Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
241 Hedendaagse wereldproblemen --- 659 Demografie --- International relations. Foreign policy --- Europe --- Asia
Choose an application
Consumer behavior --- consumentengedrag --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Consumentengedrag --- 659 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Consumer behavior. --- Verbraucherforschung. --- Verbraucherverhalten.
Choose an application
Communication in marketing --- Marketingcommunicatie --- 658.88 --- 659.3 --- MA 2017-2018 --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- OO Marketingcommunicatie --- 659 --- Reclame. Public relations --- Marketing --- Advertising. Public relations --- marketingcommunicatie --- Cursus bachelor in het Bedrijfsmanagement --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Bachelor in het bedrijfsmanagement
Choose an application
Wat voor soort evenement je ook organiseert, elk evenement is uniek en kan dus maar één keer tot een onvergetelijk succes worden gemaakt. Authenticiteit, beleving en duurzaamheid zijn daarbij sleutelwoorden. Het organiseren van een effectief evenement vraagt om een gedegen voorbereiding, kennis van het vak en de markt, een behoorlijke dosis creativiteit, logistiek inzicht en een sterk organisatorisch vermogen. In Effectief eventmanagement komen alle onderdelen aan bod die bij het organiseren van een evenement een rol kunnen spelen, of het nu een personeelsfeest, congres, seminar, festival, beurs of sportevenement betreft. Het boek maakt een duidelijk onderscheid tussen zakelijke en publieksevenementen. De verschillen tussen deze typen evenementen bepalen grotendeels de keuzes bij de organisatie van het evenement. Effectief eventmanagement is opgebouwd aan de hand van vijf fases die bij de organisatie van elk evenement doorlopen moeten worden: van het definiëren van alle uitgangspunten tot het zorgvuldig opstellen van een geschikte programmering, en van een perfect gecoördineerde uitvoering tot de afsluitende evaluatie en afronding. Deze fases worden in chronologische volgorde besproken. In het laatste hoofdstuk is ten slotte aandacht voor algemene informatie over beurzen, kengetallen, en tips en trends die nuttig zijn om de vijf fases efficiënt en effectief te kunnen doorlopen.
Events. --- Applied marketing --- evenementen marketing --- Eventmanagement --- evenementen --- 659 --- Evenementen: organisatie --- Evenementen ; organisatie --- Projectmanagement --- Evenementen --- Evenementenmarketing --- Evenementiële communicatie --- PXL-Business 2020 --- eventmanagement --- organisatiekunde --- Evenement
Choose an application
Marktonderzoek in rechte lijn is een handboek dat in een toegankelijke taal weergeeft hoe je als (toekomstig) marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt.Bron : http://www.deboeck.be
Marktonderzoek. --- marktonderzoek --- Market research --- 369.1 --- 658.8 --- Marktonderzoek --- 659.113.2 --- marketing --- PXL-Business 2018 --- PXL-Handboeken --- Marketing --- Methodologie --- Marktanalyse --- Financiewezen
Choose an application
Copy & Concept is het enige werk dat het complete creatieve proces van marketingcommunicatie behandelt en is daarmee een aanwinst voor het vakgebied. Alle fasen van het proces komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting. Deze schitterend vormgegeven editie bevat talloze actuele voorbeelden en cases van topbureaus. Daarnaast levert de bijbehorende Facebookpagina voortdurende aanvullingen van actuele campagnes uit de hele wereld.
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- reclamevormgeving --- copywriting --- reclame --- marketingstrategie --- PXL-Business 2019 --- marketingcommunicatie --- multimedia marketing --- Marketingcommunicatie ; reclame. --- Reclamekunst ; creativiteit. --- 659.1 --- Marketingcommunicatie --- Reclame --- PR --- Reclame en PR
Choose an application
This book explores ways in which graphic designers can successfully collaborate with other creative professionals and sectors, whether it be a more sophisticated logo for a product, a better-designed lookbook for a fashion brand, or a more intuitive wayfinding system for a museum. It features exceptionally conceived design solutions across a variety of industries, from architecture and product design to art, fashion, and film. Each example illustrates the significance of the graphic designer's role in making a campaign marketable and successful, and insights from clients and the designers themselves reveal the inner workings of the design process. The result is an indispensable reference for the graphic design industry that shows how excellence can be achieved when creative minds work together.
Graphic arts --- Visual communication --- Commercial art --- 766.039 --- Advertising, Art in --- Advertising, Pictorial --- Advertising art --- Art, Commercial --- Art in advertising --- Commercial design --- Advertising --- Art --- Art and industry --- Posters --- Motion picture billboards --- Graphic communication --- Imaginal communication --- Pictorial communication --- Communication --- Art, Graphic --- Arts, Graphic --- Graphic design (Graphic arts) --- Graphics --- Gebruiksgrafiek ; 2000 - 2050 --- Grafische vormgeving --- 766:659.126 --- 766:659 --- 766:659.154 --- Grafische vormgeving ; 21ste eeuw --- Gebruiksgrafiek ; logo's ; handelsmerken labels --- Gebruiksgrafiek ; reclame ; affiches --- Gebruiksgrafiek ; verpakkingsmateriaal, verpakken, versieren --- Architecture --- graphic design --- typefaces [type forms] --- Mode --- Cinéma --- Photographie --- Design --- Affiche --- Design graphique
Choose an application
Il y a des discours sur l’économie. Il y a également des discours constitutifs de l’activité économique elle-même. Spécialistes et non-spécialistes ne parlent pas des mêmes faits dans les mêmes termes et il en est de même des spécialistes de disciplines distinctes. Les représentants de cultures différentes ne mettent pas non plus les mêmes mots sur les mêmes réalités. Ce volume à visée interdisciplinaire et contrastive met en contact des chercheurs de plusieurs disciplines (linguistique, économie, gestion), venant de plusieurs pays (Allemagne, Autriche, Espagne, France, Italie, Slovaquie). Les auteurs ont cherché à mettre au jour les différentes relations entre la « mise en mots » et la façon dont circulent les savoirs (savoirs factuels et savoirs linguistiques). Ainsi des réflexions générales sur la place et les fonctions du langage dans le monde de l’économie interrogent les modèles de communication traditionnels. Mais des productions langagières - création terminologique, textes de presse, discours du management et communication interne ou externe des entreprises - sont également analysées dans leurs contextes d’origine ou bien étudiées dans des situations de contact ou de transfert. Une place particulière est enfin faite aux analyses de situations de travail en contexte monolingue.
Europe --- Languages. --- Economic conditions --- Langues --- Conditions économiques --- AA / International- internationaal --- 382.0 --- 330.2 --- 8 --- 475 --- 659 --- Filologie. Letterkunde. --- Philologie. Littérature. --- Philology. Literature. --- 8 Filologie. Letterkunde. --- 8 Philologie. Littérature. --- 8 Philology. Literature. --- Algemeenheden. Techniek en praktijk van de internationale handel. Internationale economische betrekkingen. --- Economische analyse en research. Theorie van de informatie. --- Onderwijs van de politieke, economische en sociale wetenschappen. --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Conditions économiques --- Socio-linguistic studies --- Germany --- Marketing and management --- Interdisciplinary research --- Discourse analysis --- Economics --- Economic theory --- Political economy --- Social sciences --- Economic man --- Discourse grammar --- Text grammar --- Semantics --- Semiotics --- Language --- Economische analyse en research. Theorie van de informatie --- Algemeenheden. Techniek en praktijk van de internationale handel. Internationale economische betrekkingen --- Onderwijs van de politieke, economische en sociale wetenschappen --- Reclame - Public relations --- Filologie. Letterkunde --- Discourse analysis. --- Language. --- Allemagne --- entreprise --- discours --- économie
Choose an application
Set Design For Printed Matter explores the endless possibilities and powerful impact of using the materials and techniques of set design in graphic design projects. From editorial projects, posters, and flyers to illustrations for magazines or advertising campaigns, this inspirational volume features a variety of playful international projects by the most respected professionals in the field. The works featured are sure to inspire graphic designers to conceptualize, create, and innovate. In an era of ubiquitous digital images, handmade designs carry unexpected force and creativity. Set design is more than prop building; it is a combination of craftsmanship, creativity, and styling in which textures, colors, and shapes all play a part in creating an image that conventional graphic design techniques simply cannot achieve. Going behind the scenes of the design process, this book examines creative and strategic elements of set design such as handmade craftsmanship and 3D graphics. By deploying complex paper techniques and materials as well as an infinite variety of objects, the results create a world in which imagination and reality overlap unexpectedly.
Grafische vormgeving --- Papierkunst --- Graphic arts --- Commercial art --- 766.039 --- 766:659.12 --- Driedimensionale ; 3D ; grafische ontwerpen --- Art, Graphic --- Arts, Graphic --- Graphic design (Graphic arts) --- Graphics --- Art --- Visual communication --- Advertising, Art in --- Advertising, Pictorial --- Advertising art --- Art, Commercial --- Art in advertising --- Commercial design --- Advertising --- Art and industry --- Posters --- Motion picture billboards --- Gebruiksgrafiek ; 2000 - 2050 --- Gebruiksgrafiek ; ontwerp en vormgeving van reclame --- 766.31.045 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; thema's ; promotionele fotografie
Choose an application
As authoritarian governments around the world develop sophisticated technologies for controlling information, many observers have predicted that these controls would be ineffective because they are easily thwarted and evaded by savvy Internet users. In Censored, Margaret Roberts demonstrates that even censorship that is easy to circumvent can still be enormously effective. Taking advantage of digital data harvested from the Chinese Internet and leaks from China's Propaganda Department, this important book sheds light on how and when censorship influences the Chinese public. Roberts finds that much of censorship in China works not by making information impossible to access but by requiring those seeking information to spend extra time and money for access. By inconveniencing users, censorship diverts the attention of citizens and powerfully shapes the spread of information. When Internet users notice blatant censorship, they are willing to compensate for better access. But subtler censorship, such as burying search results or introducing distracting information on the web, is more effective because users are less aware of it. Roberts challenges the conventional wisdom that online censorship is undermined when it is incomplete and shows instead how censorship's porous nature is used strategically to divide the public. -- Inside jacket flap.
Censorship --- Internet --- Freedom of information --- Social media --- S06/0438 --- S11/1600 --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- Information, Freedom of --- Liberty of information --- Right to know --- Civil rights --- Freedom of speech --- Intellectual freedom --- Telecommunication --- DARPA Internet --- Internet (Computer network) --- Wide area networks (Computer networks) --- World Wide Web --- Book censorship --- Books --- Literature --- Literature and morals --- Anticensorship activists --- Challenged books --- Expurgated books --- Prohibited books --- China: Politics and government--Policy towards press --- China: Social sciences--Internet --- Law and legislation --- CENSORSHIP -- 659.332.4
Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|