Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Creativiteit in Communicatie is een nieuw doe-boek voor studenten in het domein communicatie en aanverwante disciplines. De student volgt het proces van werken aan een praktijkopdracht voor een opdrachtgever. Creatieve communicatievraagstukken staan centraal, met extra aandacht voor het online domein. Het gaat niet om het opstellen van (creatieve) communicatiestrategieën. De student leert wel creatieve communicatieconcepten op basis van analyses en communicatiestrategieën te maken en uit te werken.
creativiteit --- creatief taalgebruik --- communicatie --- Mass communications --- Communicatie --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8
Choose an application
Communicatiestrategie is het eerste boek met concrete communicatiestrategieën. Je leert niet alleen de basis van communicatiestrategie, maar je leert ook hoe je communicatiestrategieën in de praktijk toepast. Helder geschreven, inspirerend en met handige stappenplannen en modellen. Waarom kiezen voor Communicatiestrategie? *het eerste boek met concrete communicatiestrategieën; *met strategiespel op de bijbehorende website; *handige stappenplannen en modellen. In Deel 1 maak je kennis met de basis van communicatiestrategieën. Het tweede deel bevat maar liefst twaalf verschillende strategieën, die allemaal aangevuld zijn met modellen en stappenplannen. Hierdoor zijn ook complexe strategieën goed te begrijpen. Het laatste deel geeft je informatie over de implementatie van de in het tweede deel behandelde strategieën. Deze tweede editie van Communicatiestrategie is nog beknopter en nog beter afgestemd op de praktijk dan de vorige editie. Workshopervaringen en de vele tips van adviseurs en docenten erin zijn verwerkt, elke alinea is herschreven en er zijn een aantal grote wijzigingen doorgevoerd. Zo leer je bijvoorbeeld hoe je zelf met een creatieve aanpak aan de slag kunt gaan. Er is een nieuw hoofdstuk toegevoegd dat je laat zien hoe je van een analyse tot een strategie kunt komen. Elke strategie eindigt bijna in een contentstrategie. Hiervoor ontwikkelden de auteurs een nieuw model: de Content Circle, dat al veel wordt toegepast in het hbo. Ook nieuw is het Communicatie Canvas, dat de plaats van strategie binnen de totale aanpak van de communicatie helder beschrijft en daarnaast kort ingaat op de overige elementen van het canvas. Verder gaat deze uitgave dieper in op storytelling. Het boek bereidt je uitstekend voor op je loopbaan als marketing- of communicatieprofessional. Online ondersteuning Op de ondersteunende website vind je opdrachten en een strategiespel, waarmee je de oefenstof op een interessante manier in de praktijk kunt brengen.
Mass communications --- communicatie --- communicatiestrategie --- Communicatietheorie --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8 --- communicatiemanagement --- communication
Choose an application
Communicatiestrategie is het eerste boek met concrete communicatiestrategieën. Je leert niet alleen de basis van communicatiestrategie, maar je leert ook hoe je communicatiestrategieën in de praktijk toepast. Helder geschreven, inspirerend en met handige stappenplannen en modellen. Waarom kiezen voor Communicatiestrategie? *het eerste boek met concrete communicatiestrategieën; *met strategiespel op de bijbehorende website; *handige stappenplannen en modellen. In Deel 1 maak je kennis met de basis van communicatiestrategieën. Het tweede deel bevat maar liefst twaalf verschillende strategieën, die allemaal aangevuld zijn met modellen en stappenplannen. Hierdoor zijn ook complexe strategieën goed te begrijpen. Het laatste deel geeft je informatie over de implementatie van de in het tweede deel behandelde strategieën. Deze tweede editie van Communicatiestrategie is nog beknopter en nog beter afgestemd op de praktijk dan de vorige editie. Workshopervaringen en de vele tips van adviseurs en docenten erin zijn verwerkt, elke alinea is herschreven en er zijn een aantal grote wijzigingen doorgevoerd. Zo leer je bijvoorbeeld hoe je zelf met een creatieve aanpak aan de slag kunt gaan. Er is een nieuw hoofdstuk toegevoegd dat je laat zien hoe je van een analyse tot een strategie kunt komen. Elke strategie eindigt bijna in een contentstrategie. Hiervoor ontwikkelden de auteurs een nieuw model: de Content Circle, dat al veel wordt toegepast in het hbo. Ook nieuw is het Communicatie Canvas, dat de plaats van strategie binnen de totale aanpak van de communicatie helder beschrijft en daarnaast kort ingaat op de overige elementen van het canvas. Verder gaat deze uitgave dieper in op storytelling.
Mass communications --- communicatie --- communicatiestrategie --- Communicatie ; strategie. --- Communicatietheorie --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8 --- communicatiemanagement --- communication
Choose an application
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, bijvoorbeeld over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de benaderingen waarin de interactie tussen organisaties centraal wordt gesteld, zoals de uitgangspunten van de IMP-group (International Marketing and Purchasing). Verder komen onderwerpen als netwerken, samenwerking en relaties aan de orde. Dit studieboek is geschikt voor cursussen op het gebied van business marketing of industriële marketing, zowel op hbo-niveau (met name voor de technische en economische richtingen) als op universitair niveau (vooral voor (technische) bedrijfskunde en bedrijfseconomie). Het boek is eveneens bruikbaar in het kader van andere opleidingen, bijvoorbeeld met het oog op het NIMA Business Marketing Examen. Uiteraard kan het boek ook worden gebruikt door mensen die in de praktijk werkzaam zijn en hun kennis van dit veranderende vakgebied op peil willen houden. (Bron: Noordhoff)
marketing --- relatiemarketing --- 658.8 --- 339.138 --- Marketing : communicatiestrategieën --- Marketing : strategieën --- Applied marketing --- marketingplan --- business marketing --- Marketing --- PXL-Business 2018 --- marketingstrategie --- business-marketing
Choose an application
Dit boek gaat over de marketingcommunicatie van het bedrijf naar zijn klanten. Aan de orde komen reclame, sales promotions, interactiemarketing (nieuw in deze druk), persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Met aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en kosten van marketingcommunicatiemiddelen. Bevat voorbeelden en illustraties. Bevat tevens online studiemateriaal dat gedurende achttien maanden geraadpleegd kan worden; het boek bevat daarvoor een toegangscode. Beide auteurs hebben veel ervaring in het vakgebied. De ene auteur is docente marketing aan de Haagse Hogeschool en de andere auteur is strateeg bij Stroom Mediacommunicatie. Het boek is bedoeld voor studenten aan hbo-opleidingen op het gebied van marketing en communicatie en geeft een goed overzicht van alle basisbegrippen van marketingcommunicatie. © NBD Biblion
Applied marketing --- Mass communications --- merken --- PR (public relations) --- internationale communicatie --- marketingcommunicatie --- reclame --- verkoop --- sponsoring --- Marketingcommunicatie --- Cursus bachelor in het Office Management --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8 --- Marketingcommunicatie.
Choose an application
Dit boek gaat over de marketingcommunicatie van het bedrijf naar zijn klanten. Aan de orde komen reclame, sales promotions, interactiemarketing (nieuw in deze druk), persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Met aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en kosten van marketingcommunicatiemiddelen. Bevat voorbeelden en illustraties. Bevat tevens online studiemateriaal dat gedurende achttien maanden geraadpleegd kan worden; het boek bevat daarvoor een toegangscode. Beide auteurs hebben veel ervaring in het vakgebied. De ene auteur is docente marketing aan de Haagse Hogeschool en de andere auteur is strateeg bij Stroom Mediacommunicatie. Het boek is bedoeld voor studenten aan hbo-opleidingen op het gebied van marketing en communicatie en geeft een goed overzicht van alle basisbegrippen van marketingcommunicatie. © NBD Biblion
Applied marketing --- Mass communications --- merken --- PR (public relations) --- internationale communicatie --- marketingcommunicatie --- reclame --- verkoop --- sponsoring --- Marketingcommunicatie --- Bachelor in het office management --- Marketingcommunicatie. --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8 --- 369.1 --- Marketing
Choose an application
Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op internet ! Wat zou er met je bedrijf gebeuren als je websitebezoekers wildenthousiast worden en de link naar iedereen doorsturen ? Als duizenden mensen zich spontaan aanmelden voor je nieuwsbrief ? Zou dat extra omzet opleveren ?In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden die laten zien:* hoe je jezelf onderscheidt door iets te zeggen wat niemand anders zegt* hoe je slimme psychologische verkooptrucs gebruikt, zodat klanten ja zeggen* hoe je meer bezoekers krijgt door jezelf onvergetelijk te maken* hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste (dat 95% van alle beslissingen neemt)* hoe je een continue stroom van likes, tweets en shares krijgt* hoe je veel meer omzet binnenhaalt zonder je prijzen te verlagen* hoe je nieuwsbrieven schrijft die klanten direct openenBron : http://www.bol.com
Online marketing. --- Marketing --- marketing --- storytelling --- Internet --- Cybermarketing --- Positionering --- Copywriting --- Psychologie van de consument --- Sociale media --- Marketingcommunicatie --- Marketingstrategieën --- Communicatiestrategieën --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- PXL-Business 2020 --- e-marketing --- klantenmanagement --- klantgerichtheid --- klantenbinding --- Consumentenpsychologie --- Marketingstrategie --- Communicatiestrategie --- Onlinemarketing --- Klantenbinding --- Websites ontwerpen --- Online marketing
Choose an application
Het boek biedt een beknopt en toch volledig overzicht van het vakgebied en is toegankelijk geschreven. Er is aandacht voor onderwerpen als corporate, marketing- en interne communicatie. Maar studenten leren bijvoorbeeld ook hoe zij om kunnen gaan met de pers. Speciale aandacht is er voor het communicatieplan, communicatie bij veranderingen en social media. Wat is nieuw in de vijfde editie van Communicatie Handboek? Het communicatievak transformeert razendsnel, met name door online ontwikkelingen. Daarom is deze vijfde editie van Communicatie Handboek volledig herzien. Alle onderdelen zijn geactualiseerd, van arbeidsmarktcommunicatie tot brandactivaties. Een grote metamorfose onderging het hoofdstuk over contentstrategie. Verder is het lineaire communicatieplan omgezet naar een nieuwe aanpak via het Communicatie Canvas. De behandeling van de media is in deze uitgave geheel gebaseerd op het model van Paid, Owned & Earned Media. Het handboek onderscheidt aparte hoofdstukken voor de interne en externe analyse. Bij interne communicatie is er nog meer aandacht voor communicatie bij veranderingen. Bij externe communicatie is er meer nadruk op social media en reputatiemanagement. Communicatie Handboek is met name geschikt voor hbo-opleidingen in de richtingen marketing en communicatie, maar kan ook uitstekend gebruikt worden voor opleidingen als Media- en Entertainmentmanagement, Media, Informatie & Communicatie en aanpalende opleidingen. (Bron: Noordhoff)
Communication Communicatie --- Modes de communication Communicatiewijzen --- Communication interne Interne communicatie --- Communication externe Externe communicatie --- Marketing Marketing --- communicatieplan --- marketingcommunicatie --- interne communicatie --- 316.77 --- Sociale media --- Organisaties : communicatie --- Organisaties : interne communicatie --- Marketing : communicatiestrategieën --- communicatiestrategie --- PXL-Business 2018 --- communicatie --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- communicatietheorieën --- communicatiewetenschappen --- 005.57 --- Interne communicatie
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|