Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Veel organisaties geven aan dat zij af willen van het klassieke performance management dat bestaat uit jaarlijks het stellen van doelen, het vellen van een oordeel in de vorm van een score en daaraan gekoppelde beloningsconsequentie. Het kost veel tijd, levert veel frustratie en papierwerk op en past niet in een wendbare, agile werkomgeving. Maar wat is het alternatief?Kilian Wawoe, Maud Schaapveld en Rutger Verbeet doken in de literatuur en vroegen meer dan 700 professionals en tientallen organisaties hoe het anders zou kunnen. In dit boek bieden ze na een grondige analyse een praktisch alternatief voor organisaties die af willen van de traditionele performance cyclus.Bron : http:/www.managementboek.nl
Performance management --- Agile werken --- Management --- Performance Prestatie --- Management Management --- Changement Verandering --- Agile Agile
Choose an application
Double your odds of leading successful, sustainable change Leaders aren't short on access to change management advice, but the jury has long been out as to which approach is the best one to follow. With the publication of Beyond Performance 2.0, the verdict is well and truly in. By applying the approach detailed by authors, Scott Keller and Bill Schaninger, the evidence shows that leaders can more than double their odds of success--from thirty percent to almost eighty. Whereas the first edition of Beyond Performance introduced the authors' "Five Frames of Performance and Health" approach to change management, the fully revised and updated Beyond Performance 2.0 has been transformed into a truly practical "how to" guide for leaders. Every aspect of how to lead change at scale is covered in a step-by-step manner, always accompanied by practical tools and real-life examples. Keller and Schaninger's work is distinguished in many ways, one of which is the rigor behind the recommendations. The underpinning research is the most comprehensive of its kind--based on over 5 million data points drawn from 2,000 companies globally over a 15-year period. This data is overlaid with the authors' combined more than 40 years of experience in helping companies successfully achieve large-scale change. As senior partners in McKinsey & Company, consistently named the world's most prestigious management consulting firm, Keller and Schaninger also draw on the shared experience of their colleagues from offices in over 60 countries with unrivaled access to CEOs and senior teams. Beyond Performance 2.0 also dares to go against the grain--eschewing the notion of copying best practices and instead guiding leaders to make choices specific to their unique context and organization. It does this with meticulously balance of focus on short- and long-term considerations, and on fully addressing the hard technical and oft cultural elements of making change happen. Further, the approach doesn't just focus on delivering change; it builds an organization's muscle to continuously change, making it healthier so that it can act with increased speed and agility to stay perpetually ahead of its competition. Leaders looking for a proven approach to leading large-scale change from a trusted source have found what they are looking for in Beyond Performance 2.0.
Choose an application
Het landschap op gebied van kwaliteit is permanent in verandering. Nieuwe kwaliteitsmethoden, nieuwe normen, nieuwe klanteneisen, nieuwe machines, nieuwe risico's of nieuwe productiemethoden maken het voor de kwaliteitscoördinator uitdagend om deze veranderingen op te volgen en te implementeren in de organisatie. Een belangrijke verandering is ook de publicatie door de International Standardization Organisation (ISO) in 2018 van de norm ISO 9001:2018. Deze norm is een managementsysteemnorm voor kwaliteit. Maar wat is dat nu juist, een managementsysteem en een kwaliteitsmanagementsysteem? Wat zijn de voordelen voor mijn organisatie om over een - al dan niet gecertificeerd - kwaliteitsmanagementsysteemte beschikken? Waarop legt een managementsysteem nu juist de nadruk?Al deze vragen zullen in deze uitgave worden beantwoord. Na het lezen zalhet voor jou als kwaliteitscoördinator duidelijk zijn dat een kwaliteitsmanagementsysteemjou helpt om op de vele veranderingen die op je af komengepast te reageren. Nieuwe eisen aan producten en diensten, nieuwe kwaliteitstechnieken kunnen beter worden opgevolgd en geïmplementeerd, nieuwerisico's worden (her)beoordeeld, nieuwe opleidingen voor het personeel worden ingericht, enz. De norm ISO 9001:2018 geeft je daarbij hulp. Deze kwaliteitsmanagementsysteemnorm geeft je een manier van aanpakken, die je makkelijk kan gebruiken in andere vestigingen van je organisatie. Speciaal voor vestigingen in het buitenland geeft ISO 9001:2018 een duidelijk 'raamwerk', waarrond je het kwaliteitsmanagement kan opbouwen en kan communiceren met je buitenlandse kwaliteitscoördinatoren. Met als uiteindelijk doel: het verhogen van het kwaliteitsniveau in de organisatie en het verhogen van de klanttevredenheid. Veel succes hiermee!Jan Dillen is ingenieur bouwkunde, preventieadviseur niveau 1 (HVK)en milieucoördinator niveau A. Hij was lange tijd werkzaam als veiligheidsprofessional bij een verzekeringsmaatschappij op het gebied van preventie van arbeidsongevallen, brandverzekeringen en bouwrisico's. Hij werkt momenteel als auditor op het gebied van kwaliteit, veiligheid en milieu, en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Voor veiligheid auditeert hij OHSAS18001/ISO 45001 en VCA, liefst gecombineerd met ISO 9001 en/ofISO 14001.Daarnaast verzorgt Jan Dillen opleidingen voor preventieadviseurs niveau 1&2/middelbaar en hoger veiligheidskundigen en milieuprofessionals aande Universiteit Antwerpen en de Universiteit Hasselt. Hij geeft opleidingen interne auditor en kwaliteitsmanagementsystemen aan Vinçotte Academy.Ook was hij spreker aan de TU Delft en op het congres van de Nederlandse Vereniging voor Veiligheidskunde. (achterflap)
PXL-Central Office 2019 --- organisatiekunde --- kwaliteitsmanagement --- kwaliteitsnormen --- Qualité Kwaliteitszorg --- Management Management --- Normes Normen --- Performance Prestatie --- ISO --- Kwaliteitszorg ; ondernemingen
Choose an application
Quatrième de couverture : "Au quotidien, la complexité du monde du travail avec ses incertitudes et ses paradoxes, les mutations des organisations et de la relation au travail, la montée de l'individualité et de l'interdépendance, les profondes évolutions des rôles et des missions qui en découlent provoquent des modifications fondamentales dans les métiers, quels qu'ils soient. L'entreprise d'aujourd'hui doit être plus adaptable, plus flexible et évoluer beaucoup plus vite qu'hier en développant son esprit agile. L'agilité, quoi, pour quoi, pour qui ? C'est l'ambition de ce livre qui développe 100 outils pour mettre en oeuvre l'agilité qui repose sur quatre valeurs : Les interactions entre les individus plutôt que les processus ; La collaboration avec les clients plutôt que la négociation contractuelle ; La fourniture du produit ou du service attendu utilisable immédiatement ; L'acceptation du changement et la réactivité plutôt que la planification rigide. Dans ce livre, chaque compétence de l'agilité comprend des outils à trois niveaux : pour l'individu, pour l'organisation et le management entrepreneurial et d'ordre technologique. Un livre pour pratiquer l'innovation en continu et instiller un état d'esprit entrepreneurial, garant de la croissance future dans tous les secteurs de l'économie."
Changement Verandering --- Innovation Innovatie --- Equipe Team --- Performance Prestatie --- Méthodes Methoden --- Staff Management --- Employee Performance Appraisal --- Communication --- Agile Agile
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|