Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Social policy --- International relations. Foreign policy --- Law --- Teaching --- Equal opportunities --- International --- International conventions --- Education --- Government policy --- Legislation --- Reports [materialtype] --- Chiffres --- United Nations
Choose an application
AIDS (Disease) --- HIV (Viruses) --- Health education --- Sida --- Virus de l'immunodéficience humaine --- Education sanitaire --- Prevention --- Prévention
Choose an application
Choose an application
Polemology --- Didactics of history --- Didactics of secundary education
Choose an application
Sociology of minorities --- Social policy --- Teaching --- Adult education. Lifelong learning --- Handbooks --- International --- Teachers --- Education --- Government policy --- Educational work --- Empowerment
Choose an application
Choose an application
De Holocaust was een keerpunt in de geschiedenis van de mensheid. Kennis over en begripvan de genocide op het Joodse volk en van de andere misdaden die door het naziregimewerden gepleegd, blijven van groot belang, ook nu nog.Wie we ook zijn en waar we ook wonen, lesgeven over deze universele geschiedenis kanleerlingen helpen om kritisch te leren nadenken over de oorzaken van genocide en over denoodzaak om wereldvrede en mensenrechten te koesteren om dergelijke wreedheden in detoekomst te voorkomen.Deze korte introductie geeft een beknopt overzicht van mogelijkheden om les te gevenen te leren over de Holocaust. Dit kan dienen als leidraad voor beleidsmakers, leerkrachtenen leerlingen in hun zoektocht naar wat genocide is, wat de oorzaken zijn en waarom hetbelangrijk is dat we ook vandaag nog blijven lesgeven over en leren van de Holocaust. (Bron: covertekst)
Choose an application
De Holocaust was een keerpunt in de geschiedenis van de mensheid. Kennis over en begripvan de genocide op het Joodse volk en van de andere misdaden die door het naziregimewerden gepleegd, blijven van groot belang, ook nu nog.Wie we ook zijn en waar we ook wonen, lesgeven over deze universele geschiedenis kanleerlingen helpen om kritisch te leren nadenken over de oorzaken van genocide en over denoodzaak om wereldvrede en mensenrechten te koesteren om dergelijke wreedheden in detoekomst te voorkomen.Deze korte introductie geeft een beknopt overzicht van mogelijkheden om les te gevenen te leren over de Holocaust. Dit kan dienen als leidraad voor beleidsmakers, leerkrachtenen leerlingen in hun zoektocht naar wat genocide is, wat de oorzaken zijn en waarom hetbelangrijk is dat we ook vandaag nog blijven lesgeven over en leren van de Holocaust. (Bron: covertekst)
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|