Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Avec plus de 3 milliards de comptes email dans le monde, l'email reste un moyen de communication fondamental et très populaire. Les spammeurs l'ont bien compris, voilà pourquoi il est nécessaire de connaître tous les ressorts du marketing par email pour tirer son épingle du jeu. Quelle que soit votre activité,cet ouvrage de référence vous apportera toutes les techniques, conseils et astuces pour : Constituer et bien gérer une liste de destinataires ; Optimiser la délivrabilité pour que vos messages passent les filtres anti-spam ; Inciter vos destinataires à ouvrir vos emails ; Retenir leur attention et les pousser à cliquer dans vos messages ; Adapter vos messages à la lecture sur mobile avec l'email responsive ; Mesurer l'impact de vos campagnes et optimiser le retour sur investissement ; Développer votre business et vendre plus avec l'emailing ; Gagner du temps et automatiser votre email marketing. Ce véritable guide complet contient les bases nécessaires pour se lancer dans l'emailing mais aussi pour mieux communiquer et vendre plus par email !
Choose an application
Choose an application
Communicatie zit de laatste jaren in de lift: vandaag hebben bijna alle overheidsbesturen en andere organisaties een informatie- of communicatiedienst opgericht. De verwachtingen ten aanzien van deze diensten zijn vaak hooggespannen: er moet een degelijk informatieblad worden geproduceerd, een knappe en multifunctionele website opgestart, de relaties met de pers verbeterd... Het losbladige werk 'Communicatiemanagement voor overheden en organisaties' is een praktische, driedelige gids voor iedereen die aanraking komt met een of ander aspect van communicatie. -Hoe kan ik sociale media op een effectieve manier gebruiken ?-Wat is het geheim van een goede website ? -Hoe communiceren bij een crisis ? -Hoe kan ik het best omgaan met de media ? -Hoe maak ik een overtuigende elektronische nieuwsbrief ? Deze en heel wat meer vragen worden zo compleet mogelijk beantwoord. Alle basiselementen van communicatie komen aan bod en worden op een vlot leesbare manier toegelicht. Bij het boek hoort een cd-rom met daarop de relevante wet- en regelgeving, gebruiksklare modellen en handige software, om bijvoorbeeld zelf een mindmap te maken.Bron : http://www.politeia.be
Communicatiemanagement --- Bestuurder --- Openbaarheid van Bestuur --- Communicatie --- Communicatieplan --- Interne communicatie --- Externe communicatie --- Crisiscommunicatie
Choose an application
Linkedin is het grootste zakelijke netwerk ter wereld. Hoe gebruik je het voor advertenties, hoe krijg je aandacht, wat is de waarde van een 'company page' etc.
#SBIB:309H252 --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- e-business --- e-HRM --- marketing --- marketingtoepassingen --- marketingstrategie
Choose an application
Heb jij ook last van te veel informatie en te weinig tijd ? Ontdek hoe je slimmer online kunt werken door gebruik te maken van je smartphone, tablet en computer.In dit boek beschrijft lifehackingexpert Stephan ten Kate honderden tips en tools waarmee je makkelijker en sneller kunt werken.Bron : http://www.haystack.nl
Telecommunication technology --- Personnel management --- Computer architecture. Operating systems --- telewerken --- arbeid --- internet --- online verwerking --- sociale media --- Mediaopvoeding --- Internet --- Tijdsbesteding --- Managementvaardigheden --- Sociale media --- Informatiemanagement --- Media --- Informatisering --- Organisatieleer --- Arbeidstijd --- Timemanagement --- #SBIB:309H252 --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Werktijd
Choose an application
Ludovic Houplain, H5 studio director and co-director of the film 'Logorama, ' conducted an extensive year-long research project, collecting over 40,000 symbols and trademarks that represent our world today. This archive is the foundation of this ultimate logo reference guide
Commercial art. --- Logos (Symbols) --- Design. --- Branding (Marketing) --- Commercial art --- Logotype --- Image de marque --- Design --- Graphic signs --- Logo's --- #SBIB:309H252 --- #SBIB:309H2819 --- #SBIB:309H01 --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Reclame: andere aspecten --- Communicatiewetenschap: encyclopedieën, woordenboeken, naslagwerken, bibliografieën --- Logo --- Logos (Symbols) - Design
Choose an application
Wil je sociale media slim, serieus en succesvol inzetten ? Dan is dit boek een absolute aanrader. Sociale media kunnen je zakelijk veel opleveren, als je weet wat je ermee wilt bereiken. Bron : http://www.haystack.nl
e-commerce --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- sociale media --- Computer architecture. Operating systems --- 658.8:004.738.5 --- online marketing --- internetmarketing --- Sociale media --- Cybermarketing --- Marketingstrategieën --- Sociale communicatie --- #SBIB:309H252 --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Computerarchitectuur. Operating systems --- Marketingstrategie --- Onlinemarketing
Choose an application
Steeds vaker grijpen bedrijven naar PR als instrument om hun merk en producten in de spotlights te krijgen. Eenmaal succesvol lijkt het voor de buitenwereld vaak een toevallige samenloop van omstandigheden, in de praktijk is het bijna altijd het gevolg van een goed doordachte strategie.Bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content In het nieuwe boek De PR-factor geven Marketing-PR-professionals Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa praktische tips en inzichten voor het bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content. Van het uitzetten van de strategie tot een contentanalyse en het bepalen van de juiste doelgroepen. Ook krijgen lezers een kijkje in het hoofd van de gemiddelde journalist. Hoe beoordelen ze nieuws, waar knappen ze op af en wanneer worden ze echt enthousiast van een onderwerp? De PR-factor is onmisbaar leesvoer voor marketeers en communicatieprofessionals die hun boodschap willen teruglezen in krantenkolommen en magazines, op blogs en andere nieuwssites.Geslaagde voorbeeldenPR goed en slim inzetten, betekent meer mensen bereiken op een geloofwaardige manier, vertelt De Barros Barbosa. In het boek staan veel succesvolle PR showcases uit de praktijk, onder meer over het eiland Aruba, National Geographic Channel en het 170-jarig bestaan van C&A. De PR-factor toont aan dat PR een methodische aanpak vergt en meetbaar bijdraagt aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Bron : http://shop.adformatie.nl/
Journalism --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- productmanagement --- productintroducties --- PR (public relations) --- merkdenken --- reclameboodschappen --- Public relations --- Nieuws --- Public relationstechnieken --- Storytelling --- Nieuwsgaring --- E-books --- Monograph --- PXL-Business 2014 --- public relations --- medialandschap --- Communicatie. --- Marketing. --- PR. --- 690 Media, mediarecht --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:PR --- 091 --- PR --- 659.4 --- marketing --- reclame --- communicatie --- Externe communicatie ; ondernemingen --- Public relations. P.R.$9UDC --- 007
Choose an application
Waarden vormen niet alleen het fundament van organisatiemerken, maar zijn ook een belangrijke drijfveer voor het gedrag van medewerkers. Terwijl het deze medewerkers zijn die de merkpropositie waar moeten maken, is in onderzoek tot op heden weinig aandacht besteed aan hun waarden.In deze publicatie wordt een brug geslagen tussen werkwaarden van medewerkers en organisatiemerkwaarden. De auteurs presenteren het SWOCC merk- en werkwaardeninstrument. Hiermee wordt de wederkerige relatie tussen organisatiemerkwaarden en werkwaarden onderzocht. Daarnaast kijken zij hoe congruentie tussen beide waarden de medewerkersbetrokkenheid en identificatie met de organisatie beïnvloedt. De publicatie eindigt met aanbevelingen om waarden effectief in te zetten voor merk- en personeelsmanagement.Bron : http://www.swocc.nl
Merken --- Werken --- Waarden. --- Applied marketing --- merkbetrokkenheid --- Personnel management --- bedrijfscommunicatie --- marketingstrategie --- organisatiepsychologie --- Product strategy --- medezeggenschap --- waardenonderzoek --- SWOCC --- Bedrijfsimago --- Marketing --- #SBIB:309H2811 --- #SBIB:309H250 --- Reclame: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren (bedrijfstak, media, mediaplanning) --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Waarden --- Merkwaarde --- Personeelsmanagement --- Gedrag --- Merkbeleid --- Onderzoek --- Bedrijfspsychologie --- Waarde (ethiek) --- Merk --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Onderzoek (wetenschap)
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|