Listing 1 - 10 of 103 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
'Doen we practicum?' geeft een overzicht van practica die je in de biologielessen zou kunnen uitvoeren. Na de invoering van de tweede fase is het practicum een beetje op de achtergrond geraakt. Het zelf uitvoeren van practicum en het zelf bedenken van onderwerpen voor een zelfstandig biologisch onderzoek zorgt voor een verdieping van kennis. Deze kennis die leerlingen gedurende schoolloopbaan verwerven is belangrijk voor hun verder leven. Dat was de reden om de verzameling practica, te moderniseren. Dat betekende onder meer practicumvoorschriften aanpassen aan de huidige veiligheidseisen. In deze uitgave, in twee delen, zijn de voorschriften geschikt gemaakt voor gebruik door leerlingen, en zijn er, anders dan bij een kookboekpracticum, suggesties voor een meer open variant (hoger niveau). Er zijn veel nieuwe opdrachten toegevoegd voor een evenwichtige verdeling over de concepten. De paragrafen zijn opgezet met algemene informatie voor docenten en toa's en practicumbeschrijvingen voor leerlingen; vaak aangevuld met vragen en opdrachten.
485.43 --- biologie --- practicum --- proefjes --- didactiek secundair onderwijs - biologie
Choose an application
'Doen we practicum?' geeft een overzicht van practica die je in de biologielessen zou kunnen uitvoeren. In deze uitgave, in twee delen, zijn de voorschriften geschikt gemaakt voor gebruik door leerlingen, en zijn er suggesties voor een meer open variant (hoger niveau). De paragrafen zijn opgezet met algemene informatie voor docenten en toa's en practicumbeschrijvingen voor leerlingen, vaak aangevuld met vragen en opdrachten. Deel II bevat de volgende hoofdstukken: Milieu, De factor water, Processen; Zintuigen, Spieren en botten, Gedrag, Groei en ontwikkeling, Erfelijkheid.
485.43 --- biologie --- practicum --- proefjes --- didactiek secundair onderwijs - biologie
Choose an application
485.1 --- Nederlands --- leerboeken --- secundair onderwijs --- Nederlande taal en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
485.2 --- Engels --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 485.22 --- Taal en letterkunde; overige talen --- Schoolbooks - Didactic material --- Engelse taal --- Engelse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2016 --- 6e leerjaar secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs
Choose an application
485.24 --- Frans --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 485.2 --- fran485.2 --- Taal en letterkunde; overige talen --- Schoolbooks - Didactic material --- Franse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- BSO : beroepssecundair onderwijs --- PXL-Education 2016 --- Technisch secundair onderwijs --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Contains audio-visual material
Choose an application
Frans --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- Frans ; secundair onderwijs --- 485.2 --- Secundair onderwijs --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 485.24 --- schoolboeken --- Taal en letterkunde; overige talen --- Contains audio-visual material --- Schoolbooks - Didactic material --- Franse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen
Choose an application
As a study guide to enhance your insight into English grammatical usage, this book distinguishes itself from the merely practical, pedagogical school grammar on the one hand and the specialized linguistic grammar on the other hand.Targeted at advanced learners of English (Common European Framework level B1-B2) with an interest in the linguistic study of language, this book will be of particular interest to first- (and second-) year university students and students of other institutes of higher education who wish to acquire an insight into the grammatical usage of English. More generally, it hopes to reach anyone with a similar interest. It can be used as a course text in advanced EFL classes at university or college level, as a reference for any course addressing aspects of English grammatical usage, or as a book for self-study. Both authors are experienced EFL teachers at university level, and experts in English grammar.
Engels --- Grammatica --- Niveau B1 --- Niveau B2 --- 485.22 --- grammatica --- onderwijs --- Niveau B1 (Europees referentieniveau) --- Niveau B2 (Europees referentieniveau) --- Oefening --- grammar.
Choose an application
Op het einde van deze verkenningstocht doorheen de praktijk en principes van het dubbel boekhouden, zullen termen zoals een balans of resultatenrekening voor de lezer geen geheimtaal meer zijn. Je begrijpt wat er op een boekhoudafdeling gebeurt en welke verbindingen er zijn met andere bedrijfsafdelingen. Dergelijke competenties zullen zeker hun nut bewijzen op de arbeidsmarkt. Het boek vangt aan met een kennismaking met de instrumenten en principes van het dubbel boekhouden, behandelt daarna courante registraties in een handelsonderneming, en enkele boekingen verbonden aan de vaste activa en aan leningen op lange termijn, om uit te monden bij de verrichtingen bij het einde van een boekjaar. Veel zorg werd besteed aan een transparante en stapsgewijze opbouw, begrijpelijke taal en voldoende ondersteunende voorbeelden en oefeningen. Per hoofdstuk worden leerdoelen geformuleerd. Een online leerplatform biedt studenten extra oefeningen met oplossingen. Docenten kunnen gebruik maken van allerlei extra didactisch materiaal: oplossingen, extra oefeningen, afbeeldingen uit het boek, een presentatie en bijkomende leerinhouden (topics).
Boekhouden --- Hoger onderwijs. --- boekhouden --- handboeken hoger onderwijs --- PXL-Business 2017 --- 485.8 --- Economie --- Economie - Recht --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
Werkwoorden --- Frans --- secundair onderwijs --- Franse werkwoorden --- Schoolbooks - Didactic material --- 485.2 --- Vervoeging --- Taal en letterkunde; overige talen --- Werkwoord
Choose an application
485.5 --- Aardrijkskunde --- aardrijkskunde --- leerboeken --- secundair onderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- (075)91 --- (075)91 Schoolbooks geography --- Schoolbooks geography
Listing 1 - 10 of 103 | << page >> |
Sort by
|