Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Het onderwijs op school zou constant van hoge kwaliteit moeten zijn - ongeacht toevalsfactoren als de groep waarin een leerling terechtkomt of de leraar die hij treft. Om zo'n hoge onderwijskwaliteit te kunnen garanderen, zijn maatregelen nodig. Dit boek helpt scholen om een hoogbetrouwbare organisatie te worden: een organisatie die proactief stappen zet om mislukkingen te voorkomen. Op basis van wetenschappelijk onderzoek formuleren Robert Marzano en zijn medeauteurs vijf niveaus van beheersing van de onderwijskwaliteit. Ze geven schoolleiders handvatten om hun school te beoordelen en te controleren, en leren ze de effectiviteit van hun school en het succes van hun leerlingen te waarborgen. De vijf niveaus die aan bod komen zijn: Competentie centraal Rapporteren op basis van normen Gegarandeerd en uitvoerbaar onderwijsprogramma Effectief lesgeven in elke klas Veilige en samenwerkende cultuur Elk hoofdstuk bevat concrete tools om de aspecten in kaart te brengen.
Business management --- schooldirecties --- leidinggeven --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- organisatiecultuur --- interne organisatie
Choose an application
This book explores impacting science education with direct vocabulary instruction, from a six-step process for successfully incorporating vocabulary from the new science standards into student learning to identifying the crucial aspects of vocabulary education and learning targeted strategies to actively engage students.
Science --- Terminology. --- Language.
Choose an application
This text explores explicit techniques for helping students learn to summarize what they've read, analyze text for specific characteristics, and create organized, succinct written works that demonstrate a deep understanding of the content.
Learning strategies. --- Thought and thinking --- Study skills. --- Critical thinking --- Learning, Psychology of. --- Study and teaching.
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|