Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
In het najaar 2012 organiseerde de Vlor een seminariereeks over het onderwijs, opvoedings- en ondersteuningsaanbod voor dove en slechthorende kinderen en jongeren in het leerplichtonderwijs. De Vlor brengt nu de inzichten en voorstellen van het seminarie samen in een verslag. De discussies in de seminaries werden gevoed door de dove en slechthorende mensen en hun belangenorganisaties, ouders en onderwijsmensen. Tijdens de seminaries werden de inzichten van deze ervaringsdeskundigen geconfronteerd met de wetenschappelijke expertise van onderzoekers uit universiteiten en hogescholen.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Afgelopen decennia is er heel wat geïnvesteerd in het leren van volwassenen. Toch is Vlaanderen nog steeds geen samenleving waarin leren voor alle volwassenen een evidentie is. Vanuit de overtuiging dat vooruitgang mogelijk en noodzakelijk is, organiseerde de Vlaamse Onderwijsraad (VLOR) een strategische verkenning over het stimuleren van het leren van volwassenen. Daarmee wil de Vlor het debat voeden over hoe het leren van volwassenen in de komende tien jaar nog krachtiger dan voorheen kan gestimuleerd worden
volwassenonderwijs --- KHCA --- werkplekleren --- Volwassenenonderwijs 373.7 --- Levenslang leren --- Academic collection --- Volwassenenvorming ; Vlaanderen --- volwassenenonderwijs --- Werkplekleren --- 712 Onderwijs voor volwassenen --- volwassenenvorming --- 489 --- levenslang leren --- 374.7 --- volwasseneneducatie --- Adult education. Lifelong learning --- PXL-Central Office 2015 --- onderwijs --- volwassenen --- leren --- Volwasseneneducatie --- Vlaanderen --- Onderwijsbeleid --- Volwassenen --- Nederland --- Kust --- Emigratie --- Volwassene
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|