Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Het boek is een toegankelijke benadering van zowel de micro als de macro-economie. Elk hoofdstuk gaat van start met concrete situaties (situatieschets) en cases gebaseerd op de actualiteit. Die brengen de nodige componenten aan voor het aanbrengen van de te verwerven kennis. Ze worden aangevuld met vragen die een begeleidingstraject uitmaken voor het concrete lesgebeuren. Dit is een ondersteuning om het lesgebeuren vanuit een actieve werkvorm met zelfwerkzaamheid voor de student te laten verlopen. Een tweede onderdeel van elk hoofdstuk bestaat in de theorie die weergegeven wordt op een didactisch toegankelijk niveau met voorbeelden. Wiskundige benaderingen worden opgenomen in de mate waarin zij voor de doelgroep relevant zijn. Elk hoofdstuk eindigt met een lijst van te kennen begrippen die in de leerdoelen van het opleidingsonderdeel economie vervat zitten. Een derde deel bevat oefeningen en opdrachten zodat de student de materie kan inoefenen.Bron : http://ww.vanin.be
Economie. --- Didactics of secundary education --- markteconomie --- micro-economie --- macro-economie --- bedrijfskunde --- Didactics of economy --- economie --- 340.9 --- handel --- Internationale economie --- Micro-economie --- Macro-economie --- 330.1 --- Economie --- PXL-Business 2017 --- Economics --- Algemene economie --- Marktvraag --- Consumentengedrag --- Productie --- Prijsvorming --- Macro-economische grootheden --- Economische ontwikkeling --- Consumptie --- Overheid --- Monetaire politiek --- Werkloosheid --- Inflatie --- Internationaal monetair stelsel --- Monetair beleid --- Internationaal Monetair Stelsel
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|