Narrow your search

Library

UGent (9)

Hogeschool Gent (3)


Resource type

dissertation (12)


Language

Dutch (12)


Year
From To Submit

2013 (12)

Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by

Dissertation
De invloed van aantrekkelijke modellen in reclame op het zelfbeeld, de attitudes en het aankoopgedrag van adolescenten.
Authors: --- --- ---
Year: 2013 Publisher: Gent : [s.n.],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze scriptie handelt over de invloed van aantrekkelijke modellen in reclame op het zelfbeeld, de attitudes en het aankoopgedrag van adolescenten.

Keywords


Dissertation
Het opwekken van verbeelding: een geurrijke wereld
Authors: --- --- ---
Year: 2013 Publisher: Gent : [s.n.],

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De scriptie gaat over het opwekken van verbeelding. Meer specifiek het opwekken van verbeelding aan de hand van geuren. Hierbij worden bestaande technieken van opwekken van verbeelding, geurenmarketing en zijn effecten en een eigen onderzoek naar de effecten van geur besproken. Deze masterproef geeft een overzicht van bestaande literatuur en een toegepast onderzoek dat die resutaten grotendeels staaft. De hoofdbevinding is dat geuren wel degelijk de verbeelding bij consumenten opwekken.

Keywords


Dissertation
De invloed van aantrekkelijke modellen in reclame op het zelfbeeld, de attitudes en het aankoopgedrag van adolescenten
Authors: --- --- ---
Year: 2013 Publisher: Gent : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze scriptie handelt over de invloed van aantrekkelijke modellen in reclame op het zelfbeeld, de attitudes en het aankoopgedrag van adolescenten.


Dissertation
Nieuwsgierigheid bij consumenten
Authors: --- --- ---
Year: 2013 Publisher: Gent : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe kan nieuwsgierigheid worden opgewekt door reclame?


Dissertation
Het opwekken van verbeelding: een geurrijke wereld
Authors: --- --- ---
Year: 2013 Publisher: Gent : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De scriptie gaat over het opwekken van verbeelding. Meer specifiek het opwekken van verbeelding aan de hand van geuren. Hierbij worden bestaande technieken van opwekken van verbeelding, geurenmarketing en zijn effecten en een eigen onderzoek naar de effecten van geur besproken. Deze masterproef geeft een overzicht van bestaande literatuur en een toegepast onderzoek dat die resutaten grotendeels staaft. De hoofdbevinding is dat geuren wel degelijk de verbeelding bij consumenten opwekken.


Dissertation
Winkelfolders als pop-materiaal: effect op ongeplande aankopen
Authors: --- ---
Year: 2013

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Charitable giving bij E-activisten
Authors: --- ---
Year: 2013

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
De invloed van digitale media op in-store koopgedrag
Authors: --- ---
Year: 2013

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Local exchange trading system België: een onderzoek naar determinanten
Authors: --- ---
Year: 2013

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Invloed van de duurzame bouwstijl en het bedrijfsimago op de evaluatie van klanten
Authors: --- ---
Year: 2013

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 10 of 12 << page
of 2
>>
Sort by