Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Deze scriptie handelt over de invloed van aantrekkelijke modellen in reclame op het zelfbeeld, de attitudes en het aankoopgedrag van adolescenten.
Choose an application
De scriptie gaat over het opwekken van verbeelding. Meer specifiek het opwekken van verbeelding aan de hand van geuren. Hierbij worden bestaande technieken van opwekken van verbeelding, geurenmarketing en zijn effecten en een eigen onderzoek naar de effecten van geur besproken. Deze masterproef geeft een overzicht van bestaande literatuur en een toegepast onderzoek dat die resutaten grotendeels staaft. De hoofdbevinding is dat geuren wel degelijk de verbeelding bij consumenten opwekken.
Choose an application
Deze scriptie handelt over de invloed van aantrekkelijke modellen in reclame op het zelfbeeld, de attitudes en het aankoopgedrag van adolescenten.
Aantrekkelijk. --- Adolescenten. --- Modellen. --- Reclame. --- S191-marktstudie. --- Zelfbeeld.
Choose an application
Hoe kan nieuwsgierigheid worden opgewekt door reclame?
Choose an application
De scriptie gaat over het opwekken van verbeelding. Meer specifiek het opwekken van verbeelding aan de hand van geuren. Hierbij worden bestaande technieken van opwekken van verbeelding, geurenmarketing en zijn effecten en een eigen onderzoek naar de effecten van geur besproken. Deze masterproef geeft een overzicht van bestaande literatuur en een toegepast onderzoek dat die resutaten grotendeels staaft. De hoofdbevinding is dat geuren wel degelijk de verbeelding bij consumenten opwekken.
Geur. --- Geurmarketing. --- Imagery. --- Odor. --- Olfactory. --- P170-computerwetenschappen. --- P175-informatica. --- S180-economie. --- Scent. --- T120-computertechnologie. --- Verbeelding.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|