Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Veel zelfstandige ondernemers (zzp'ers) ondervinden problemen die terug te leiden zijn naar een onduidelijke definiëring van hun doelgroep. Dit boek helpt u een duidelijke keuze te maken voor een niche en leidt u door het hele proces van bewust worden, definiëren en kiezen.Bron : http://www.managementboek.nl
Choose an application
Marketing --- marketingtoepassingen --- praktijk --- marketingonderzoek --- marktonderzoek --- marketingbeleid --- marketingstrategie --- marktsegmentatie
Choose an application
Marketing vastgoed is het enige marketingstudieboek dat zich specifiek richt op de vastgoedsector. Het is bedoeld voor hbo-studenten Vastgoed & Makelaardij en voor studenten van SVMNIVO-examens.Voor professionals in de vastgoedsector is kennis van de marketing onmisbaar. De vastgoedprofessional staat midden in de markt. Kennis van de markt, kennis van de klant en van het gedrag van de klant is daarbij essentieel. Marketing vastgoed geeft een bondig, maar compleet beeld van deze relevante elementen van marketing. Na een korte inleiding wordt het belang van strategische analyse uitgelegd. Vervolgens behandelt het boek relevante onderwerpen als consumentengedrag, doelgroepbepaling, marktonderzoek en de vier p's binnen het marketingbeleid.Bron : http://www.noordhoffuitgevers.nl
Marketing --- vastgoed --- consumentengedrag --- 658.8 --- marktonderzoek --- marketing, verkoop, distributie --- marketing --- PXL-Business 2018 --- Makelaardij --- Onroerend goed --- Consumentengedrag --- Marktsegmentatie --- Marktonderzoek --- Immobiliën --- Vastgoed --- Financiewezen --- Belegging
Choose an application
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de esentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier.In deze herziene en geactualiseerde editie van Marketing, de essentie wordt nog meer aandacht besteed aan de marketing van diensten en aan nieuwe marketinginstrumenten zoals social media. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie. In de bijlage wordt nader ingegaan op de totstandkoming van het marketingplan.
Marketing --- marketing --- prijsbeleid --- Marketingstrategieën --- Koopgedrag --- Marktsegmentatie --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- marketingstrategie --- marktonderzoek --- 658.8 --- marketingcommunicatie --- marketing, verkoop, distributie --- merkimago --- consumentengedrag --- Marketing. --- PHL-Business 12 --- marketinginstrument
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|