Narrow your search
Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
Jos Burgers over klantgerichtheid
Author:
ISBN: 9789089653284 9089653287 Year: 2016 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Retailmarketing. Niveau 3 en 4
Authors: ---
ISBN: 9789037231564 Year: 2016 Publisher: Nederland : Edu' Actief,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Applicatie- en mediaontwikkelaar
Authors: --- ---
ISBN: 9789057523786 9057523787 Year: 2016 Publisher: Amsterdam Brinkman Uitgeverij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Move before you're ready : hoe je snel en continu verbetert
Authors: --- ---
ISBN: 9789089653246 Year: 2016 Publisher: [Culemborg] Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Waarom komen zoveel goedbedoelde veranderinitiatieven niet van de grond? Organisaties doen er vaak alles aan om de gewenste verbeteringen op gang te brengen. Er worden analyses gemaakt, veranderplannen geschreven en projectgroepen aangesteld ? en toch komen mensen niet in beweging. Waardoor veel initiatieven uiteindelijk een stille dood sterven.Dit boek laat zien hoe je de effectiviteit van veranderingen aanzienlijk vergroot, door continu te verbeteren. Snel aan de slag gaan, in plaats van eerst een gedetailleerd plan uitstippelen. Uitproberen, testen, leren en weer verder verbeteren, met maximaal eigenaarschap bij de medewerkers en actieve betrokkenheid van de klant. Zoals we geleerd hebben van Agile, Scrum en Lean. Zo verklein je de faalkosten en weet je sneller wat wel én niet werkt. Staat jouw team of organisatie voor een verandering? Move before you?re ready!'De basis van succes is verbetering en verandering. Always change a winning team! Move before you?re ready helpt je om dit te managen en scherp te blijven.' - Toon Gerbrands, algemeen directeur PSV.'Soms ontstaat een verandering door grootse gebaren, maar vaker nog door allerlei minibesluiten. Dit boek is een prachtige bron van inspiratie in dit proces van herordening. Move, you?re not a tree.' - Danielle Braun en Jitske Kramer, auteurs van De Corporate Tribe.'Praten over de gewenste cultuur verandert weinig. Je kunt je beter richten op het oprekken van hoe je samen werkt, dan volgt die cultuurverandering vanzelf. Dit boek verschaft inspiratie daartoe.' - Hans Vermaak, auteur van Plezier beleven aan taaie vraagstukken.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Maak ze gek ! : hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Author:
ISBN: 9789089653345 Year: 2016 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op internet ! Wat zou er met je bedrijf gebeuren als je websitebezoekers wildenthousiast worden en de link naar iedereen doorsturen ? Als duizenden mensen zich spontaan aanmelden voor je nieuwsbrief ? Zou dat extra omzet opleveren ?In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden die laten zien:* hoe je jezelf onderscheidt door iets te zeggen wat niemand anders zegt* hoe je slimme psychologische verkooptrucs gebruikt, zodat klanten ja zeggen* hoe je meer bezoekers krijgt door jezelf onvergetelijk te maken* hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste (dat 95% van alle beslissingen neemt)* hoe je een continue stroom van likes, tweets en shares krijgt* hoe je veel meer omzet binnenhaalt zonder je prijzen te verlagen* hoe je nieuwsbrieven schrijft die klanten direct openenBron : http://www.bol.com


Book
Customer innovation : waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie
Author:
ISBN: 9789401413169 Year: 2016 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze vanuit de markt en werken ze volgens drie basisprincipes, ofwel drie manieren van naar je klanten kijken. Allereerst scannen succesvolle organisaties voortdurend hun omgeving, alert voor signalen van de klant. Op die manier kunnen ze anticiperen op eventuele veranderingen, noden en wensen. Bovendien zien ze innovatie als de enige manier om te overleven op de lange termijn. Wat ze leren van de klant zetten ze om in werkbare verandering. Tot slot werken deze organisaties samen op die punten waar ze zelf tekortschieten. Ze gaan slimme partnerships aan en begrijpen dat samenwerking cruciaal is om goede ideeën uit te laten groeien tot commercieel succes. Customer innovation is het referentiewerk naar een marktgedreven organisatie. Voor managers, ondernemers en iedereen die wil groeien vanuit de noden van klanten.

Listing 1 - 6 of 6
Sort by