Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Aardrijkskunde --- Digitaal schoolbord --- Digitale leermiddelen --- 1e graad secundair onderwijs --- 2e graad secundair onderwijs
Choose an application
Digital Signage blijkt een effectief kanaal dat een oplossing kan bieden voor de overvloed aan informatie en advertenties waarmee de consument geconfronteerd wordt. Bovendien is de kans groter dat dit medium het juiste doelpubliek op het juiste moment met de juiste boodschap bereikt. Daar er nog weinig academisch onderzoek verricht is naar de factoren die het succes van Digital Signage bepalen, vult dit onderzoek een kleine en toch niet onbelangrijke leegte in het geheel. Er werd een experiment (2x2x3) opgezet om de invloed van het medium (analoog/digitaal), de inhoud van de boodschap (informationeel/transformationeel) en de locatie van de blootstelling (Point-of-transit/Point-of-wait/Point-of-sale) na te gaan op het consumentengedrag.
Advertentie. --- Analoog vs. digitaal. --- Digital Signage. --- Emotioneel. --- Informationeel. --- Point-of-sale. --- Point-of-transit. --- Point-of-wait. --- Rationeel. --- S180-economie. --- Transformationeel.
Choose an application
Two of the most visible and important trends in higher education today are its exploding costs and the rapid expansion of online learning. Could the growth in online courses slow the rising cost of college and help solve the crisis of affordability? In this short and incisive book, William G. Bowen, one of the foremost experts on the intersection of education and economics, explains why, despite his earlier skepticism, he now believes technology has the potential to help rein in costs without negatively affecting student learning. As a former president of Princeton University, an economist, and author of many books on education, including the acclaimed bestseller The Shape of the River, Bowen speaks with unique expertise on the subject.Surveying the dizzying array of new technology-based teaching and learning initiatives, including the highly publicized emergence of “massive open online courses” (MOOCs), Bowen argues that such technologies could transform traditional higher education—allowing it at last to curb rising costs by increasing productivity, while preserving quality and protecting core values. But the challenges, which are organizational and philosophical as much as technological, are daunting. They include providing hard evidence of whether online education is cost-effective in various settings, rethinking the governance and decision-making structures of higher education, and developing customizable technological platforms. Yet, Bowen remains optimistic that the potential payoff is great.Based on the 2012 Tanner Lectures on Human Values, delivered at Stanford University, the book includes responses from Stanford president John Hennessy, Harvard University psychologist Howard Gardner, Columbia University literature professor Andrew Delbanco, and Coursera cofounder Daphne Koller.
Education, Higher --- Internet in higher education. --- Enseignement supérieur --- Internet dans l'enseignement supérieur --- Computer network resources. --- Effect of technological innovations on. --- Information électronique --- Effets des innovations sur --- Hoger onderwijs --- Digitaal leren --- Digitale cursussen --- 378 --- Enseignement supérieur --- Internet dans l'enseignement supérieur --- Information électronique --- Internet in higher education --- Technological innovations --- Computer network resources --- Effect of technological innovations on
Choose an application
Op welke manier kunnen (beginnende) leraren technologie en ICT inzetten als hulpmiddel bij het leren, lesgeven en organiseren van onderwijs? OnderWijs met ICT geeft inzichten, achtergronden en ideeën voor het inzetten van technologie en ICT in het onderwijs. Hierbij leggen de auteurs de nadruk op de didactische toepassingen. OnderWijs met ICT sluit hiermee aan op de Kennisbasis ICT. Het boek begint met een inleidend hoofdstuk waarin het kader wordt geschetst over het gebruik van ICT in het lesgeven en wat je daarvoor nodig hebt om dat vorm te geven. De overige hoofdstukken vormen de praktische verdieping waarin de auteurs aan de hand van verschillende thema’s zoals web 2.0-technologie, digitale schoolborden en toetsen en beoordelen, uitleggen hoe het gebruik van ICT en technologie de meeste opbrengsten kunnen genereren bij leren, lesgeven en organiseren van onderwijs. Aan het eind van het boek is een woordenlijst met afkortingen en technische begrippen opgenomen.
ICT ; onderwijs --- ICT : onderwijs --- Informatievaardigheden --- 454.52 --- Onderwijs --- ICT --- informatievaardigheiden --- mediawijsheid --- #PBIB:+117.50 --- Computerondersteund onderwijs (c.o.o.); algemeen --- Muzische vorming : Media --- onderwijs --- Muzische vorming : Media & ICT --- onderwijs. --- Onderwijs. --- Computer assisted instruction --- e-learning --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- Higher education --- PXL-Central Office 2018 --- onderwijskunde --- digitale leeromgevingen --- digitaal leermateriaal
Choose an application
Is print really dead, or is it going to die anytime soon? This books examines "a particular (and often puzzling) period in the history of print ... as new digital technologies are rapidly transforming both the status and the role of printed materials." The medium of print is without doubt under threat from new digital sources, yet the two are also finding a paradoxical coexistence despite their shared characteristics and functional competition. In some ways, print is actually nowadays being revitalized rather than replaced, an intriguing prospect which is explored in depth in the pages of this book.
Publishers and publishing --- Book industries and trade --- Books and reading --- 766.01 --- 7.01 --- Grafische vormgeving ; publishing ; evolutie --- Communicatiedesign ; grafisch versus elektronisch --- Media ; technologie ; geschiedenis --- Magazines ; kranten ; tijdschriften ; papier versus digitaal --- Appraisal of books --- Books --- Choice of books --- Evaluation of literature --- Literature --- Reading, Choice of --- Reading and books --- Reading habits --- Reading public --- Reading --- Reading interests --- Reading promotion --- Book trade --- Cultural industries --- Manufacturing industries --- Book publishing --- Booksellers and bookselling --- Technological innovations --- Kunst ; theorie, filosofie, esthetica --- Appraisal --- Evaluation --- Publishing
Choose an application
Organizational change --- Methods engineering --- Work environment --- Labor supply --- Industrial relations --- Changement organisationnel --- Organisation du travail --- Conditions de travail --- Marché du travail --- Relations industrielles, Effets des innovations sur les --- Relations industrielles --- Effect of technological innovations on. --- Forecasting. --- Effets des innovations sur --- Prévision --- AA / International- internationaal --- 332.0 --- 658.300 --- Arbeid en arbeiders. Algemeenheden. Algemene werken en handboeken. --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking. --- Travail Arbeid --- Organisation du travail Arbeidsorganisatie --- Technologies de l'information Informatietechnologie --- Digital Digitaal --- Het nieuwe werken Le nouveau monde du travail --- Ergonomie Ergonomie --- Marché du travail --- Prévision --- Arbeid en arbeiders. Algemeenheden. Algemene werken en handboeken --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|