Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Sport is van grote politieke, economische, maatschappelijke en persoonlijke betekenis. Binnen en rond de sport heeft zich een ware bedrijfstak ontwikkeld met vele belanghebbenden. Deze trends hebben geleid tot een groeiende behoefte aan capabel management van de sportorganisatie.Sportmanagement biedt de toekomstige sportmanager alles wat nodig is om te scoren! Dit praktijkgerichte boek beschrijft op heldere wijze de belangrijkste factoren van sportmanagement.Na een inleidend deel over de nationale en internationale sportwereld wordt aandacht besteed aan verschillende vraagstukken waar een manager in de sportsector mee te maken heeft, zoals strategie, cultuur en HRM. Ook de financiële en ethische aspecten van sportmanagement komen aan bod. Nieuw in deze editieDeze derde editie van Sportmanagement is volledig geactualiseerd met nieuwe voorbeelden, artikelen en cases. Daarnaast is hoofdstuk 12 uitgebreid met theorie over Sportmanagement en recht.Bovendien wordt deze editie verrijkt met MyLab. Op deze digitale leeromgeving is divers studiemateriaal voor studenten, waaronder extra verdieping van de theorie, en lesmateriaal voor docenten geplaatst. Op Pearson MyLab staan ook online hoofdstukken over sportmedia en sportevenementen.DoelgroepSportmanagement is geschreven voor studenten in het Hoger Onderwijs.Bron : http://www.pearsoneducation.nl
Sportmanagement. --- Sportmanagement --- 617.12 --- sportmanagement --- Sport --- Sportsector --- Management --- Sportmarketing --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|