Listing 1 - 10 of 22 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Looks at every aspect of the world of branding. The author analyzes the problems facing todays organizations, criticizes corporate misbehaviour where he finds it, praises those companies who seem to be building and sustaining brands in our brave new world, and predicts the future of branding.
Choose an application
Meer dan ooit heb je een origineel en opvallend merk nodig. Maar hoe bedenk je een goed logo, een goede naam en een herkenbare categorie waardoor iedereen begrijpt wat je verkoopt?In 'Het enige boek over merken dat je nodig hebt' lees je in een handomdraai alles wat je moet weten.Dit is het eerste geïllustreerde no-nonsense boek voor iedereen die een winnend merk wil creëren zonder te verdrinken in de theorie.Michiel Maandag is merkadviseur, coach en oprichter van monday brand advisory. Michiel heeft slimme methodes ontwikkeld om winnende merken te creëren. Liisa Puolakka is directeur designresearch en -strategie bij ChauhanStudio in Londen. Ze is voormalig hoofd van Nokia's global brand identity. Bron : http://www.bol.com
Product strategy --- merken --- merkartikelen --- merkimago --- vormgeving --- imago --- marketingtoepassingen --- Merken --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Branding --- Positionering --- Merk --- Merkstrategie
Choose an application
Applied marketing --- merken --- merkimago --- marketingstrategie --- Storytelling --- Marketing --- Merken --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Merk --- Merkstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert ? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn ? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen - Maar hoe doe je dat nu in de praktijk ? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving ?De antwoorden op deze vragen vind je in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning.Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, marketeers, creatieven, docenten en studenten. Kortom: 'Brand-id' is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit.
Creativiteit. --- Handelsmerken. --- Marketing. --- Merken (commercie). --- merkbeleid --- creativiteit --- creativity --- Product strategy --- merkdenken --- marketing --- Creativiteit --- merkenbeleid --- communicatie --- Productstrategie --- Reclame --- Merkbeleid --- Merken --- Merkstrategieën --- Merk --- Merkstrategie --- Musiceren --- merken
Choose an application
restoration [process] --- retables [altar appendage] --- merken --- Late Gothic
Choose an application
Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks uitbarsten in gezang en gebed. Dat zou elk merk zich toch wensen. Content voor de eeuwigheid. De 'Contentbijbel' leert je hoe.Bron : http://www.managementboek.nl
Consumer behavior --- Market research --- Advertising. Public relations --- merken --- sociale media --- online advertising --- Storytelling --- Marketing --- Merkstrategieën --- Merken --- Merkbeleid --- Branding --- E-books --- Strategie --- Content. --- Verhalen. --- Merkstrategie --- Merk --- Financiewezen
Choose an application
Nirmalya Kumar en Jan-Benedict Steenkamp, marketingexperts van wereldformaat, laten zien hoe merken uit opkomende markten internationaal succes kunnen boeken.In dit boek behandelen ze acht strategieën - o.a. de Aziatische schildpad, van b2b naar b2c, merken overnemen, cultuurgoed benutten - om van een nationaal merk een wereldmerk te maken. De auteurs onderzoeken van elke strategische route hoe deze het effectiefst kan worden uitgevoerd.Ook behandelen ze de problemen die bedrijven daarbij kunnen tegenkomen en laten ze zien hoe die kunnen worden ondervangen. Dit aan de hand van een groot aantal casestudies van onder meer HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas en Corona. De auteurs laten zien dat hun strategieën - en de principes van merkopbouw waarop deze berusten - blijvertjes zijn.'Brand Breakout' is een praktisch en verhelderend boek voor opkomende-marktmerken, maar ook verplichte lectuur voor westerse bedrijven. Die laatste doen er goed aan de uitdaging van zulke aanstormende bedrijven niet te onderschatten. Wie de strategieën en succesfactoren begrijpt, kan tegenstrategieën formuleren binnen deze nieuwe bedrijfsomgeving.Met dit boeiende, verhelderende boek heeft de lezer de kennis en technische vaardigheden in handen om het eigen merk naar een mondiaal plan te tillen.Bron : http://www.managementboek.nl
Applied marketing --- merken --- merkimago --- marketingstrategie --- Marketing --- Marketingstrategie --- Merkstrategie --- Internationalisering --- Internationale marketing --- Internationale handel --- Internationale organisatie
Choose an application
Consumer behavior --- Market research --- Advertising. Public relations --- merken --- sociale media --- online advertising
Listing 1 - 10 of 22 | << page >> |
Sort by
|