Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Een woordvoerder of een persverantwoordelijke is van onmisbare waarde voor iedere organisatie. Nu alsmaar meer transparantie wordt verwacht van organisaties, is een professionele externe communicatie met bijvoorbeeld journalisten en via sociale media van cruciaal belang. De woordvoerder leidt de interne en externe communicatieprocessen in goede banen en wordt zo hoe langer hoe meer een echte reputatiemanager. Sara Vercauteren put uit haar eigen ervaring en uit vele gesprekken met andere woordvoerders om de knepen van het vak, de truken van de foor, de interne processen en de geheimen van de unieke relatie met journalisten uit de doeken te doen. Ze geeft een blik achter de schermen en beschrijft wat er echt speelt bij het werk van woordvoerders en persmedewerkers. De auteur lardeert praktische tips met sappige anekdotes uit haar eigen carrière en die van andere woordvoerders. Geen commentaar is een onmisbaar naslagwerk voor woordvoerders (in spe), voor organisaties die hulp zoeken bij het uitbouwen van een professionele perscommunicatie, voor journalisten die goed willen samenwerken met woordvoerders en organisaties en voor al wie interesse heeft in hoe het nieuws wordt 'gemaakt'.
persconferenties --- Advertising. Public relations --- woordvoerderschap --- Journalism --- persberichten --- pers --- communicatie --- management --- 695 Communicatie --- presse --- communication --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatievaardigheden --- communicatiemanagement --- persbericht --- journalistiek --- public relations --- Woordvoerders --- Persrelaties --- Externe public relations --- Externe communicatie --- Communicatiemanagement --- Cursus bachelor in de Journalistiek --- Media 002 --- Woordvoerder --- Persrelatie --- 431 --- bedrijfscommunicatie --- opleiding management --- formation management
Choose an application
Met creatieve content die slim inhaakt op actuele gebeurtenissen kun je elke dag nieuwe mensen bereiken. Goedkoper dan adverteren op sociale media, en sympathieker bovendien.Thijs Waardenburg en Komala Mazerant leggen uit hoe je kansrijke inhakers bedenkt en communiceert om je bereik op sociale media te vergroten. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.Bron : http://www.bol.com
Communicatie --- Sociale media --- #SBIB:309H252 --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Social Media. --- Mass communications --- sociale media --- mediawijsheid --- instagram --- Creativiteit --- Cybermarketing --- Copywriting --- Inhaken --- Musiceren --- Onlinemarketing
Choose an application
Chaque bibliothèque raconte une histoire particulière, elle s’adresse à un ou des publics spécifiques, elle crée un univers de confiance que sa marque doit restituer sous la forme d’une dénomination, d’un slogan, d’un logo. Sa visibilité dans le paysage institutionnel et culturel, voire social, d’une ville, d’une région comme au plan national, s’avère dorénavant essentielle pour la bibliothèque. Dans ce livre, bibliothécaires, directeur de musée et spécialistes de l’identité visuelle apportent des points de vue riches et constructifs sur ces questions et proposent une méthodologie pour les institutions souhaitant travailler leur stratégie de marque.
Bibliothèques -- Systèmes de communication --- Bibliothèques -- Relations publiques --- Bibliothèques --- Systèmes de communication --- Relations publiques --- Marketing --- marketing --- marque --- bibliothèque --- communication --- réseaux sociaux --- Libraries --- Communication systems. --- Public relations --- Library Collection Development --- Library Services --- organization and administration --- Library management --- bibliotheek --- communicatie --- Bibliothéconomie Bibliotheekwetenschap --- Bibliothèques Bibliotheken --- Communication externe Externe communicatie --- Library Services - organization and administration --- Information Science & Library Science --- marketing de la culture --- storytelling --- stratégie --- identité
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|