Listing 1 - 10 of 23 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatietechniek --- Luisteren --- Verbale communicatie --- Non-verbale communicatie
Choose an application
In deze praktijkgerichte gids laat Joe Navarro, erkend expert op het gebied van non-verbale communicatie, zien hoe iemands lichaamstaal is te 'lezen':- Lichaamstaal vloeit voort uit oeroude overlevingsinstincten- Gezichtsuitdrukkingen vertellen weinig over iemands persoonlijkheid- Met name duimen, voeten en oogleden onthullen verborgen stemmingen- Typerende lichaamstaal zegt veel over onderdrukte gevoelens en ambities- Bepaalde non-verbale signalen wekken onmiddellijk vertrouwen - Bepaalde lichaamstaal wekt direct autoriteit en aanzien Het boek van FBI-agent Navarro staat boordevol voorbeelden en nuttige adviezen afkomstig uit zijn eigen jarenlange professionele praktijk.Na het lezen van Bodylanguage treedt de lezer met een frisse blik de mensen in zijn/haar omgeving tegemoet.Bron : http://www.justpublishers.nl
Choose an application
Is het mogelijk je charisma te vergroten ? Het antwoord op deze vraag is: ja!Veel mensen denken dat charisma is aangeboren : je hebt het (Bill Clinton, Steve Jobs, Oprah) of je hebt het niet. Maar dat is simpelweg niet waar, betoogt Olivia Fox Cabane. Charismatisch gedrag kan door iedereen aangeleerd én geperfectioneerd worden.Olivia Fox Cabane onderzoekt in dit boek wat charisma nu precies is. Charismatisch(er) worden betekent niet dat je persoonlijkheid moet veranderen - het gaat er juist om nieuwe vaardigheden toe te voegen aan de persoonlijkheid die je al bent. Het geheim van charisma laat je zien hoe je invloedrijker, overtuigender en inspirerender kunt worden.Bron : http://www.bol.com
Psychologie --- Non-verbale communicatie --- Persoonlijkheid --- Managementvaardigheden --- Lichaamstaal
Choose an application
Communicatie is een van de belangrijkste aspecten van je werk. Je boodschap helder overbrengen is vaak niet makkelijk en luistert erg nauw. Goede communicatie vereist inzicht in jezelf en in de ander. Want hoe bereik je nu wat je wil ? Hoe komt het dat je bij de ene collega in slaapt valt en bij de ander aan zijn lippen hangt ? Remco Claassen legt alles haarfijn uit hoe je met meer impact kunt spreken. Bron : http://www.bol.com
Spreken --- Beïnvloeding --- Verbale communicatie --- Non-verbale communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Spreken in het openbaar
Choose an application
'Ongehoord!' is een praktisch boek vol inzichten over het belang van goed luisteren in een organisatie. Professioneel leren luisteren verbetert relaties met collega's binnen de organisatie én met klanten en stakeholders daarbuiten. Met behulp van vier simpele luistertesten krijgt u inzicht in uw persoonlijke luisterstijl. Door beter te luisteren, blijft niemand meer ongehoord! Bron : http://www.managementboek.nl
Luisteren --- Gesprekstechniek --- Communicatieve vaardigheden --- Managementvaardigheden --- Bedrijfscommunicatie --- Verbale communicatie
Choose an application
Overal waar gewerkt wordt, gaan dingen nodeloos mis: deals blijken uiteindelijk niets op te leveren, projecten mislukken, promotiekansen worden gemist, fusies gaan niet door of mislukken, er gebeuren bedrijfsongevallen die te voorkomen waren geweest, intelligente mensen nemen gezamenlijk toch domme beslissingen, naar verstandige mensen wordt niet geluisterd, enzovoort. Achteraf blijkt vaak dat dergelijke missers, ongelukken en misstanden één oorzaak met elkaar gemeen hebben: belangrijke feiten en inzichten zijn niet goed besproken. Veel van wat er misgaat in bedrijven, projecten en loopbanen is dan ook te wijten aan het slecht voeren (of helemaal niet voeren) van cruciale gesprekken. Effectief in cruciale gesprekken laat je op een praktische en onderhoudende manier zien welke vier eigenschappen nodig zijn om gesprekken over lastige kwesties wél tot een succesvol einde te brengen. Dankzij de inzichten, tips en praktijkvoorbeelden treed je cruciale gesprekken voortaan met vertrouwen tegemoet. Als je een cruciaal gesprek goed voert, maak je bovendien veel beter gebruik van de kennis, ervaringen en inzichten van de mensen met wie je (samen)werkt, zodat je uiteindelijk de best haalbare resultaten boekt. John Manschot is gespreksleider, onderhandelaar, trainer en (gedrags)veranderaar. In zijn visie worden de beste oplossingen, de beste inzichten, de beste beslissingen en de beste deals bereikt in dialogen en samenwerking. Johns visie en aanpak zijn ontstaan gedurende meer dan 25 jaar werkervaring in sales, business development,(verander)projecten en leidinggeven. Meer informatie over zijn aanpak en dienstverlening is te vinden op www.borgruit.nl.Bron : http://www.bol.com
Gesprekstechniek --- Slechtnieuwsgesprek --- Verbale communicatie --- Sociale vaardigheden --- Gedragswetenschap --- Weerstand (psychologie)
Choose an application
De perfecte pitch geeft alle handvatten en tips die nodig zijn om je idee aan de man te brengen. Zowel zakelijk als privé.De kracht van overtuiging is binnen handbereik. Mensen zullen niet alleen ademloos naar je luisteren maar ook je verhaal onthouden tot lang nadat je de kamer hebt verlaten. Je hebt maar één kans om iets te zeggen, het moet dan ook meteen op de juiste manier gebeuren!Bron : http://www.bol.com
mondelinge communicatie --- interpersonele communicatie --- beïnvloeding --- communicatiepsychologie --- non-verbale communicatie --- Mass communications --- Communicatieve vaardigheden --- Verbale communicatie --- Non-verbale communicatie --- Argumenteren --- 658 --- Vaardigheden talenten communicatie communiceren --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Business management, administration. Commercial organization --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat
Choose an application
Communicatie is een middel om doelen te bereiken. Tegelijkertijd gaan er in de dagelijkse gesprekken op het werk vaak dingen mis, wat leidt tot misverstanden en irritaties die tijd en energie kosten. Een belangrijke reden is dat mensen te snel naar de oplossing gaan zonder eerst goed te kijken naar wat het doel is. Wat willen ze nou eigenlijk? helpt je die doelen te vinden. Door te luisteren naar de behoeften achter woorden, gedrag en oplossingen gaat de communicatie ineens over wat mensen werkelijk willen. Dat verbetert de sfeer in ieder gesprek en daarmee ook de relatie. Door daarnaast je wensen anders uit te spreken, verminder je eventuele weerstand en neemt de bereidheid bij anderen toe om samen met jou duidelijke, concrete en uitvoerbare afspraken te maken en uit te voeren. Betere relaties, meer resultaat en meer fun in het werk, wat wil je nog meer?
Secretariaat. --- Communicatie. --- luistervaardigheid --- communicatievaardigheden --- Mass communications --- Massacommunicatie --- Communicatie --- Miscommunicatie --- Empathie --- Non-verbale communicatie --- Verbale communicatie --- Zakelijke communicatie --- Luisteren --- communicatie --- zakelijke communicatie --- management --- bedrijfsorganisatie --- Gedrag --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Herken je dat? Dat op een opmerking van jou niet of nauwelijks wordt gereageerd, maar dat er wel geluisterd wordt naar je collega die nagenoeg hetzelfde zegt als jij Dat het bij sommige mensen zo vanzelfsprekend lijkt dat ze de aandacht naar zich toe trekken ? Dat ze hun mening zo weten over te brengen dat ze bijna als vanzelf iedereen weten te overtuigen Profileer je zoals jij dat wiltWil jij ook meer gezien worden of krachtiger overkomen, dan is dit het boek voor jou. Zo pak je iedereen in! geeft je de handvatten om die indruk te maken die jij wilt maken, bijvoorbeeld om in een sollicitatiegesprek of een belangrijke vergadering overtuigend over te komen. Je leert hoe je je kunt profileren zoals jij dat wilt en op de manier die bij jou past.De 'verpakking' speelt ook een rolDoor onze lichaamshouding, onze mimiek en de manier waarop we praten, maken we een bepaalde indruk bij de ander. De verpakking, zoals je kleding en kapsel, speelt daarbij ook een grote rol. Dat is namelijk het eerste wat iemand van je ziet en de basis waarop hij of zij zich een beeld van jou vormt. Die beeldvorming kun je gelukkig beïnvloeden. Dit boek leert je hoe. Je krijgt handvatten om te 'sleutelen' aan de manier waarop je overkomt. Alle facetten die jouw uitstraling bepalen, komen uitgebreid aan de orde.Na het lezen van dit boek weet jij hoe je je krachtiger kunt presenteren, wat zorgt voor een zakelijke en professionele uitstraling. Hiermee bereik je makkelijker wat je wilt en geef je jouw loopbaan een positieve impuls!Bron : http://www.thema.nl
Persoonlijkheid --- Charisma --- Communicatie --- Non-verbale communicatie --- Lichaamstaal --- Presentaties --- Communicatieve vaardigheden --- Presentatie
Choose an application
Pan-to-mi-me? wat is dat?! Een voorstelling met gebaren, gezichtsexpressie en lichaamsbeweging. Wie is de beste in uitbeelden zonder woorden? Trek een kaartje en beeld de figuur op het kaartje uit. Maar let op de tijd, de zandloper tikt beetje bij beetje de tijd weg!
Pantomime --- Gebaar --- Raden --- Non-verbale communicatie --- Woordenschatuitbreiding --- Woordenschatverwerving --- Improvisatiespel --- Expressie --- Gelaatsuitdrukking --- Nabootsing
Listing 1 - 10 of 23 | << page >> |
Sort by
|