Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
De schalkse aardmannetjes proberen zoveel mogelijk speelgoed in handen te krijgen. Help jij speelgoed te verzamelen in allerlei vormen en kleuren? Hiervoor heb je een fijn gevoel en een goed geheugen nodig! Bij een eerste blik op het spel denk je bij jezelf dat dit een eenvoudig dobbelsteenspel is. Een dobbelsteen met zes acties waarbij je zo speelgoed verzamelt. Wie als eerste vier verschillende stukken speelgoed kan verzamelen, wint het spel. Maar er is meer...Als echte aardmannetjes verzamelen we speelgoed en soms doen we dit echt op een schalkse wijze. In een buidelzakje worden 20 houten stukken speelgoed gestoken, vier van elke soort en in vier verschillende kleuren. Wie aan de beurt is, gooit met de dobbelsteen en die vertelt je wat je precies moet doen. We proberen dus vier verschillende stukken speelgoed te verzamelen. Voor kinderen vanaf 4 jaar.
KHBO --- Fijne motorziek --- Geheugen --- Tastzin --- Zintuigen
Choose an application
Voelboek --- Prentenboeken zonder tekst --- Tastzin --- Zintuig --- Dier --- Kartonboek --- Jeugdboeken 00-03 jaar --- Prentenboeken
Choose an application
Dit boek bevat (voorlees)verhalen over Roefel Doefel, een jongen die graag op avontuur gaat met zijn vrienden en zijn familie. Zintuigen staan centraal. Alle personages hebben een eigen geur, kleur, smaak, geluid en karakter. In de verhalen zijn diverse zintuiglijke prikkels verstopt die aanleiding geven tot een waaier aan verwerkingsmogelijkheden en spelmomenten. De aanzet hiervoor vind je in deel 3 van het boek. In deel 4 tot en met 6 vind je recepten, spelideeën, ademhalingsspelletjes of praktische oefeningen om de zintuigen op scherp te stellen. Je kunt met het boek zowel thuis als op school aan de slag.
geurstoffen --- geluiden --- zintuigen --- Didactics of Kindergarten --- smaakstoffen --- zintuiglijk spel --- kleuren --- smaakzin --- Zintuigen ; kinderen --- Zintuigen --- ruiken --- aromatherapie --- Kleuteronderwijs --- Zintuigen : kleuteronderwijs --- Gehoor(Horen) --- Hoekenwerk --- Reuk(Geur, Ruiken) --- Spelen(Kinderspelen) --- Tastzin (Voelen) --- Zien(Gezicht) --- Smaak (Proeven Zintuigen) --- verhalen --- 471.43 --- muzische vorming --- 471.8 --- kinderen --- Wereldoriëntatie --- Kinderen --- vriendschap --- familie --- Didactics of the arts --- sensomotorische ontwikkeling --- Zintuig --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie
Choose an application
Un guide à la fois théorique et pratique pour comprendre les significations des différents contacts avec l'enfant lors du bain, de l'habillement, de la promenade, etc., et les réactions de celui-ci.
Communication non-verbale chez l'enfant --- Communication non-verbale chez les enfants --- Feeling --- Haptic sense --- Haptics --- Haptonomie --- Haptonomy --- Niet-verbale communicatie bij kinderen --- Nonverbal communication in children --- Tactile perception --- Tastzin --- Touch --- Toucher [Le ] --- Child care --- Interpersonal communication in children --- Toucher --- Enfants --- Communication interpersonnelle chez l'enfant --- Therapeutic use --- Emploi en thérapeutique --- Soins --- Emploi en thérapeutique
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|