Narrow your search

Library

AP (2)

Arteveldehogeschool (2)

Hogeschool Gent (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

PXL (1)

UCLL (1)

UGent (1)

VIVES (1)

VUB (1)


Resource type

book (4)


Language

Dutch (4)


Year
From To Submit

2012 (4)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Kies je doelgroep : meer succes voor zzp'ers door te focussen op een niche
Author:
ISBN: 9789022998816 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Bruna

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Veel zelfstandige ondernemers (zzp'ers) ondervinden problemen die terug te leiden zijn naar een onduidelijke definiëring van hun doelgroep. Dit boek helpt u een duidelijke keuze te maken voor een niche en leidt u door het hele proces van bewust worden, definiëren en kiezen.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Modern marketingmanagement : theorie en praktijk
Author:
ISBN: 9789081681070 Year: 2012 Publisher: Hilversum Concept uitgeefgroep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing vastgoed
Authors: ---
ISBN: 9789001795832 Year: 2012 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketing vastgoed is het enige marketingstudieboek dat zich specifiek richt op de vastgoedsector. Het is bedoeld voor hbo-studenten Vastgoed & Makelaardij en voor studenten van SVMNIVO-examens.Voor professionals in de vastgoedsector is kennis van de marketing onmisbaar. De vastgoedprofessional staat midden in de markt. Kennis van de markt, kennis van de klant en van het gedrag van de klant is daarbij essentieel. Marketing vastgoed geeft een bondig, maar compleet beeld van deze relevante elementen van marketing. Na een korte inleiding wordt het belang van strategische analyse uitgelegd. Vervolgens behandelt het boek relevante onderwerpen als consumentengedrag, doelgroepbepaling, marktonderzoek en de vier p's binnen het marketingbeleid.Bron : http://www.noordhoffuitgevers.nl


Book
Marketing: de essentie
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789043023863 9043023868 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de esentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier.In deze herziene en geactualiseerde editie van Marketing, de essentie wordt nog meer aandacht besteed aan de marketing van diensten en aan nieuwe marketinginstrumenten zoals social media. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie. In de bijlage wordt nader ingegaan op de totstandkoming van het marketingplan.

Listing 1 - 4 of 4
Sort by