Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
The book covers advertising from top to bottom, including the history and development of the advertising industry, the academic thinking that underpins how advertising is practiced today and the strategies used in both conventional and digital advertising today. It offers extensive coverage of traditional and contemporary approaches to all mainstream media, strategy and planning, insights into the creative advertising process and how messages and content are developed and a wealth of contemporary examples from around Europe and beyond. Importantly, the book also includes coverage of the challenges of measuring and delivering tangible results. This book is the essential companion for undergraduate, postgraduate and professional students studying Advertising, Media and related subjects.Bron : http://www.amazon.com
Reclame --- Reclamestrategie --- Creativiteit --- Mediaplanning --- Geschiedenis
Choose an application
De wereld wordt steeds drukker. Dat is een probleem voor alles en iedereen die gekozen wil worden: bedrijven die strijden om marktaandeel, merken en nieuwe producten die aan de lopende band worden geïntroduceerd. Maar ook politici die vechten om aandacht in de overvolle mediaruimte. En wat te denken van alle content die elke dag door de digitale kanalen wordt gedrukt en zijn weg probeert te vinden naar een gewillig publiek ? Of van die miljoenen singles die zichzelf in de kijker proberen te spelen op datingplatforms ? In de zee van concurrerend aanbod is verdrinken gemakkelijker dan komen bovendrijven. Terwijl de schappen en magazijnen uitpuilen, de inboxen en servers volstromen en de kiezer steeds meer te kiezen heeft, rijst de vraag: wat moet je doen om eruit te springen ? Hoe val je duurzaam op in een wereld die steeds drukker wordt ? En hoe zorg je ervoor dat mensen dan voor jou kiezen ? Het antwoord blijkt even simpel als doeltreffend. In dit boek laat topstrateeg en ondernemer Roland van der Vorst zien hoe mensen, merken, systemen en ideeën boven komen drijven door hun concurrenten 'weg te camoufleren'. Luchtig geschreven en met veel voorbeelden, maar minstens zoveel diepgang beschrijft hij de unieke principes van het duurzame opvallen. Het camouflage-effect is een must-have als je wilt begrijpen hoe je boven het maaiveld uit kunt komen. Bron : http://www.uitgeverijbalans.nl
Communicatie; opvallen. --- Philosophy and psychology of culture --- Mass communications --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Duurzaam ondernemen --- Reclamestrategieën --- Communicatiestrategieën --- Marketingstrategie --- Reclamestrategie --- Communicatiestrategie --- Financiewezen
Choose an application
Waarom zou het 9 maanden moeten duren om een reclamespot van 30 seconden te maken? De output van de reclamebranche is opvallend klein. Het gemiddelde reclamebureau produceert op jaarbasis wellicht niet eens genoeg tekst en foto's om één enkele krant of één televisieprogramma te vullen. En dit in een tijd waarin content slechts even waardevol is als het publiek dat hij bereikt, de aandacht die hij trekt of de band die hij tot stand brengt.#inthemoment introduceert u in de geheimen van real-time content. In real-time analyseren, plannen, creëren en verspreiden zorgt voor meer dynamiek. Je past immers aan en leert bij terwijl je bezig bent.Bron : http://www.lannoocampus.be
Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- Reclame --- PXL-Business 2014 --- reclame --- reclamecampagnes --- reclamecommunicatie --- Just-In-Time --- Mediaplanning --- Reclame-praktijk --- Reclamecampagnes --- Reclamestrategieën --- Just in time --- Reclamecampagne --- Reclamestrategie
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|