Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (3)

Hogeschool West-Vlaanderen (2)

PXL (2)

EhB (1)

Hogeschool Gent (1)

UCLL (1)


Resource type

book (3)


Language

Dutch (3)


Year
From To Submit

2017 (3)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
CEX SELLS : new inspiration for valuable customer experiences
Author:
ISBN: 9789063694449 Year: 2017 Publisher: Amsterdam BIS Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden, moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. Veel bedrijven proberen dit, maar slagen er uiteindelijk niet in. Ze weten in theorie hoe ze stap voor stap tot een goede klantbeleving komen, maar missen concrete handvatten om het ook echt in praktijk te brengen. CEX sells is het inspiratieboek voor bedrijven die onderscheidende klantreizen willen neerzetten, om zo hun bedrijfsdoelstelling te realiseren. Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes behandelen de verschillende ingrediënten van een goede klantbeleving. Ze laten zien hoe nationale en internationale voorlopers hun klantbeleving hebben weten te optimaliseren, en wat andere bedrijven daarvan kunnen leren. Een boek dat u geheid op nieuwe ideeën brengt om uw eigen klantbeleving te verbeteren! Bron : http://www.bol.com


Book
Customer journey optimalisatie : hoe je relevanter wordt voor klanten
Author:
ISBN: 9789089653659 Year: 2017 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te winnen als je de klantreis naar jouw verkooppunt optimaliseert. Dit boek laat zien wat belangrijke voorwaarden zijn voor een optimale klantreis, waardoor de klant steeds weer voor jou kiest. Het draait erom dat je relevant bent en gemak biedt. Om relevant te zijn, moet je je doelgroepen kennen en je merkbeleid aanscherpen. Gemak ervaart de klant als de klantreis vloeiend verloopt. Met een omnichannel omgeving zorg je daarvoor.De markt is zo dynamisch dat je snel wilt kunnen inspelen op veranderingen. Dit alles heeft implicaties voor marktonderzoek. Onderzoek dat erop gericht is snel inzicht te geven in het effect van genomen beleidsmaatregelen, kan een belangrijke bijdrage leveren aan je bedrijfsvoering. Dit boek reikt je passende vormen van onderzoek aan.In de strijd om de klant draait het om relevantie en gemak.Een dynamische markt vraagt om een datagestuurd beleid.Onderzoek dat snel inzicht geeft in het effect van beleidsmaatregelen, levert hieraan een belangrijke bijdrage. Bron : http://www.bol.com


Book
Het event als strategisch marketinginstrument
Authors: ---
ISBN: 9789046905692 9789046967164 9046967166 Year: 2017 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In de marketing spelen belevenissen, ontmoetingen en events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan belevingen, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. iHet event als strategisch marketinginstrument/i beschrijft hoe events ingezet kunnen worden als strategisch onderdeel van de marketing. De inleidende hoofdstukken behandelen de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Vervolgens komen de verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen aan bod, zoals branding en relatie- en citymarketing. De laatste hoofdstukken behandelen de stap van strategie naar concept, en bespreken eventontwerp en touchpoints. Het boek sluit af met een hoofdstuk over effectmeting en evaluatie. De voorbeelden in de bijlagen en het extra materiaal en opdrachten op de website helpen de student de informatie in de praktijk toe te passen. iHet event als strategisch marketinginstrument/i richt zich op hbo-opleidingen en professionals voor marketing en management van events, entertainment, sport en kunst. Samen met het Basisboek eventmanagement van Gabriëlle Kuiper biedt dit boek alle kennis en inzichten die hboers nodig hebben als zij zich gaan bezighouden met events. Dorothé Gerritsen en Ronald van Olderen zijn beiden docent eventmanagement aan NHTV internationaal hoger onderwijs Breda. Bron : http://www.bol.com

Listing 1 - 3 of 3
Sort by