Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
In dit boek laat de bekende storytellingdeskundige Astrid Schutte zien waarom u met een goed verhaal scoort, welke storytellingtechnieken in uw gereedschapskist moeten zitten en hoe u die kunt gebruiken.Wie als leider mensen wil raken heeft een verhaal nodig met een glasheldere visie, een concrete vertaling van die visie en persoonlijke bouwstenen. Iedereen kan zo'n verhaal vertellen, in dit boek leest u hoe u dat aanpakt. In dit levendige boek beschrijft Astrid Schutte de verhalen van bekende en minder bekende Nederlandse managers, ondernemers en professionals uit onder meer de zorg, het onderwijs, de politiek, de milieubescherming, de goede doelen-, de financiële en de IT-sector. Met deze voorbeelden laat ze zien welke verhalen werken, en welke jammerlijk falen. Met dit boek in de hand heeft u geen excuus meer voor een slap verhaal.Bron : http://www.managementboek.nl
Storytelling --- Communicatiestrategieën --- Leidinggeven --- Bedrijfscommunicatie --- Leadership Leadership --- Communicatiestrategie --- Leiderschap
Choose an application
Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder financiers, afnemers en medewerkers kun je als organisatie niet overleven. En al die interne en externe stakeholders doen natuurlijk het liefst zaken met organisaties die ze waarderen. Hoe zorg je er nu voor dat jouw organisatie de meeste credits krijgt? De alignment-factor laat aan de hand van vier stappen zien hoe je als communicatieprofessional voor jouw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt. Verzamel informatie en zorg dat je goed inzicht krijgt in je reputatie, de publieke opinie, het gedrag van medewerkers, je identiteit en strategische doelen. Kies een marsroute, neem positie en kies een helder doel. Duurzame relaties opbouwen kan op twee manieren: de zachte of de harde, onderhandelend of ... confronterend. Communiceer je marsroute, positie en doelen vervolgens op een aansprekende manier, zodat je het onderhandelen of confronteren ondersteunt. Toon je successen en wees accountable: zorg dat je op het niveau van de raad van bestuur kunt uitleggen wat de effecten zijn van je inspanningen om duurzame relaties tot stand te brengen.
Relatiemarketing --- Relaties --- Communicatie --- Netwerkmarketing --- Corporate communication --- Interne communicatie --- Communicatiestrategieën --- Relatie --- Communicatiestrategie
Choose an application
Een crisis zoals de BP olieramp kan grote gevolgen hebben voor een organisatie: behalve een beschadiging van de reputatie kan ook het vertrouwen van aandeelhouders een flinke deuk oplopen. Om dit te voorkomen wordt het belang van goede crisiscommunicatie vaak benadrukt. Maar wat leveren deze pr-inspanningen op?Scriptieprijswinnares Lynn Epping maakte een gedetailleerde case study van de BP oliecrisis, waarbij zij de effecten van verschillende soorten crisiscommunicatie (pr, nieuwsmedia, sociale media) op de reputatie en beurskoers van BP onderzocht. Hieruit volgen leerzame aanbevelingen voor succesvolle communicatie in crisissituaties.Bron : http://www.swocc.nl
crisiscommunicatie --- Advertising. Public relations --- Mass communications --- #SBIB:309H2819 --- #SBIB:309H250 --- Reclame: andere aspecten --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Crisiscommunicatie --- Communicatiestrategieën --- Communicatie --- Crisiscommunicatie. --- Communicatiestrategie
Choose an application
Als bestuurder, directeur of manager zit je vol verhalen, maar eigenlijk vertel je ze maar zelden. Zeker niet op het werk, daar houd je je liever aan de feiten. Met als gevolg: gortdroge presentaties en speeches. Saaie 'verhalen' waarin goede bedoelingen vaak verzanden in veel te veel uitleg en zinnen vol abstract jargon. Dit boek daagt je uit om weer jouw eigen verhaal te gaan vertellen. Met speels gemak maak je kennis met de fijne kneepjes van corporate storytelling: organisatieverhalen van vlees en bloed die boeien en inspireren. Verhalen waarmee je visie, missie, strategieën, plannen, businesscases en projecten volop tot leven weet te wekken. Verhalen die de bedrijfstrots vergroten, die veranderprocessen versnellen, verhalen die vernieuwing stimuleren of die verkoopresultaten verbeteren. Eigen verhalen die jouw essentie blootleggen. Waarmee je jouw publiek niet alleen in het hoofd, maar ook in hart en handen zult weten te raken.Bron : http://www.bruna.nl
Storytelling --- Corporate communication --- Communicatie --- Leidinggeven --- Communicatiestrategieën --- 658.300 --- AA / International- internationaal --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking. --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking --- Leiderschap --- Communicatiestrategie
Choose an application
Your content is a mess: the website redesigns didn't help, and the new CMS just made things worse. Or, maybe your content is full of potential: you know new revenue and cost-savings opportunities exist, but you're not sure where to start. How can you realize the value of content while planning for its long-term success ?For organizations all over the world, Content Strategy for the Web is the go-to content strategy handbook. Read it to:Understand content strategy and its business value Discover the processes and people behind a successful content strategy Make smarter, achievable decisions about what content to create and how Find out how to build a business case for content strategyWith all-new chapters, updated material, case studies, and more, the second edition of Content Strategy for the Web is an essential guide for anyone who works with content.Bron : http://www.amazon.com
Web site development --- Web site development. --- Management. --- websites --- Computer architecture. Operating systems --- inhoudsanalyse --- IR (information retrieval) --- Information retrieval --- Documentation and information --- sociale media --- Web development --- Tekstschrijven --- Marketing --- Internet --- Websites --- Cybermarketing --- Informatiemanagement --- Communicatiestrategieën --- Website --- Communicatiestrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing --- Management
Choose an application
Uw website is niet meer de enige plek waarop u als bedrijf uw content plaatst. Hoe houdt u de regie over uw merkcommunicatie via de vele mediakanalen die internet biedt ? Het antwoord: leg uw beleid vast in een contentstrategie. Dit boek zal u overtuigen dat een contentstrategie absolute noodzaak is voor elk succesvol bedrijf op internet. Want met goede content wint u nieuwe, trouwe en tevreden gebruikers. Het enige wat u daarvoor nodig hebt, is een goede contentstrategie voor het web. Daarover gaat dit boek. Bron : http://www.vanduurenmedia.nl
658.8:316.774 --- contentmarketing --- e-business --- e-commerce --- internetmarketing --- internetstrategie --- sociale media --- websites --- webwinkel --- marketing en sociale media --- Sociale communicatie --- Communicatiestrategieën --- Cybermarketing --- Informatiemanagement --- Internet --- Websites --- Communicatiestrategie --- Website --- Onlinemarketing
Choose an application
Corporate Communication Worldwide covers a wide range of corporate communication aspects and prepares those who aim to be active in the communication field in an international context. In today's world, the meaning of worldwide is truly dynamic and this book reflects such new reality. By covering some of the basic principles of global media theory, intercultural communication, internal communication and marketing communication, the authors prepare you for a true understanding of the international communication practice. Special attention is given to global case studies from all the continents in the world, including some of the emerging markets like China, Brazil, India, Russia and South Africa. The different cases, practical examples and tips given by the authors to the reader offer a first and clear understanding of what to expect in the communication profession. Both undergraduate and graduate students or young professionals who would like to be introduced in this professional field, can use this textbook.
Corporate communication --- Communicatiestrategieën --- Communicatiemanagement --- Bedrijfscommunicatie --- Marketingcommunicatie --- Reputaties --- Corporate image --- Internationalisering --- Communicatie --- Interne communicatie --- Concerncommunicatie --- Theorieën --- Communicatietheorieën --- Bedrijfsimago --- Go international --- International office --- 316.77 --- bedrijfscommunicatie --- marketing --- communicatieleer --- Bedrijfscommunicatie. --- Bedrijfsimago. --- Go international. --- International office.
Choose an application
Overheden, non-profitorganisaties en commerciële bedrijven moeten voortdurend communiceren om in evenwicht te blijven met hun omgeving. Afstemming is nodig omdat die omgeving steeds sneller verandert. Moderne organisaties proberen niet alleen te beïnvloeden, ze luisteren mee en participeren in gesprekken die consumenten voeren. Dit handboek biedt inzichten en richtlijnen, gebaseerd op actuele ontwikkelingen, die van belang zijn voor de communicatie van organisaties.Deze zesde, geheel herziene editie van dit boek heeft een nieuwe titel: 'Communicatie van organisaties'. 'Communicatie' is in onze visie veel breder dan 'Public Relations' en beter van toepassing op het nieuwe handboek dat het belang en mogelijkheden van communicatie voor organisaties laat zien. In het eerste deel komt de theorie aan bod en vind je een overzicht van actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Het tweede deel biedt concrete handvatten en verdieping. Dit maakt het boek relevant voor studenten en vakgenoten.De opzet van het nieuwe boek 'Communicatie van organisaties' is trouw gebleven aan de succesformule van eerdere edities. Ieder hoofdstuk is door een specialist in het betreffende onderwerp geschreven. Dat heeft geresulteerd in een rijk boek, gevarieerd aan inhoud, actueel en fundamenteel, met een veelheid aan inzichten en handige tips.Bron : http://www.managementboek.nl
Externe communicatie; ondernemingen. --- Public Relations; ondernemingen. --- PR (public relations) --- Advertising. Public relations --- Public relations --- Communicatie ; organisaties --- 659.4 --- communicatie --- media --- 091 --- public relations --- organisaties --- Public relations. P.R. --- Communicatie --- Communicatieplannen --- Leidinggeven --- Cultuur --- Organisatieculturen --- Interne communicatie --- Communicatiestrategieën --- Bedrijfscommunicatie --- Organisatiecultuur --- Public relations. P.R --- Communicatieplan --- Leiderschap --- Communicatiestrategie --- Toerisme
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|