Narrow your search

Library

UAntwerpen (2)

AP (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KDG (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

PXL (1)

UCLL (1)

UGent (1)

UHasselt (1)

More...

Resource type

book (3)


Language

Dutch (2)

English (1)


Year
From To Submit

2015 (3)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Bonding
Author:
Year: 2015 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Social change


Book
How cool brands stay hot : branding to generation Y
Authors: ---
ISBN: 9780749468040 9780749468057 074946805X 0749468041 1299160190 Year: 2015 Publisher: London KoganPage

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Generation Y (13-29 year olds) are the most marketing savvy and advertising critical generation ever. Three times the size of the previous Generation X, they have a much bigger impact on society and business. But what drives them and how do you develop the right brand strategies to reach this critical generation? This revised and updated 2nd edition of How Cool Brands Stay Hot reveals what drives Generation Y and how you can reach them. Based on important new research, it provides insights into the consumer psychology and behaviour of 'the Millennials'. Full of statistics and case studies incl


Book
Marketingcommunicatie
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789043029315 Year: 2015 Publisher: Amsterdam : Pearson,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix, zoals internet, public relations, sponsoring, verkoopacties, adverteren en direct marketing. Het boek beschrft hoe bedrven omgaan met aspecten als branding, internet en cross-culturele marketingcommunicatie. Het hoofdstuk over online communicatie is geheel geactualiseerd, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrven. Marketingcommunicatie is geschreven voor studenten in het hoger onderws. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de praktk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze vfde editie van Marketingcommunicatie z n de cases, bedrfsbeschrvingen, voorbeelden en referenties b gewerkt. Tevens is het boek geschikt voor marketingprofessionals.

Listing 1 - 3 of 3
Sort by