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Book
Le social selling : utiliser les réseaux sociaux pour vendre
Authors: ---
ISBN: 2100758527 9782100758524 9782100758524 2100758527 Year: 2017 Publisher: Paris Dunod

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La 4e de couverture indique : "Pourquoi les vendeurs ont-ils tout intérêt à se transformer en ambassadeurs de leur entreprise sur Twitter, Facebook ou LinkedIn ? Parce que les acheteurs ont changé, parce que les vendeurs doivent s'adapter, parce que le Social Selling est efficace. Vous, vos équipes, votre entreprise êtes prêts à vous lancer dans le Social Selling ? Est-ce le bon moment ? ; Pourquoi l'utilisation des réseaux sociaux pour les vendeurs est-elle aujourd'hui un atout majeur dans la relation commerciale ? Le Social Selling, est-ce vraiment pour moi ? ; Quels réseaux sociaux choisir ? Facebook, Twitter, Instagram, LindedIn ? ; Y a-t-il une bonne méthode à suivre ? Comment vais-je faire pour que ça marche ? ; Comment mesurer les résultats de votre démarche ? Est-ce qu'on a réussi ? Qu'est-ce que ça rapporte ? Grâce à un autodiagnostic, de nombreux exemples concrets en B2B ou B2C et une méthode claire, ce guide pratique vous donne les techniques pour faire des réseaux sociaux votre meilleure arme de développement commercial."


Book
Corpus de communication médiée par les réseaux : construction, structuration, analyse
Authors: ---
ISBN: 9782343112121 2343112126 Year: 2017 Publisher: Paris : L'harmattan,

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Cet ouvrage aborde les questions relatives au processus de construction de corpus d'interaction et de communications de type mono ou multimodal, synchrone ou asynchrone sur Internet ou via les télécommunications, en vue de la publication de tels corpus sous forme de données libres (OpenData), afin de développer des recherches communautaires : méthodologie, annotation, analyse, droits... Plusieurs genres de communication sont étudiés : la communication dans les forums de discussion, les messages SMS, les interactions ou discours sur les réseaux sociaux numériques, tels que Twitter, wikis, (type Wikipédia) ou des réseaux sociaux d'entreprise.


Book
Tous artistes! : les pratiques (ré)créatives du Web
Authors: --- --- ---
ISBN: 9791036501722 2760637859 2760637840 Year: 2017 Publisher: Presses de l’Université de Montréal

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À l'heure des nouvelles pratiques numériques inhérentes à notre hypermodernité, tout un chacun peut appuyer sur un bouton pour obtenir une image, mixer un son, rédiger un blogue et partager le contenu de sa réalisation. Qu'est-ce qui différencie dès lors une production artistique d'une production amateur ? Quelles sont les frontières qui séparent la culture populaire de la culture légitime dans ce vivier de créations hybrides partagées sur Internet ? En s'appuyant sur l'analyse de démarches artistiques réalisées sur le Web, cet ouvrage, rédigé par trois spécialistes de l'image, de la musique et des écritures numériques, entend aborder les productions numériques amateurs non plus seulement sous un angle sociologique ou économique, mais également sous l'angle de la dynamique esthétique qui les caractérise.


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Performing digital activism : new aesthetics and discourses of resistance
Author:
Year: 2017 Publisher: London : Routledge,

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Speedmailen : turn het e-mail monster om tot een krachtige werktool !
Author:
ISBN: 9789462960589 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Anderz

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Wil je het monster temmen dat e-mail is geworden? Droom je van een lege inbox maar weet je niet hoe je dat voor elkaar moet krijgen? Dan is dit boek wat voor jou! Elke dag worden we gebombardeerd met berichten en stromen onze inboxen over van de e-mails. Maar niemand legt ons uit hoe je deze essentiële e-mail skills kunt verbeteren. E-mailen hoeft namelijk niet overweldigend te zijn! Speedmailen is een makkelijk te volgen gids die je inbox omturnt van een last naar een krachtige werktool. In vijf stappen leer je hoe je snel en efficiënt je e-mail kunt managen: 1. Schakel je e-mail notificaties uit. 2. Werk je inbox maar een paar keer per dag bij. 3. Leeg je inbox elke keer... 4. ...door elke e-mail in één van de vier actie gerelateerde mappen te sorteren (door middel van sneltoetsen). 5. Orden al je e-mails die geen aandacht meer vragen in één map. De succesformule van Richard Wolfe: in 5 stappen je inkomende mail verwerken + 4 actiemappen + 3 gouden regels = 0 e-mails in je inbox. Bron : http://www.bol.com


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Endorsements and behavioral advertising in social media under EU, Swiss, and US law : disclosure requirements, personality rights, and data protection
Author:
ISBN: 9783725577422 Year: 2017 Publisher: Zürich : Schulthess,


Book
Using social media to build library communities : a LITA guide
Authors: ---
ISBN: 9781442270510 9781442270503 9781442270527 Year: 2017 Publisher: Lanham : Rowman & Littlefield,

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Using Social Media to Build Library Communities: A LITA Guide is a community-building action manual for practitioners across the profession. By bringing together an array of perspectives to explore community building through social media, this book serves as the go-to resource for professionals who want to take social media beyond marketing and promotion to build an inclusive and engaged community of library users. Using Social Media to Build Library Communities demonstrates that an energetic and committed community exists to help and guide fellow community builders


Book
Twitter and elections around the world : campaigning in 140 characters or less
Authors: --- ---
ISBN: 9781138949348 9781138949355 9781315669113 9781317363125 9781317363132 Year: 2017 Publisher: London ; New York, NY : Routledge, Taylor & Francis Group, an Informa Business,


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EVALITA. Evaluation of NLP and Speech Tools for Italian : Proceedings of the Final Workshop 7 December 2016, Naples
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 8899982554 Year: 2017 Publisher: Torino : Accademia University Press,

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Abstract

EVALITA is the evaluation campaign of Natural Language Processing and Speech Tools for the Italian language: since 2007 shared tasks have been proposed covering the analysis of both written and spoken language with the aim of enhancing the development and dissemination of resources and technologies for Italian. EVALITA is an initiative of the Italian Association for Computational Linguistics (AILC, http://www.ai-lc.it/) and it is supported by the NLP Special Interest Group of the Italian Association for Artificial Intelligence (AI*IA, http://www.aixia.it/) and by the Italian Association of Speech Science (AISV, http://www.aisv.it/). In this volume, we collect the reports of the tasks’ organisers and of the participants to all of the EVALITA 2016’s tasks, which are the following: ArtiPhone - Articulatory Phone Recognition; FactA - Event Factuality Annotation; NEEL-IT - Named Entity rEcognition and Linking in Italian Tweets; PoSTWITA - POS tagging for Italian Social Media Texts; QA4FAQ - Question Answering for Frequently Asked Questions; SENTIPOLC - SENTIment POLarity Classification. Notice that the volume does not include reports related to the IBM Watson Services Challenge organised by IBM Italy, but information can be found at http://www.evalita.it/2016/tasks/ibm-challenge. Before the task and participant reports, we also include an overview to the campaign that describes the tasks in more detail, provides figures on the participants, and, especially, highlights the innovations introduced at this year’s edition. An additional report presents a reflection on the outcome of two questionnaires filled by past participants and organisers of EVALITA, and of the panel “Raising Interest and Collecting Suggestions on the EVALITA Evaluation Campaign” held at CLIC-it 2015.


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Twitter and tear gas : the power and fragility of networked protest
Author:
ISBN: 9780300215120 0300215126 9780300234176 Year: 2017 Publisher: New Haven (Conn.) : Yale university press,

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Abstract

To understand a thwarted Turkish coup, an anti-Wall Street encampment, and a packed Tahrir Square, we must first comprehend the power and the weaknesses of using new technologies to mobilize large numbers of people. Tufekci explains the nuanced trajectories of modern protests-how they form, how they operate differently from past protests, and why they have difficulty persisting in their long-term quests for change. Tufekci speaks from direct experience, combining on-the-ground interviews with analysis. She describes how the internet helped the Zapatista uprisings in Mexico, the necessity of remote Twitter users to organize medical supplies during Arab Spring, the refusal to use bullhorns in the Occupy Movement that started in New York, and the empowering effect of tear gas in Istanbul's Gezi Park. These details from life inside social movements complete a moving investigation of authority, technology, and culture-and offer essential insights into the future of governance.

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