Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Er was eens een ondernemer die z’n eigen zaak startte. De volgende ochtend stroomden de klanten vanzelf toe. Rijen dik stonden ze. Zonder dat hij één klap moest uitvoeren. En hij ondernam nog lang en gelukkig. Einde.Bullshit! De realiteit is een pak minder sprookjesachtig. Ondernemen is keihard werken en als je het verkeerd aanpakt, verkoop je geen sikkepit. Maar hoe krijg je klanten dan zover om met jou in zee te gaan? Eigenlijk moet je maar drie zaken weten. Welke? Dat lees je in het grappigste managementboek van het jaar. Mét een verhaal én heerlijk helder advies om je nog lang, gelukkig en succesvol te laten ondernemen. En da’s geen sprookje.
Choose an application
Partant du Bitcoin qu’il ne saurait être question d’escamoter comme on l’a fait trop souvent derrière le processus d’enregistrement des opérations dans une blockchain, ce livre entend donner une vision d’ensemble sur une nouvelle ère numérique, venant après celle ouverte par les protocoles qui régissent Internet. Dans le foisonnement d’idées que l’on peut avancer sur l’ère qu’ouvrent les protocoles à blockchain, il est en effet utile de distinguer ce qui est important de ce qui ne l’est pas : les séquelles des origines et les rapports complexes entre la technologie d’ensemble et l’usage monétaire de la cryptomonnaie, la nature de celle-ci et ce que permet vraiment (ou non) un protocole d’échanges décentralisé. Limitant les explications techniques au minimum nécessaire, cet ouvrage détaille ce qui se passe réellement sur une blockchain (transactions, certifications, horodatage, automatisation des contrats), ce qui fait consensus et ce qui fait débat (le mode même de consensus, la gouvernance, la difficile conciliation des enjeux de sécurité, de programmabilité ou de mise à l’échelle), et les nouvelles « règles du jeu » partagées dans un monde qui, au moins pour une part, se déroule sans l’État et sans banque, où la nature de certaines propriétés (les communs) et de certaines procédures (les appels au marché par voie d’ICO) introduisent de profonds changements.
Choose an application
Foutje, bedankt' • "Melk. De witte motor' • de supermarktmanager van Albert Heijn • "Even Apeldoorn bellen' • "Ik heb nog zo gezegd: geen bommetje' • "Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend' • "Niet omdat het moet, maar omdat het kan' • de zwanen van KLM • Het zijn stuk voor stuk reclamecampagnes die miljoenen Nederlanders kennen en die zich verankerd hebben in onze cultuur. Hoe verzin je die en wat maakt ze zo sterk? Jaap Toorenaar vroeg het ruim 50 bedenkers van roemrijke reclames. Ze vertellen openhartig over hun gepuzzel en gepieker, over de (dwaal)sporen die ze bewandelden en over de eerste reacties van hun opdrachtgevers; er klonk niet altijd applaus voor hun idee. Hoe verzinnen ze het? biedt de lezer waardevolle lessen over herinneringswaarde en overtuigingskracht, een unieke kijk achter de schermen van de reclame wereld en bovenal veel leesplezier.
reclame --- marketing --- Merken --- 658.8 --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Reclame --- Reclame. --- Advertising. Public relations
Choose an application
handelscorrespondentie --- zakentaal --- Translation science --- Engels --- Economic relations. Trade --- Anglais (langue) --- Langage commercial et des affaires --- Étude et enseignement --- 658.8 ) Marktonderzoek --- handboeken --- marketing --- 658.8 ) Handelscorrespondentie Engels --- zakelijke communicatie --- leerboeken --- secundair onderwijs --- Contains audio-visual material --- Étude et enseignement.
Choose an application
Speel in op de verwachtingen van klanten.In een wereld waarin technologie onze behoeften meer en meer kan beantwoorden, zijn mensen bewuster bezig met gezond en gelukkig zijn. Iedereen wil de beste versie van zichzelf worden.Dit boek beschrijft niet alleen het enthousiasme om gezond en gelukkig te leven, maar legt ook uit wat mensen verwachten van producten, diensten en ervaringen die hen moeten helpen in hun zelfontplooiing. Het boek daagt bedrijven en merken uit om na te denken over hoe ze daar het beste op inspelen.https://www.lannoocampus.nl/nl/healthusiasm
Gezondheidszorg --- Marketing --- Psychologie --- PXL-Business 2020 --- marketingstrategie --- gezondheid --- productinformatie --- consumentenspychologie --- consumentengedrag --- technologie --- digitaal --- Bee Collection --- 658.8 --- Gezondheid --- Geluk --- Welbevinden --- Management --- Klantgericht ondernemen
Choose an application
Houd op met het online uitstrooien van je content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek liever naar je eigen contentplatform. Dat is de plek om uit te groeien tot een autoriteit binnen je niche, branche of industrie. Dat is het epicentrum van je contentmarketing waar al je verhalen online samenkomen. De plek waar jij je publiek aan je bindt en monetariseert. Een betrouwbare bron met een redactionele opbouw, formats en rubrieken, rond een domein of thema's, waarmee jij je bedrijf of organisatie een herkenbaar smoel geeft. Maar hoe bouw je zo'n onderscheidend platform ? Hoe vertaal jij je merk-DNA naar goede verhalen ? Hoe zorg je voor abonnees en hoe kun je die te gelde maken ? Je leert het in De power van een contentplatform. Met als bonus 56 insteken voor belachelijk goede verhalen, de absolute basis onder een sterk platform. Bron : http://www.bol.com
Consumer behavior --- Market research --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- merken --- sociale media --- marketingcommunicatie --- online advertising --- marketingstrategie --- Contentmarketing --- Sociale media --- Internet --- Onlinemarketing --- Storytelling --- Informatiemanagement --- platforms --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8
Choose an application
In het 'Handboek E-commerce' wordt de lezer - via de noodzakelijke transitie van de E-business-meegenomen in de moderne vormen van doelgerichte E-commerce. In de transitie naar E-commerce 4.0 is niet alleen de Customer Journey Mapping door de wirwar van verkoopkanalen belangrijker dan ooit. Ook de conversie-optimalisatie op de webshop, app, portal of het platform zorgen continu voor nieuw inzichten om nog succesvoller te worden. Het dikke, crossmediale 'Handboek E-commerce'helpt de ondernemer, moderne manager en student een winnend E-commerce Strategie Plan (EcSP) te construeren aan de hand van praktische voorbeelden, modellen en heldere stappen. In het kleurrijke en praktisch boek ligt focus op de Sell-side van het moderne E-business umfeld op basis van onderscheidende waardecreatie gelinkt aan de Waardeketen 2020. De promotie gebeurt op basis van een moderne E-commerce Marketingmix van 20 P?s, REAN en het 4C-model van Commerce, Consumentengedrag, Channels en Conversie. Voor de boekbeleving maakt het 'Handboek E-commerce' gebruik van Augmented Reality lagen en laat het toekomstgerichte handboek de nieuwe mogelijkheden van gebruik van mixed reality, blockchain, machine en deep learning zien, in aanloop naar de succesvolle E-business 2020. Dit alles aangevuld met meer dan 1000 extra digitale bijlagen en de inzichten van de beste E-commerce experts!Bron : http://www.managementboek.nl
Cybermarketing --- Elektronische handel --- Websites --- Marketingstrategieën --- Marketingmix --- 658.88 --- E-commerce --- Trade theory --- Distribution strategy --- Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- Information systems --- websites --- internet --- marketing --- reclame --- e-commerce --- CRM (Customer Relationship Management) --- E-business --- 658.8 --- Website --- Marketingstrategie --- Onlinemarketing
Choose an application
Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumer marketing. Het handboek presenteert de elementaire concepten en denkkaders uit het vakgebied en is doorspekt met voorbeelden uit de leefwereld van studenten zodat de theorie makkelijk aan de praktijk gelinkt kan worden. Doordat de studenten een stevige theoretische basis meekrijgen, zijn zij ook beter in staat om recente innovaties een plaats te geven in de bredere context.Nieuwe kennis en structurele ontwikkelingen op micro- en macroniveau worden in dit handboek grondig onderzocht en studenten worden uitgedaagd om hun eigen visie onder woorden te brengen. Bovendien besteedt Marketing in beweging aandacht aan de randvoorwaarden waaraan marketing dient te voldoen om het welzijn van de mens en onze leefomgeving te vrijwaren. https://borgerhoff-lamberigts.be/boeken/marketing-in-beweging
Marketing --- prijsbeleid --- merkimago --- marketing --- consumentengedrag --- 369.1 --- Strategieën --- Consumentengedrag --- Consumptie --- Marktonderzoek --- Groei --- Concurrentie --- Besluitvorming --- Koopgedrag --- Doelgroepenreclame --- Productontwikkeling --- Productinnovatie --- Prijsvorming --- Marketingcommunicatie --- Distributie --- Winkelformules --- Online marketing --- 658.8 --- innovatie --- Strategie --- Distributie (economie) --- Winkelformule --- Onlinemarketing --- Financiewezen
Choose an application
Op internet concurreer je met miljoenen websites. Hoe kun je toch opvallen? Er is een slimme manier: SEO. Door een website goed doorzoekbaar te maken en de juiste woorden te kiezen val je sneller op.In dit praktische boek legt SEO-expert Rutger Steenbergen uit hoe je krachtige webteksten schrijft die scoren bij zoekmachines.Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie 'Digitale trends en tools in 60 minuten'. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.Bron : http://www.adfoshop.nl
Zoekstrategie (operations research). --- persuasieve communicatie --- online advertising --- webmarketing --- 658.8:004.738.5 --- zoekmachinemarketing --- internetmarketing --- Zoekmachineoptimalisatie --- Schrijven --- Internet --- Websites --- Applied marketing --- websites --- Computer architecture. Operating systems --- marketingcommunicatie --- Mass communications --- PXL-Media & Tourism 2015 --- communicatiemanagement --- schriftelijke communicatie --- internet --- SEO --- Cybermarketing --- Website --- Onlinemarketing
Choose an application
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Aan de basis hiervan liggen het doorgronden van de behoeften en wensen van de klant, het besluit welke deelmarkten de organisatie het best kan bedienen, en de ontwikkeling van waardeproposities waarmee de organisatie klanten aan zich kan binden, ze kan behouden en groei kan realiseren. Als de organisatie dit goed doet, plukt ze de vruchten op het gebied van marktaandeel, winst en klantaandeel. Meer dan andere marketingboeken presenteert en ontwikkelt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie - van begin tot eind - op een heldere en bondige manier.De nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk worden behandeld. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant om daar waarde van de klant voor terug te krijgen. Marketing, de essentie biedt een praktische benadering, concepten worden toegepast in veel (lokale) voorbeelden waarin bekende en minder bekende bedrijven marketinguitdagingen beoordelen en oplossen.Laat je inspireren door Marketing, de essentie en je zult ontdekken hoe belangrijk klantwaarde is, zowel in theorie als in de praktijk!Nieuw in deze editieIn de nieuwe editie van Marketing, de essentie is de structuur nog verder verbeterd, waarbij er meer focus ligt op de geïntegreerde marktbenadering. Daarnaast worden alle belangrijke trends in de marketingwereld uitgebreid besproken. Zo is vooral het hoofdstuk over online marketing flink geüpdatet en uitgebreid. Maar ook thema?s zoals customer journey, de deeleconomie en disruptive innovation komen aan bod.De theorie wordt extra aantrekkelijk en toegankelijk gemaakt door nieuwe casestudy?s en aansprekende voorbeelden uit Nederland en België, waarbij er in de nieuwe editie meer aandacht is voor de b2b-markt.Ten slotte speelt de digitale leeromgeving MyLab een grotere rol. Naast extra cases en opdrachten kunnen studenten hier toetsen en animaties van belangrijke onderwerpen en modellen vinden. Voor docenten zijn er inhoudelijke powerpoints, een docentenhandleiding, extra toetsvragen met antwoorden en uitwerkingen bij de cases beschikbaar.bron : http:/www.pearson.nl
Marketing. --- Marketing --- prijsbeleid --- merkimago --- marketing --- consumentengedrag --- Marketingstrategieën --- Bedrijfsstrategieën --- Marktonderzoek --- Koopgedrag --- Marktsegmentatie --- Positionering --- Merkstrategieën --- Prijsvorming --- Supply chain management --- Geïntegreerde marketing --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Cursus bachelor in het Bedrijfsmanagement --- marketinginstrument --- PXL-Handboeken --- PXL-Business 2020 --- Marketingstrategie --- Bedrijfsstrategie --- Consumentengedrag --- Merkstrategie --- Financiewezen --- 658.8 --- Bachelor in het bedrijfsmanagement --- 369.1 --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|