Narrow your search

Library

AP (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

PXL (1)

UAntwerpen (1)

UCLL (1)

UGent (1)


Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2015 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
Marketingcommunicatie.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789043029315 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Amsterdam Pearson Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix, zoals internet, public relations, sponsoring, verkoopacties, adverteren en direct marketing. Het boek beschrft hoe bedrven omgaan met aspecten als branding, internet en cross-culturele marketingcommunicatie. Het hoofdstuk over online communicatie is geheel geactualiseerd, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrven. Marketingcommunicatie is geschreven voor studenten in het hoger onderws. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de praktk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze vfde editie van Marketingcommunicatie z n de cases, bedrfsbeschrvingen, voorbeelden en referenties b gewerkt. Tevens is het boek geschikt voor marketingprofessionals.

Listing 1 - 1 of 1
Sort by