Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Dissertation
Moet reclame geloofwaardig zijn om effectief te zijn? Een theoretische en empirische studie
Authors: --- ---
Year: 2013 Publisher: Gent : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het doel van deze masterproef is na te gaan of een reclame ongeloofwaardig mag zijn, op voorwaarde dat er een nieuwsgierigheidsaspect in de reclame aanwezig is.


Book
Game changers : the evolution of advertising
Authors: ---
ISBN: 9783836545242 3836545241 Year: 2013 Publisher: Keulen Taschen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Where great ideas come to roar. The campaigns that changed the advertising industry forever A celebration of “the misfits, the rebels, the troublemakers, the round pegs in the square holes” who have never stopped redefining the business of creative communications, this book marks the 60th birthday of the Cannes Lions Festival of Creativity. From Volkswagen's “Think Small” to the “Nike Fuelband” to Levi's “Laundrette” and Burger King's “Subservient Chicken,” this book looks at the history behind some 150 pieces of work to ask how and why those who “Just Do It” did it.


Book
De conversation manager : de kracht van de hedendaagse consument, het einde van de traditionele adverteerder
Author:
ISBN: 9789081516389 Year: 2013 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: Conversation Manager. Bron : http://www.bol.com

Listing 1 - 3 of 3
Sort by