Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Het internet is volgens Molenaar geen bedreiging voor de fysieke winkel, maar kan juist een meerwaarde zijn. Hiervoor moet het klassieke businessmodel echter veranderen. Hoe kun je als winkelier de mogelijkheden van het internet optimaal benutten? En hoe betrek je de gemeente, vastgoedmarkt en fabrikanten daarbij?
Pricing --- Distribution strategy --- Marketing --- retailmarketing --- verkoop --- detailhandel --- consumentengedrag --- e-commerce --- Klantenbinding --- 658.8 --- E-commerce --- internetstrategie --- klanten --- retail --- marketing, verkoop, distributie
Choose an application
Het HOM3 kent 15+ extra praktische strategische marketing-modellen en zwaardere opbouw van een complex strategisch online marketingplan. Hiermee is het handboek zowel een managementboek als leerboek.Het HOM3 kent veel diepte op onder andere het gebied van analyse en online strategie bepaling, onderwerpen zoals contentstrategie, strategische online marketing, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing. Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing. --- Applied marketing --- e-mail --- marketing --- marketingbeleid --- webmarketing --- Computer architecture. Operating systems --- e-business --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- 658.8:004.738.5 --- internetstrategie --- internetmarketing --- Marketing --- Cybermarketing --- Sociale communicatie --- Marketingmix --- Internet --- Marketingstrategieën --- Mobilofonie --- M-commerce --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|