Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Met transmedia storytelling kun je een breed publiek op uiteenlopende manieren betrekken bij een verhaal. Het publiek kan zelfs een bijdrage leveren aan het verloop ervan. De beleving staat centraal, waardoor de onderliggende boodschap veel beter blijft hangen. Om een verhaal transmediaal goed over te laten komen, heb je een uitgebalanceerde mix van uiteenlopende (online en offline) mediakanalen nodig. In Transmedia storytelling leer je aan de hand van een stappenplan een communicatieboodschap transmediaal over te brengen. In de vier hoofdstukken van het boek staan de volgende onderwerpen centraal:- het verhaal afstemmen op de identiteit van je organisatie en de drijfveren van je publiek;- het mediumspecifiek selecteren van geschikte mediakanalen;- de randvoorwaarden om een goed verhaal op te bouwen;- de uiteindelijke implementatie van een transmediaal storytelling communicatieproject.Transmedia storytelling biedt veel praktijkcases waarin de stappen nader worden uitgelegd.DoelgroepDit boek is met name geschreven voor derde- en vierdejaars studenten hbo Communicatie. De inhoud is ook interessant voor communicatieprofessionals die aan de slag willen met nieuwe communicatiemogelijkheden. Bron : http://www.boomlemma.nl
Storytelling. --- storytelling --- communicatievaardigheden --- Mass communications --- Transmedia --- Marketingcommunicatie --- Storytelling --- Mediaplanning --- Communicatie --- Communicatiestrategieën --- Communicatiestrategie
Choose an application
Dit praktische zelfcoachboek helpt ambitieuze communicatieadviseurs om de stap te zetten naar een strategische positie. Met de opdrachten in dit boek werk je aan de vermeerdering van jouw eigen waarde als communicatieprofessional en aan de waarde die jij voor je opdrachtgevers hebt. Je investeert in jezelf, in je vaardigheden als adviseur. En je werkt aan je relatie met je opdrachtgevers. Want die moeten uiteindelijk jou op waarde weten te schatten. Zij spelen dan ook een belangrijke rol in de uit te voeren opdrachten. Het Werkboek sluit naadloos aan bij het in 2012 verschenen en lovend besproken boek van Karel A. Winkelaar, De communicatieadviseur op een strategische positie in de organisatie. Het Werkboek is ook los te gebruiken.Bron : http://www.bol.com
Communicatieadvies. --- Coaching --- Communicatiemanagement --- Organisaties --- Communicatiestrategieën --- Sociale communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Consultants --- Adviesbureaus --- Managementvaardigheden --- Organisatie --- Communicatiestrategie --- Consultant --- Adviesbureau
Choose an application
Stuw je organisatie naar nieuwe hoogten! De voordelen van storytelling voor je dagelijkse werkzaamhedenSoms zit je ermee in je maag: je moet je standpunt duidelijk maken, een samenwerking tot stand brengen of de verkoop verhogen. Een andere keer moet je een werknemer opjutten, de loyaliteit van een klant verbeteren of de creativiteit in je bedrijf opvoeren. Vaak heb je de beste voorbeelden nodig om je mensen te verenigen rond hetzelfde doel of je zaak te laten groeien. 'Storytelling voor Dummies' kan je hierbij helpen! Dit boek bevat onder meer adviezen van experts met voorbeelden uit de praktijk en bewezen casestudies. Gebruik de kracht van een goed verhaal om je werknemers te beïnvloeden en te motiveren!Bron : http://www.managementboek.nl
Mass communications --- Storytelling --- Bedrijfscommunicatie --- Communicatie --- Marketingstrategieën --- Communicatiestrategieën --- Interne communicatie --- Marketingcommunicatie --- 366.42 --- communicatie --- marketing --- ondernemingen --- Marketingstrategie --- Communicatiestrategie
Choose an application
La notion de transparence pénètre largement la construction comme la circulation des objets et des pratiques signifiantes de nos sociétés. De ce foisonnement de « transparence » dans plusieurs domaines (politique, économique, social, culturel), ce volume considère d'abord ce qui concerne les organisations et leur communication. L'organisation, qu'elle soit marchande, non marchande, politique ou publique, doit rendre poreux et transparents ses frontières et ses non-dits, dans l'objectif espéré de garantir la confiance de ses parties prenantes externes et internes.Ce volume explore différentes manifestations et variantes de cet impératif de transparence en communication organisationnelle, en proposant des analyses d'auteurs scientifiques et professionnels de divers pays et continents. Cette notion est analysée comme objet de discours (communication sur la transparence) et comme processus (la transparence de la communication), en mobilisant des approches et concepts multiples afin d'offrir des clés de lecture innovantes d'un phénomène complexe.Bron : http://pul.uclouvain.be
Communication dans les organisations --- Communication in management --- Communication in personnel management --- Communication in organizations --- Communicatie --- Interne communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Transparantie --- Overheidscommunicatie --- Communicatiestrategieën --- Communicatiestrategie
Choose an application
Hoe laat je je klant inzien dat jij precies aanbiedt wat hij nodig heeft ?Een antwoord op alle mogelijke weerstanden van je klant.'Ik beslis daar niet alleen over', 'Geen interesse', 'Ik zal er nog eens over nadenken' ...Als verkoper krijg je al snel één van deze antwoorden. Maar hoe ga je hier op een positieve manier mee om ?En hoe laat je de klant inzien dat wat jij aanbiedt de moeite waard is om even aandacht aan te besteden ?Zonder slinkse trucs te gebruiken je klant leiden van 'Nee' naar 'Ja', dat is wat dit boek je leert.Inzicht in de beste momenten en strategieën om ieder type klant te benaderen, gesprekken juist in te schatten, te zorgen voor een onmiddellijke klik met je klant ...In korte handige topics geeft dit boek je een snelle en effectieve salestraining.Bron : http://www.lannoo.be
Organisaties --- Communicatie --- Klanten. --- Verkooptechnieken --- Verkoopstechnieken --- 658.8 --- Marketing : communicatiestrategieën --- PXL-Business 2016 --- verkoopkunde --- verkooptechnieken --- Sales management --- Klantgericht ondernemen --- Verkoopstrainingen --- Sociale vaardigheden --- Marketingstrategie --- Verkoop --- Salesmanagement --- Verkooptechniek --- Verkooptraining
Choose an application
Professionele communicatie is een praktische voorbereiding op alle facetten van communicatie in een zakelijke omgeving. In drie toegankelijk geschreven modules wordt een brede basis voor zowel mondelinge als schriftelijke vaardigheden gelegd. Deze basis bevat geen langdradige theorieën, maar is juist verrijkt met praktische voorbeelden, reflectieopdrachten en interviews met professionals uit verschillende beroepspraktijken.
Communicatie. --- Telecommunication technology --- mondelinge communicatie --- interpersonele communicatie --- communicatie --- gesprekstechnieken --- Mass communications --- Zakelijke communicatie --- Telecommunicatietechniek --- Massacommunicatie --- PXL-Business 2016 --- communicatievaardigheden --- zakelijke communicatie --- Communicatie --- Verbale communicatie --- Non-verbale communicatie --- Communicatiestrategieën --- Presentaties --- Communicatieve vaardigheden --- 005.57 --- Communicatiestrategie --- Presentatie --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Succesvolle interne communicatie bij verandertrajectenInterne communicatie is een van de belangrijkste succesfactoren voor het doen slagen van een veranderingstraject. Maar hoe pak je dat aan ?In dit boek lees je hoe je communicatief een verandering begeleidt binnen een organisatie. Dat kan variëren van een cultuurverandering, het realiseren van een project tot het doorvoeren van een reorganisatie. Met de tips, modellen en checklists kun je direct aan de slag. Dit volledige en compacte boek maakt een heldere vertaalslag van de theorie naar de praktijk.Veranderen. Zo communiceer je dat! is geschreven voor elke communicatie adviseur die binnen een organisatie veranderingen bege leidt. Het is daarnaast ook geschikt voor projectleiders, managers en veranderkundigen.Bron : http://www.adformatie.nl
Interne communicatie. --- interne communicatie --- Organization theory --- Mass communications --- Interne communicatie ; ondernemingen --- Veranderingsmanagement --- Organisatieleer --- Massacommunicatie --- PXL-Business 2015 --- organisatiekunde --- reorganisatie --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Interne communicatie --- Interne communicatie --- communicatie --- 005.57 --- verandermanagement --- 366.1 --- veranderingsmanagement --- organisatieleer --- 007 --- Communicatie --- inrichting en organisatie --- Verandering --- Cultuurverandering --- Communicatiestrategieën --- Organisatieveranderingen --- Ondernemingen --- Monograph --- Communicatiestrategie --- Organisatieverandering --- Onderneming --- Overheidsbeleid
Choose an application
Een breed draagvlak (publieke steun) is meer dan ooit een kernvoorwaarde om een beleid, project of idee duurzaam vorm te geven. Burgers, medewerkers en klanten eisen terecht en steeds nadrukkelijker hun plek op bij beslissingsprocessen van overheden, organisaties en ondernemingen. Inspraak en participatie zijn dus absoluut noodzakelijk maar niet voldoende. Draagvlakcreatie is een delicate evenwichtsoefening in strategische communicatie met belanghebbenden en vergt dus naast uitzonderlijke communicatievaardigheden ook uitstekend people management. In dit boek leveren we de bouwstenen voor succesvolle draagvlakcreatie in een logisch en helder 10-stappenplan (het MISSION-PIE model). Voorts inspireren we de lezer met soms verrassende toepassingen van recente ontwikkelingen op het vlak van communicatie. Marketingtechnieken die gebruikt worden om merken en producten onder de aandacht van consumenten te brengen, bieden (lokale) overheden, organisaties en bedrijven volop kansen om samen met hun burgers, medewerkers en klanten te bouwen aan een sterk draagvlak voor hun beleid, project of idee. 'Een sterk draagvlak in 10 stappen: participatie, stakeholdermanagement en strategische communicatie' is een must voor bestuurders en medewerkers van (lokale) overheden, organisaties en verenigingen maar zeker ook voor bedrijven en studenten. Bron : http://www.politeia.be
Strategische communicatie. --- persuasieve communicatie --- Organization theory --- burgerschap --- Customer service --- Management --- Communicatiemanagement --- communicatie --- #SBIB:309H252 --- #SBIB:35H501 --- 007 --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Bestuur en samenleving: netwerken, inspraak, participatie, interactief beleid --- Inspraak --- Participatie --- Stakeholders --- Veranderingsmanagement --- Overheidscommunicatie --- Draagvlak --- Interactieve beleidsvorming --- Communicatiestrategieën --- Overheidsvoorlichting --- Sensibilisering --- Advertising. Public relations --- communicatiemanagement --- Communicatie --- Communicatievaardigheden --- Participatiesamenleving --- Informatie en communicatie : Communicatie --- Information et communication : Communication --- Stakeholder --- Communicatiestrategie
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|