Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
658.8 --- klantgerichtheid --- klantenbinding --- marketing, verkoop, distributie
Choose an application
PXL-Business 2020 --- retail --- klantgerichtheid --- consumentengedrag --- retailmarketing
Choose an application
PXL-Digital 2020 --- informatica toepassingen --- media en technologie --- klantgerichtheid --- softwareontwikkeling --- procesanalyse --- procesmanagement
Choose an application
Waarom komen zoveel goedbedoelde veranderinitiatieven niet van de grond? Organisaties doen er vaak alles aan om de gewenste verbeteringen op gang te brengen. Er worden analyses gemaakt, veranderplannen geschreven en projectgroepen aangesteld ? en toch komen mensen niet in beweging. Waardoor veel initiatieven uiteindelijk een stille dood sterven.Dit boek laat zien hoe je de effectiviteit van veranderingen aanzienlijk vergroot, door continu te verbeteren. Snel aan de slag gaan, in plaats van eerst een gedetailleerd plan uitstippelen. Uitproberen, testen, leren en weer verder verbeteren, met maximaal eigenaarschap bij de medewerkers en actieve betrokkenheid van de klant. Zoals we geleerd hebben van Agile, Scrum en Lean. Zo verklein je de faalkosten en weet je sneller wat wel én niet werkt. Staat jouw team of organisatie voor een verandering? Move before you?re ready!'De basis van succes is verbetering en verandering. Always change a winning team! Move before you?re ready helpt je om dit te managen en scherp te blijven.' - Toon Gerbrands, algemeen directeur PSV.'Soms ontstaat een verandering door grootse gebaren, maar vaker nog door allerlei minibesluiten. Dit boek is een prachtige bron van inspiratie in dit proces van herordening. Move, you?re not a tree.' - Danielle Braun en Jitske Kramer, auteurs van De Corporate Tribe.'Praten over de gewenste cultuur verandert weinig. Je kunt je beter richten op het oprekken van hoe je samen werkt, dan volgt die cultuurverandering vanzelf. Dit boek verschaft inspiratie daartoe.' - Hans Vermaak, auteur van Plezier beleven aan taaie vraagstukken.Bron : http://www.managementboek.nl
Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren klantgerichtheid klantentevredenheid klantbeleving customer experience --- 366.4 --- management --- veranderingsmanagement --- bedrijfsleiding, management --- Veranderingsmanagement --- Verandering --- Veranderingsproces --- Eigenaarschap
Choose an application
Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op internet ! Wat zou er met je bedrijf gebeuren als je websitebezoekers wildenthousiast worden en de link naar iedereen doorsturen ? Als duizenden mensen zich spontaan aanmelden voor je nieuwsbrief ? Zou dat extra omzet opleveren ?In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden die laten zien:* hoe je jezelf onderscheidt door iets te zeggen wat niemand anders zegt* hoe je slimme psychologische verkooptrucs gebruikt, zodat klanten ja zeggen* hoe je meer bezoekers krijgt door jezelf onvergetelijk te maken* hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste (dat 95% van alle beslissingen neemt)* hoe je een continue stroom van likes, tweets en shares krijgt* hoe je veel meer omzet binnenhaalt zonder je prijzen te verlagen* hoe je nieuwsbrieven schrijft die klanten direct openenBron : http://www.bol.com
Online marketing. --- Marketing --- marketing --- storytelling --- Internet --- Cybermarketing --- Positionering --- Copywriting --- Psychologie van de consument --- Sociale media --- Marketingcommunicatie --- Marketingstrategieën --- Communicatiestrategieën --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- PXL-Business 2020 --- e-marketing --- klantenmanagement --- klantgerichtheid --- klantenbinding --- Consumentenpsychologie --- Marketingstrategie --- Communicatiestrategie --- Onlinemarketing --- Klantenbinding --- Websites ontwerpen --- Online marketing
Choose an application
Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze vanuit de markt en werken ze volgens drie basisprincipes, ofwel drie manieren van naar je klanten kijken. Allereerst scannen succesvolle organisaties voortdurend hun omgeving, alert voor signalen van de klant. Op die manier kunnen ze anticiperen op eventuele veranderingen, noden en wensen. Bovendien zien ze innovatie als de enige manier om te overleven op de lange termijn. Wat ze leren van de klant zetten ze om in werkbare verandering. Tot slot werken deze organisaties samen op die punten waar ze zelf tekortschieten. Ze gaan slimme partnerships aan en begrijpen dat samenwerking cruciaal is om goede ideeën uit te laten groeien tot commercieel succes. Customer innovation is het referentiewerk naar een marktgedreven organisatie. Voor managers, ondernemers en iedereen die wil groeien vanuit de noden van klanten.
Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Marketing ; strategieën --- Innovatie ; ondernemingen --- Marktgericht ondernemen --- Bedrijven; innovatie --- Bedrijven; klanten --- Innovation Innovatie --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren klantgerichtheid klantentevredenheid --- Bedrijven; innovatie. --- Bedrijven; klanten. --- Veranderingsmanagement --- Klantgericht ondernemen --- Innovatie --- Changement Verandering --- Client Klant --- Klantvriendelijkheid --- Businessmodellen --- Customer service --- Management --- Customer relations --- Legislation --- Handbooks, manuals, etc. --- Business economics --- bedrijfsinnovatie
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|