural phenomenon. The author employs an innovative methodology (and method of analysis), towards contextualizing the rise of these forms in popular culture through six historical phases; the proto-infographic; the classical; the improving; the commercial; the ideological; and the professional. Given the potential scope of this topic, the author situates this book specifically within the UK"--


Book
L’écrivain-reporter au coeur des années trente
Author:
ISBN: 2859398422 2757426869 9782859398422 Year: 2020 Volume: 888 Publisher: Villeneuve d'Ascq : Presses universitaires du Septentrion,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

La tentation du reportage destiné à la grande presse n’a épargné presque aucun des écrivains des années trente : Carco, Cocteau, Cendrars, Soupault, Simenon, Kessel, Malraux et combien d’autres encore, se sont lancés, sous le patronage de la figure mythique d’Albert Londres, dans le genre incertain de l’enquête, pour le plus grand plaisir des lecteurs du Matin, de Paris-Soir ou de Voilà. Phénomène aussi remarquable que méconnu de la vie culturelle de l’Entre-deux-guerres, la vogue de l’écrivain-reporter soulève quelquesunes des questions essentielles que se pose alors la littérature, à mi-chemin du livre et du journal, de l’écriture et de l’action.

Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by