Listing 1 - 10 of 55 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Innovatie-experts Jan-Willem van Beek en Rutger Huizenga schreven met "Voorbij de startup mania' een praktische gids om succesvol en op eigen kracht te innoveren.Startups lijken de nieuwe filmsterren: ze worden door veel bestaande bedrijven opgehemeld en doodgeknuffeld. Waarom eigenlijk ? Slechts 5 procent van de startups groeit uit tot een succesvol bedrijf en corporates houden vaak alleen een kamer vol zitzakken over aan een liaison met een startup. Hoog tijd dus dat corporates én startups die startup mania achter zich laten en weer innoveren op eigen kracht!In dit boek vind je alles wat je daarvoor nodig hebt: een praktische alles-in-één-innovatiemethode met 10 stappen. Op toegankelijke wijze loodsen de auteurs je soepel door de hele innovatiecyclus en de wirwar van innovatietheorieën. Van disruptie herkennen tot het samenstellen van je dreamteam en van design thinking tot het opschalen van je ideeën, intern en extern. Met best practices van onder meer Rabobank, SnappCar, KRO-NCRV, bunq en MiniBrew.Bron : http://www.bol.com
Innovatie --- Veranderingsmanagement --- Startende onderneming --- Management
Choose an application
Is jouw briljante idee het uitwerken waard ? Stel dat je je businessmodel eerder zou kunnen toetsen, voordat je er zeeën van tijd en bakken met geld tegenaan gesmeten hebt ?Je hebt met klanten gepraat. Je hebt geïnventariseerd welke problemen opgelost moeten worden. Misschien heb je zelfs al een minimaal levensvatbaar product (MVP) gebouwd. Maar nu vraag je je af of je verder moet gaan. Hoe kom je erachter of jouw idee levensvatbaar is en of je businessmodel gaat werken? Moet je echt die hele cyclus door van ontwikkelen, mislukken, itereren, bijschaven en opnieuw beginnen?Lean scale-up is een onmisbare handleiding voor het modelleren van start-upsucces. Je maakt kennis met de essentiële kengetallen die de output van een werkend businessmodel meten. Hiermee houd je de vinger aan de pols, breng je de gezondheid van je bedrijf duidelijk over aan je investeerders en kun je gericht ingrijpen als er iets niet goed gaat.Bovendien leer je ook:- hoe je met een simpel rekensommetje een ruwe schatting van een businessmodel maakt - dat je moet ophouden je omzet te gebruiken als maatstaf van vooruitgang- dat je beter kunt rekenen met tractie, een kengetal dat je meteen ook een goede indicatie geeft van de verdere groeimogelijkheden van je businessmodel- hoe je net als Facebook en Tesla je doelen stapsgewijs kunt verhogen richting exponentieel succes op de lange termijn- hoe schijnbare mislukkingen je op het spoor zetten van inzichten die tot een doorbraak kunnen leiden- hoe je met korte lean sprints van twee weken razendsnel ideeën genereert, rangschikt en toetstDeze handleiding voor het opschalen van je business verweeft voorbeelden van start-ups uit de echte wereld, zoals Airbnb en Hubspot, met technieken uit de maakindustrie.Bron : http://www.managementboek.nl
Lean --- Managementtechnieken --- Startende onderneming --- Kengetal --- Productontwikkeling --- Veranderingsmanagement
Choose an application
Droom jij er ook wel eens van om je eigen bedrijf te beginnen, maar twijfel je of je wel als ondernemer in de wieg gelegd bent ? In 'De start-up van 4 uur per week' laat Felix Plötz zien dat je geen honderd procent ondernemer hoeft te zijn om iets te ondernemen. Voorzichtig starten en een bedrijfje opzetten naast je huidige baan past misschien beter bij jou of je situatie. Maar waar en hoe begin je ? Hoe weet je of je hobby of droom werkelijk marktpotentieel heeft ? Hoe formuleer je een goed businessidee? En hoe combineer je het met je werk, dat je ook graag goed wilt blijven doen ? Dit boek geeft je de tools in handen om met slimme trucs en hulpmiddelen je tijd, moeite en risico hanteerbaar te houden. Het zorgt ervoor dat je doorzet en daarbij ook je enthousiasme niet verliest. Aan de hand van aansprekende voorbeelden wijst Felix Plötz je de weg om niet langer alleen te dromen over een nieuwe of extra carrière, maar daadwerkelijk de stappen te ondernemen die daarvoor nodig zijn. Bron : http://www.bol.com
Startende onderneming --- Managementvaardigheden --- Ondernemerschap --- Statuut (beroep) --- Zelfstandige
Choose an application
Startup ideas inspire hundreds of thousands of entrepreneurs all over the world. On the flip side, the majority of entrepreneurial ventures fail. Have you ever wondered what the catalyst for such failure is? Startup failures are complex. Most of them are not caused by stupid or simple mistakes. So, be careful when you conclude: Startup X failed because of Y. Therefore I should avoid doing Y in my own startup. It is not that simple. Startups fail because of a combination of factors and causes, some of which are almost impossible to put a finger on.This book is aimed at identifying reasons that can lead even great ideas to complete failure. It also presents how you can make your way around them, earning everlasting growth and prosperity.Bron : https://www.diekeure.be/nl-be/professional
Business policy --- Planning (firm) --- organisatiemanagement --- bedrijfskunde --- Startende ondernemingen --- Ondernemingen in moeilijkheden --- Crisismanagement --- Faillissementen --- Organisatieleer --- Startende onderneming --- Onderneming in moeilijkheden --- Faillisement
Choose an application
Je hebt een waanzinnig idee voor het ontwikkelen van een onderscheidend product of dienst. Een idee dat zo mooi is dat je er 's nachts van wakker ligt en eigenlijk niet kunt wachten om het te realiseren. Maar hoe zorg je dat je businessidee van de grond komt en daadwerkelijk gaat vliegen ? Tony de Bree weet als online ondernemer, jurylid van o.a. de Dutch Fintech Awards en voormalig bankier welke factoren van cruciaal belang zijn voor het succesvol lanceren van een businessidee. In dit praktische boek komen de volgende vraagstukken aan de orde:* Hoe word je een innovatieve startup ? Hoe creëer je waarde op een innovatieve manier met een innovatief businessmodel ?* Heb je het in je om de oprichter van een succesvolle startup te zijn ? Wil je er écht voor gaan en er de nodige tijd in steken ?* Een bedrijf opstarten doe je niet alleen, cruciaal is het verzamelen van de juiste mensen om je heen. Hoe doe je dat en wie heb je nodig ?* Hoe kies je het juiste businessidee en hoe onderscheid je jouw idee van anderen ?* Hoe presenteer je je businessidee en aan wie ?* Hoe krijg je de financiering van je businessidee rond ?* Wat kun je leren van succesvolle startups ?Het boek staat vol met praktische tips van succesvolle ondernemers, investeerders en van duurzame startups als Beebox, Fintech scale-ups als Spotcap en Tony's Chocolonely.Bron : http://www.bol.com
Startende ondernemingen --- Innovatie --- Organisatiestrategieën --- Ondernemingsplannen --- Management --- Productinnovatie --- startup --- Startende onderneming --- Organisatiestrategie --- Ondernemingsplan
Choose an application
De veranderingen in de markt gaan almaar sneller en dieper, onder invloed van voortschrijdende digitalisering, complexer klantgedrag, nieuwe toetreders in het concurrentieveld en veranderende businessmodellen. De traditionele manieren van werken schieten steeds vaker tekort. Wie in de toekomst bestaansrecht wil hebben, moet daarom fundamenteel anders gaan denken. En daarvoor valt enorm veel te leren van succesvolle startups. In dit boek laat Mike Hoogveld zien hoe je door te denken als een startup slimmer, wendbaarder, creatiever en innovatiever kunt worden. En hoe je daardoor sneller en meer waarde creëert voor de klant. Hij gaat onder andere in op cultuur, leiderschap en samenwerking en reikt concrete en direct toepasbare handvatten aan om niet alleen te denken, maar vooral ook te doen als een startup. -De beste ideeën uit lean, agile, lean startup en Silicon Valley. -Aan de hand van wetenschappelijke inzichten en vele praktijkvoorbeelden. -Van de auteur van de bestseller Agile Managen. Bron : http://www.vanduurenmanagement.nl
Ondernemen --- Innovatie ; ondernemingen --- Innovatie --- Veranderingsmanagement --- Leidinggeven --- Startende ondernemingen --- Creativiteit --- Leiderschap --- Startende onderneming --- Musiceren
Choose an application
Stop verspilling en grijp de kansen van het digitale tijdperk.Of je nu aannemer of uitvaartondernemer bent, en of je nu mayonaise, rollators of kinderwagens produceert of auto's, taarten, bh's of EHBO-cursussen verkoopt; de Digitale Slagkracht Methode is jouw blauwprint voor meer omzet in het digitale tijdperk. Dit boek geeft je zelfvertrouwen en stappenplannen om jouw serieuze MKB-club vanaf 1 miljoen omzet serieus te doen groeien. Ondernemer of marketing communicatie specialist: stop met verspilling en laat dit jouw handboek zijn. Digitale slagkracht methodeCentraal in het boek staat de Digitale Slagkracht Methode; deze maakt marketing- en sales in het digitale tijdperk planbaar. Volgens deze methode zet je in 12 tot 24 maanden een website en digitale marketing neer die serieus bijdraagt aan jouw leads en omzet. Bonus: Expert-bijdragen en praktijk-cases6 expert-bijdragen van misschien wel de besten in het digitale vak van deze planeet! Met onder andere ex-Google medewerkers over adverteren, Joost de Valk over zoekmachine optimalisatie en Kees-Jan Diepstraten over Google Apps. Daarnaast bevat het boek 4 uiteenlopende praktijk-cases van familiebedrijf tot goed doel, van fabrikant tot gefeliciTAART. Bron : http://www.managementboek.nl
Ondernemen. --- Cybermarketing --- Sociale media --- Marketingstrategieën --- Kleine of Middelgrote Onderneming --- Digitale communicatie --- Marketingstrategie --- KMO --- Onlinemarketing
Choose an application
Ondernemen is een prachtig vehikel om datgene wat jou werkelijk drijft in de wereld te zetten, om je missie vorm te geven en om te voorzien in je eigen inkomen. Maar ga niet als een kip zonder kop zoek naar klanten. En blijf niet achter de schermen sleutelen aan je aanbod, je visitekaartje, je website, enzovoort, voordat je ook maar één netwerkgesprek hebt gevoerd. Als het al zover komt ...Jolanda Wicherson geeft je een Kickstart! Ze helpt je zicht te verkrijgen op jezelf en je kernwaarden. Ze helpt je je ideale klant te benoemen. Ze helpt je om concrete doelen te stellen en om een superaanbod te beschrijven. Ze geeft je inzicht in de onderwerpen waarover je kunt communiceren en praat je bij over online marketing. Ze geeft je handvatten voor je website, je nieuwsbrief, je blog en je social media. Je krijgt tips voor het schrijven van persberichten en advertorials. Je leert hoe je moet netwerken en hoe jezelf het best kunt presenteren.Na jouw kickstart weet je waarin jij onderscheidend bent en hoe je je effectief als expert kunt laten zien. Maak je plannen en kom in actie!Ga in je eigen kracht staan. Als ondernemer vind je in dit boek veel praktische tips. Geen excuses meer! Esther Jacobs, 'no excuses lady', spreker en schrijver Bron : http://www.bol.com
Organisatieleer. --- Ondernemerschap --- Startende ondernemingen --- Organisatiestrategieën --- Netwerkmarketing --- Sociale media --- Management --- Klantgericht ondernemen --- Klantenbinding --- Startende onderneming --- Organisatiestrategie
Choose an application
Een kijkje achter de schermen bij een van de meest opvallende en succesvolle bedrijven Uber is het meest opvallende en marktverstorende bedrijf van dit moment. Het is voor veel bedrijven een marktvoorbeeld geworden, maar de meningen over hen zijn verdeeld en hun strategie is zeker niet onomstreden. Toch fascineert hun businessmodel en -strategie zowel voor- als tegenstanders; hun succes valt niet te negeren. De CEO, Travis Kalanick, wordt vaak gezien als de nieuwe Steve Jobs: keihard, briljant, vernieuwend en een van de interessantste zakenmensen van het moment. De door hem opgezette bedrijfscultuur is extreem darwinistisch. Met de komst van de zelfrijdende auto, directe levering op elk tijdstip, en de all-inclusive service-op-aanvraag heeft het er alle blijk van dat de toekomst van Uber alleen nog maar stralender zal worden. Bron : http://www.bol.com
uber --- Taxi's --- Transport --- Elektronische handel --- Marketingstrategieën --- Cybermarketing --- Bedrijfsstrategieën --- Startende ondernemingen --- economie --- Taxi --- Marketingstrategie --- Bedrijfsstrategie --- Startende onderneming --- Onlinemarketing
Choose an application
Je bent een kei in je vak en hebt je klanten echt iets te bieden, daarom ben je zelfstandig ondernemer geworden. Je hebt een prachtige website met professionele foto's en leuke teksten, en hebt al je relaties daarop geattendeerd. Maar het blijft stil ... Bart van den Belt maakte precies hetzelfde mee en liet het er niet bij zitten. De afgelopen tien jaar verdiepte hij zich in alle aspecten van online marketing en ontwikkelde een strategie waarmee hij een stabiele stroom van klanten trekt en verzekerd is van goede inkomsten. In De online marketingmachine laat Van den Belt stap voor stap zien hoe je alle onderdelen van online marketing samenvoegt tot een ijzersterke, geoliede machine. Met een goed ingerichte website, slimme contentmarketing, blogs en e-mailmarketing trek je de juiste klanten, die weer nieuwe klanten aanbrengen. De online marketingmachine zorgt voor omzet, groei en vrijheid. Bron : http://www.vanduurenmanagement.nl
Online marketing --- Marketing --- Cybermarketing --- Kleine of Middelgrote Onderneming --- Ondernemerschap --- PXL-Business 2020 --- marketing --- e-marketing --- KMO --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Listing 1 - 10 of 55 | << page >> |
Sort by
|