Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Veel communicatieprofessionals worstelen met projecten die iedereen belangrijk vindt, maar waar niemand last van wil ondervinden. Dat zijn de wegen, windmolens en dijken in de achtertuinen van het dichtbevolkte Vlaanderen en Nederland. Hoe communiceer je met de steeds lastigere burger? Ondertussen moet je samenwerken met aannemers, een politiek bestuurder wordt onrustig en iedereen in je organisatie heeft een idee over communicatie. Hoe ga je daar als communicatieprofessional op een positieve manier mee om? ?Laat ons zeggen dat het (de) shit wordt? staat vol communicatietips, herkenbare verhalen uit de projectpraktijk en communicatiestrategieën die voor iedereen toepasbaar zijn.Bron : http://www.politeia.be
Economic infrastructure --- Transport. Traffic --- Mass communications --- infrastructure --- communicatiestrategie --- Communicatie --- Communicatiestrategieën --- Mobiliteit --- Infrastructuur --- Overheidscommunicatie --- Overheidsvoorlichting --- Communication and traffic --- Highway engineering --- Communicatiestrategie --- massacommunicatie --- communication [function]
Choose an application
Houd op met het online uitstrooien van je content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek liever naar je eigen contentplatform. Dat is de plek om uit te groeien tot een autoriteit binnen je niche, branche of industrie. Dat is het epicentrum van je contentmarketing waar al je verhalen online samenkomen. De plek waar jij je publiek aan je bindt en monetariseert. Een betrouwbare bron met een redactionele opbouw, formats en rubrieken, rond een domein of thema's, waarmee jij je bedrijf of organisatie een herkenbaar smoel geeft. Maar hoe bouw je zo'n onderscheidend platform ? Hoe vertaal jij je merk-DNA naar goede verhalen ? Hoe zorg je voor abonnees en hoe kun je die te gelde maken ? Je leert het in De power van een contentplatform. Met als bonus 56 insteken voor belachelijk goede verhalen, de absolute basis onder een sterk platform. Bron : http://www.bol.com
Consumer behavior --- Market research --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- merken --- sociale media --- marketingcommunicatie --- online advertising --- marketingstrategie --- Contentmarketing --- Sociale media --- Internet --- Onlinemarketing --- Storytelling --- Informatiemanagement --- platforms --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8
Choose an application
In dit handboek komen onderwerpen aan bod als marketingcommunicatie en corporate en interne communicatie. Speciale aandacht is er voor het communicatieplan, de communicatie bij veranderingen en social media. Communicatie Handboek legt hierbij een sterke verbinding tussen theorie en praktijk. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting, een praktijkcase en een begrippenlijst.In deze zesde, grondig gewijzigde editie, is online communicatie volledig geïntegreerd in alle onderdelen. Aan de nieuwe editie zijn twee hoofdstukken toegevoegd: een hoofdstuk over 'gedragsverandering', waarin de werking van het brein centraal staat, en een hoofdstuk over 'newsrooms', dat gaat over een proactieve benadering van de media.www.noordhoff.nl/webshop/product/communicatie-handboek
Mass communications --- communicatietheorieën --- communicatiewetenschappen --- Marketingcommunicatie --- Communicatie --- Communicatieplan --- Bedrijfscommunicatie --- Corporate communication --- Interne communicatie --- Media --- Gedrag --- Bachelor in het communicatiemanagement --- 005.57 --- Marketing : communicatiestrategieën --- Organisaties : interne communicatie --- Sociale media --- Organisaties : communicatie --- Marketingcommunicatie. --- Interne communicatie ; ondernemingen --- Communicatiemanagement
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|