Listing 1 - 10 of 19 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Marktonderzoek
Author:
ISBN: 9789039527863 Year: 2013 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marktonderzoek


Book
Detailhandelsonderzoek Oost-Vlaanderen : maart 2013
Year: 2013 Publisher: Gent Economische Raad voor Oost-Vlaanderen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
A/B testing : the most powerful way to turn clicks into customers
Authors: --- ---
ISBN: 9781118536094 Year: 2013 Publisher: Hoboken (N.J.) Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

A guide to delivering a better user experience through A/B testing.A/B Testing outlines a simple way to test several different versions of a web page with live traffic, and then measure the effect each version has on visitors. Using A/B testing you can determine the most effective way to increase conversion rate- the rate at which visitors convert into customers. The average conversion rate across the web is only 2%. That means 98% of visitors to most websites don't end up converting. Using A/B testing, companies can improve the effectiveness of their marketing and user experience and in doing so can sometimes double or triple their conversion rates.In the past, marketing teams were dependent on IT and engineering to implement A/B tests, and that proved to be a costly bottleneck. Today, the market for A/B testing is growing very fast, in no small part due to this transition from IT to marketing.- Offers best practices and lessons learned from over 100,000 experiments run by over 2,000 Optimizely customers- Details a roadmap for how to use A/B testing to personalize your customer's web experience and a practical guide to start A/B testing todayMarketers and web professionals will become obsolete if they don't embrace a data-driven approach to decision making. This book shows you how, no matter your technical expertise.Bron : http://www.wiley.com


Book
The consumer consulting board : consumers shaping your business
Authors: ---
ISBN: 9789082056600 Year: 2013 Publisher: Gent InSites Consulting

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The mom test : how to talk to customers and learn if your business is a good idea when everyone is lying to you
Author:
ISBN: 9781492180746 1492180742 Year: 2013 Publisher: Breinigsville, PA, USA [Createspace Independent Publishing Platform]

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketingoriëntatie
Authors: ---
ISBN: 9789001807870 Year: 2013 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het NIMA Marketing Oriëntatie-examen leent zich uitstekend om kennis te maken met het leergebied marketing. Het boek Marketingoriëntatie is volledig gebaseerd op de eindtermen behorende bij dit NIMA-examen.Bij de opzet van deze methode is uitgegaan van een heldere indeling volgens een vast didactisch patroon, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat.Nadat in de vorige editie het hoofdstuk e-business en het onderwerp internationalisering al waren toegevoegd, zijn in deze editie de opmerkingen, die wij van gebruikers hebben ontvangen, zo veel mogelijk verwerkt. Daarnaast zijn veel voorbeelden en casus geactualiseerd. De opzet van de methode is daarbij licht aangepast. De meerkeuzevragen zijn komen te vervallen en volledig vernieuwd te vinden op de bijbehorende website www.marketingorientatie.noordhoff.nl. Daarop worden ook regelmatig nieuwe cases geplaatst.Bron : http://www/managementboek.nl


Book
Handleiding SPSS.
Authors: ---
ISBN: 9789043026949 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Deskresearch : informatie zoeken en kritisch beoordelen
Authors: ---
ISBN: 9789043026789 9043026786 Year: 2013 Publisher: Amsterdam : Pearson Benelux,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deskresearch is een handleiding voor het zoeken en verwerken van informatie. Door middel van een stappenplan wordt de lezer begeleid bij het opzetten en uitvoeren van literatuuronderzoek. Elk hoofdstuk gaat in op een specifieke fase van het zoeken naar informatie: van het formuleren van de zoekvraag tot de kwaliteit van de rapportage. Drie thema's krijgen speciale aandacht: het bepalen van de informatiebehoeften, het gebruiken van informatiebronnen en het beoordelen van informatie. Tevens is er veel aandacht voor internet als informatiebron en het gebruik van zoekmachines. Deskresearch bevat verschillende praktijkvoorbeelden, vragen en opdrachten waarmee de theorie aan de praktijk getoetst kan worden. In deze tweede editie is de informatie rond zoekmachines geactualiseerd en zijn diverse nieuwe praktijkvoorbeelden toegevoegd. Daarnaast is er aandacht voor het samenstellen van literatuurlijsten met behulp van software en worden er meer informatiebronnen besproken.


Digital
The Future of Thermal Comfort in an Energy- Constrained World
Author:
ISBN: 9783319001494 Year: 2013 Publisher: Heidelberg Springer International Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The dissertation investigates the scientific and business factors that have resulted in air-conditioning being a major contributor to climate-change. With his architectural background, the author demonstrates how a design methodology, not commonly adopted in scientific studies, may actually be a suitable way of dealing with a complex problem: the 'business as usual' scenario involving building science, sociological values and consumer behavior. Using his innovations as case studies, the author shows how good ideas cannot be evaluated on scientific merit alone and demonstrates why commercialization may have a pivotal role in deployment of research-based technology. He advances the theory of personalized thermal comfort which can potentially resolve the air-conditioning conundrum.


Book
Marketingbeleid
Authors: --- ---
ISBN: 9789045542621 Year: 2013 Publisher: Berchem De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketingbeleid is een oorspronkelijk Nederlandstalig werk dat een zeer uitgebreid overzicht biedt van de gangbare concepten, strategieën, modellen en evoluties uit het marketingdomein.Bron : http://www.deboeck.be

Listing 1 - 10 of 19 << page
of 2
>>
Sort by