Narrow your search
Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Public relations and communication management : current trends and emerging topics.
Authors: --- ---
ISBN: 9780415630900 9780415630894 9781136159268 9781135130770 9781136159251 Year: 2013 Publisher: Abingdon Routledge

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
L'emailing efficace : toutes les techniques pour atteindre vos destinataires.
Author:
ISBN: 9782212555851 2212555857 Year: 2013 Publisher: Paris Eyrolles

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Avec plus de 3 milliards de comptes email dans le monde, l'email reste un moyen de communication fondamental et très populaire. Les spammeurs l'ont bien compris, voilà pourquoi il est nécessaire de connaître tous les ressorts du marketing par email pour tirer son épingle du jeu. Quelle que soit votre activité,cet ouvrage de référence vous apportera toutes les techniques, conseils et astuces pour : Constituer et bien gérer une liste de destinataires ; Optimiser la délivrabilité pour que vos messages passent les filtres anti-spam ; Inciter vos destinataires à ouvrir vos emails ; Retenir leur attention et les pousser à cliquer dans vos messages ; Adapter vos messages à la lecture sur mobile avec l'email responsive ; Mesurer l'impact de vos campagnes et optimiser le retour sur investissement ; Développer votre business et vendre plus avec l'emailing ; Gagner du temps et automatiser votre email marketing. Ce véritable guide complet contient les bases nécessaires pour se lancer dans l'emailing mais aussi pour mieux communiquer et vendre plus par email !


Book
Snelgids Facebook.
Author:
ISBN: 9789053812976 Year: 2013 Publisher: Susteren Elektor International Media BV.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Communicatiemanagement voor overheden en organisaties
Author:
ISBN: 9782509014825 Year: 2013 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Communicatie zit de laatste jaren in de lift: vandaag hebben bijna alle overheidsbesturen en andere organisaties een informatie- of communicatiedienst opgericht. De verwachtingen ten aanzien van deze diensten zijn vaak hooggespannen: er moet een degelijk informatieblad worden geproduceerd, een knappe en multifunctionele website opgestart, de relaties met de pers verbeterd... Het losbladige werk 'Communicatiemanagement voor overheden en organisaties' is een praktische, driedelige gids voor iedereen die aanraking komt met een of ander aspect van communicatie. -Hoe kan ik sociale media op een effectieve manier gebruiken ?-Wat is het geheim van een goede website ? -Hoe communiceren bij een crisis ? -Hoe kan ik het best omgaan met de media ? -Hoe maak ik een overtuigende elektronische nieuwsbrief ? Deze en heel wat meer vragen worden zo compleet mogelijk beantwoord. Alle basiselementen van communicatie komen aan bod en worden op een vlot leesbare manier toegelicht. Bij het boek hoort een cd-rom met daarop de relevante wet- en regelgeving, gebruiksklare modellen en handige software, om bijvoorbeeld zelf een mindmap te maken.Bron : http://www.politeia.be


Book
Linkedin marketing in 60 minuten
Author:
ISBN: 9789461260543 9461260547 Year: 2013 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Linkedin is het grootste zakelijke netwerk ter wereld. Hoe gebruik je het voor advertenties, hoe krijg je aandacht, wat is de waarde van een 'company page' etc.


Book
Slimmer online werken in 60 minuten
Author:
ISBN: 9789461260529 9461260520 Year: 2013 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Heb jij ook last van te veel informatie en te weinig tijd ? Ontdek hoe je slimmer online kunt werken door gebruik te maken van je smartphone, tablet en computer.In dit boek beschrijft lifehackingexpert Stephan ten Kate honderden tips en tools waarmee je makkelijker en sneller kunt werken.Bron : http://www.haystack.nl


Book
Logobook
Author:
ISBN: 9783836534130 3836534134 9783836534147 3836534142 Year: 2013 Publisher: Keulen Taschen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ludovic Houplain, H5 studio director and co-director of the film 'Logorama, ' conducted an extensive year-long research project, collecting over 40,000 symbols and trademarks that represent our world today. This archive is the foundation of this ultimate logo reference guide


Book
Sociale media strategie in 60 minuten
Author:
ISBN: 9789461260604 9461260601 Year: 2013 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wil je sociale media slim, serieus en succesvol inzetten ? Dan is dit boek een absolute aanrader. Sociale media kunnen je zakelijk veel opleveren, als je weet wat je ermee wilt bereiken. Bron : http://www.haystack.nl


Book
De PR-factor : succesvol bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content
Authors: ---
ISBN: 9789491560538 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Steeds vaker grijpen bedrijven naar PR als instrument om hun merk en producten in de spotlights te krijgen. Eenmaal succesvol lijkt het voor de buitenwereld vaak een toevallige samenloop van omstandigheden, in de praktijk is het bijna altijd het gevolg van een goed doordachte strategie.Bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content In het nieuwe boek De PR-factor geven Marketing-PR-professionals Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa praktische tips en inzichten voor het bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content. Van het uitzetten van de strategie tot een contentanalyse en het bepalen van de juiste doelgroepen. Ook krijgen lezers een kijkje in het hoofd van de gemiddelde journalist. Hoe beoordelen ze nieuws, waar knappen ze op af en wanneer worden ze echt enthousiast van een onderwerp? De PR-factor is onmisbaar leesvoer voor marketeers en communicatieprofessionals die hun boodschap willen teruglezen in krantenkolommen en magazines, op blogs en andere nieuwssites.Geslaagde voorbeeldenPR goed en slim inzetten, betekent meer mensen bereiken op een geloofwaardige manier, vertelt De Barros Barbosa. In het boek staan veel succesvolle PR showcases uit de praktijk, onder meer over het eiland Aruba, National Geographic Channel en het 170-jarig bestaan van C&A. De PR-factor toont aan dat PR een methodische aanpak vergt en meetbaar bijdraagt aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Bron : http://shop.adformatie.nl/


Book
Waarden aan het werk
Authors: ---
ISBN: 9789076802640 Year: 2013 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Waarden vormen niet alleen het fundament van organisatiemerken, maar zijn ook een belangrijke drijfveer voor het gedrag van medewerkers. Terwijl het deze medewerkers zijn die de merkpropositie waar moeten maken, is in onderzoek tot op heden weinig aandacht besteed aan hun waarden.In deze publicatie wordt een brug geslagen tussen werkwaarden van medewerkers en organisatiemerkwaarden. De auteurs presenteren het SWOCC merk- en werkwaardeninstrument. Hiermee wordt de wederkerige relatie tussen organisatiemerkwaarden en werkwaarden onderzocht. Daarnaast kijken zij hoe congruentie tussen beide waarden de medewerkersbetrokkenheid en identificatie met de organisatie beïnvloedt. De publicatie eindigt met aanbevelingen om waarden effectief in te zetten voor merk- en personeelsmanagement.Bron : http://www.swocc.nl

Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by