Narrow your search

Library

UAntwerpen (2)

Arteveldehogeschool (1)

FOD Finances (1)

KU Leuven (1)

FOD/SPF PO (1)

Vlerick Business School (1)

VIVES (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (1)

English (1)


Year
From To Submit

2018 (2)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Het tijdperk van Agile : hoe slimme bedrijven hun manier van werken transformeren
Author:
ISBN: 9789492790149 Year: 2018 Publisher: Hilversum Nubiz

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Agile verovert in rap tempo het bedrijfsleven. Organisaties die Agile Management omarmen leveren meer waarde voor de klant: ze verbeteren de kwaliteit, brengen innovaties sneller op de markt en zijn beter in staat zich aan te passen aan nieuwe klantbehoeften en technologische ontwikkelingen. Agile is overal toepasbaar - een bedrijf hoeft niet Agile geboren te worden, want zelfs een eeuwenoude bank als Barclays maakt met veel succes de overstap. Dit boek bevat tientallen praktijkvoorbeelden van uiteenlopende bedrijven als Etsy, Barclays, Spotify en Microsoft. Denning introduceert de drie wetten van Agile Management (team, klant en netwerk) en helpt je een nieuwe mindset te ontwikkelen, belemmeringen te overwinnen en de hele organisatie wendbaarder te maken. Agile is geen bevlieging die wel weer overwaait - we leven in een tijdperk waarin Agile werken het nieuwe normaal is, want niet alleen geeft het medewerkers meer voldoening en klanten een beter product, het is de enige manier om in een snel veranderende wereld te overleven. Dus doe wat tienduizenden andere bedrijven al eerder deden, maak de overstap naar Agile en creëer meer waarde met minder werk. Dit boek is niet alleen een handleiding voor iedere organisatie die Agile in het DNA wil krijgen, maar ook een betoog voor een nieuwe manier van werken in de 21ste eeuw waarbij de klant (en niet de aandeelhouder) centraal staat. Bron : http://www.bol.com


Book
The Age of agile : how smart companies are transforming the way work gets done
Authors: ---
ISBN: 9780814439104 9780814439098 0814439101 0814439098 Year: 2018 Publisher: New York, New York : AMACOM,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

More value from less work. An unstoppable business revolution is under way — and it is Agile. Companies that embrace Agile Management learn to connect everyone and everything . . . all the time. They can deliver instant, intimate, frictionless value on a large scale. Agile began emerging many decades ago, but truly took off in the software development industry. Sparking dramatic improvements in quality, innovation, and speed-to-market, the Agile movement is now spreading quickly throughout all kinds of companies. It enables a team, a unit, or an enterprise to nimbly adapt and upgrade products and services to meet rapidly changing technology and customer needs. And the process is applicable anywhere — companies don’t need to be born Agile, like Spotify. Even centuries-old Barclays is making the transition and reaping rewards. Filled with examples from every sector, The Age of Agile helps readers: Master the three laws of Agile Management (team, customer, network) Embrace the new mindset Overcome constraints Employ meaningful metrics Make the entire organization Agile And more With this breakthrough approach, even global giants can learn to act entrepreneurially. Their future depends on it.

Listing 1 - 2 of 2
Sort by