Listing 1 - 8 of 8
Sort by

Book
Digital typography & artifical intelligence
Author:
Year: 2013 Publisher: Ando BV,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Implementatie van web-to-print in een conventioneel bedrijf
Author:
Year: 2013 Publisher: Mariakerke Arteveldehogeschool - bacheloropleiding grafische en digitale media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Slimmer met smartborden in de lessen aardrijkskunde : 3/4 : cd-rom bij eindwerk
Authors: --- ---
Year: 2013 Publisher: Gent Arteveldehogeschool Campus Kattenberg

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Het effect van Digital Signage vs. analoge media, naargelang de inhoud van de boodschap en de locatie van het medium
Authors: --- --- ---
Year: 2013 Publisher: Gent : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Digital Signage blijkt een effectief kanaal dat een oplossing kan bieden voor de overvloed aan informatie en advertenties waarmee de consument geconfronteerd wordt. Bovendien is de kans groter dat dit medium het juiste doelpubliek op het juiste moment met de juiste boodschap bereikt. Daar er nog weinig academisch onderzoek verricht is naar de factoren die het succes van Digital Signage bepalen, vult dit onderzoek een kleine en toch niet onbelangrijke leegte in het geheel. Er werd een experiment (2x2x3) opgezet om de invloed van het medium (analoog/digitaal), de inhoud van de boodschap (informationeel/transformationeel) en de locatie van de blootstelling (Point-of-transit/Point-of-wait/Point-of-sale) na te gaan op het consumentengedrag.


Book
Higher education in the digital age
Author:
ISBN: 9780691159300 Year: 2013 Publisher: Princeton, N.J. : Princeton University Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Two of the most visible and important trends in higher education today are its exploding costs and the rapid expansion of online learning. Could the growth in online courses slow the rising cost of college and help solve the crisis of affordability? In this short and incisive book, William G. Bowen, one of the foremost experts on the intersection of education and economics, explains why, despite his earlier skepticism, he now believes technology has the potential to help rein in costs without negatively affecting student learning. As a former president of Princeton University, an economist, and author of many books on education, including the acclaimed bestseller The Shape of the River, Bowen speaks with unique expertise on the subject.Surveying the dizzying array of new technology-based teaching and learning initiatives, including the highly publicized emergence of “massive open online courses” (MOOCs), Bowen argues that such technologies could transform traditional higher education—allowing it at last to curb rising costs by increasing productivity, while preserving quality and protecting core values. But the challenges, which are organizational and philosophical as much as technological, are daunting. They include providing hard evidence of whether online education is cost-effective in various settings, rethinking the governance and decision-making structures of higher education, and developing customizable technological platforms. Yet, Bowen remains optimistic that the potential payoff is great.Based on the 2012 Tanner Lectures on Human Values, delivered at Stanford University, the book includes responses from Stanford president John Hennessy, Harvard University psychologist Howard Gardner, Columbia University literature professor Andrew Delbanco, and Coursera cofounder Daphne Koller.


Book
Onderwijs met ICT : leren en lesgeven met technologie
Authors: ---
ISBN: 9789046903391 Year: 2013 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Op welke manier kunnen (beginnende) leraren technologie en ICT inzetten als hulpmiddel bij het leren, lesgeven en organiseren van onderwijs? OnderWijs met ICT geeft inzichten, achtergronden en ideeën voor het inzetten van technologie en ICT in het onderwijs. Hierbij leggen de auteurs de nadruk op de didactische toepassingen. OnderWijs met ICT sluit hiermee aan op de Kennisbasis ICT. Het boek begint met een inleidend hoofdstuk waarin het kader wordt geschetst over het gebruik van ICT in het lesgeven en wat je daarvoor nodig hebt om dat vorm te geven. De overige hoofdstukken vormen de praktische verdieping waarin de auteurs aan de hand van verschillende thema’s zoals web 2.0-technologie, digitale schoolborden en toetsen en beoordelen, uitleggen hoe het gebruik van ICT en technologie de meeste opbrengsten kunnen genereren bij leren, lesgeven en organiseren van onderwijs. Aan het eind van het boek is een woordenlijst met afkortingen en technische begrippen opgenomen.


Book
Post-digital print : the mutation of publishing since 1894
Author:
ISBN: 9789491677014 9491677012 Year: 2013 Publisher: Eindhoven Onomatopee

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Is print really dead, or is it going to die anytime soon? This books examines "a particular (and often puzzling) period in the history of print ... as new digital technologies are rapidly transforming both the status and the role of printed materials." The medium of print is without doubt under threat from new digital sources, yet the two are also finding a paradoxical coexistence despite their shared characteristics and functional competition. In some ways, print is actually nowadays being revitalized rather than replaced, an intriguing prospect which is explored in depth in the pages of this book.

Listing 1 - 8 of 8
Sort by