Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
804.0 --- Frans --- leerboeken --- secundair onderwijs --- Frans. Franse taalkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- zakelijke communicatie --- zakelijke communicatie. --- 804.0 Frans. Franse taalkunde --- Zakelijke communicatie. --- Franse taal ; taalcursussen --- Franse taal ; taalgebruik
Choose an application
Dutch language --- Mass communications --- Zakelijke communicatie ; hoger onderwijs ; leermiddelen --- Handelscorrespondentie ; Nederlandse taal ; leermiddelen --- Samenwerken --- Presenteren --- Solliciteren --- Verkopen --- PHL-Central Office 12 --- bedrijfsmanagement --- interne communicatie --- zakelijke communicatie
Choose an application
Didactics of English --- B1 (taalniveau) --- B2 (taalniveau) --- didactiek --- handelscorrespondentie --- Engels --- zakentaal --- Schriftelijke communicatie --- zakelijke communicatie --- 802 --- Contains audio-visual material --- 374.4 --- Engelse zakelijke communicatie
Choose an application
Als ondernemer stel je de klant centraal. Een goede communicatie met de klanten is daarbij essentieel. Alles wat je doet en zegt, vormt een beeld bij je klanten en dat beeld bepaalt voor een belangrijk deel of jouw klanten tevreden zijn over jou en over de door jou geleverde diensten en producten.Klantencommunicatie maakt duidelijk hoe je door een zorgvuldige, klantgerichte mondelinge en schriftelijke communicatie een goede indruk achterlaat bij de klanten. In dit praktische boek lees je concreet hoe je dit doet.Bron : http://www.unieboekspectrum.nl
Klantentevredenheid --- Bedrijfscommunicatie --- Zakelijke communicatie --- Verbale communicatie --- Sociale communicatie --- Klantenbinding --- Klantgericht ondernemen --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Writing Skills for Public Relations is filled with helpful pointers and useful examples for public relations practitioners at all levels who need to make the best use of written communication. Covering both style and presentation, it addresses the dos and don'ts of English grammar, including jargon and clichés, as well as important legal considerations. Along with guidance on editing, policing house style, writing for the press, public speaking, pronunciation and good text design and layout, this fifth edition provides valuable advice on writing for online and social media. This is an essential hands-on practical guide for anyone earning a living through the written or spoken word.Bron : http://www.koganpage.com
Schriftelijke communicatie --- Public relations --- Copywriting --- Sociale media --- Zakelijke communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Tekst
Choose an application
Zakelijke communicatie, Schriftelijk sluit naadloos aan bij het hedendaagse competentiegerichte onderwijs. Per hoofdstuk wordt helder aangegeven welke van de, door de hbo-raad geformuleerde competenties, wordt ontwikkeld.Het boek behandelt alle onderwerpen die voor het opstellen van effectieve teksten van belang zijn. Het begint bij de basis: taalbeheersing, structureren, formuleren en doelgroepgericht schrijven. Vervolgens is er aandacht voor tekstvormen als correspondentie, rapporten en verslagen. Ten slotte speelt het schrijven voor nieuwe media een belangrijke rol. Wat zijn daarbij de verschillen met traditionele teksten en welke aandachtspunten zijn er voor het schrijven voor nieuwe media ?Nieuw in deze editieDeze derde editie van Zakelijke communiceren, Schriftelijk wordt aangevuld met de 4 aspecten van de boodschap in hoofdstuk 1 en een hoofdstuk over het schrijven van rapporten en scripties. Bovendien is de casuïstiek vernieuwd aan het begin van elk hoofdstuk, waarbij ook casuïstiek uit de publieke sector is opgenomen.bron : http://www.pearsoneducation.nl
Zakelijke communicatie. --- Schriftelijke communicatie. --- Mondelinge communicatie. --- handelscorrespondentie --- zakentaal --- zakelijk schrijven --- e-mail --- Mass communications --- correspondentie ; Nederlandse taal --- Zakelijke communcatie --- Zakelijke communicatie --- Schrijven --- Correspondentie --- Verslaggeving --- Nieuwe media --- Communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Tekst
Choose an application
89038221298
PXL-Business 2016 --- Duitse taalkunde --- 808:658 --- Duitse taal --- zakelijke communicatie --- Het effectieve gebruik van de taal in de bedrijfskunde
Choose an application
Elk evenement is uniek, je hebt maar een kans het tot een onvergetelijk succes te maken. Dat is een uidaging, maar ook wat het succes ervan zo kwetsbaar maakt. Bovendien kent elk zakelijk of publieksevenement andere scenario's en valkuilen, waardoor je in het evenementenvak nooit uitgeleerd raakt. Zakelijke en publieksevenementen is een handboek en naslagwerk voor zowel de beginnende als de geoefende organisator. Alle mogelijke programmaonderdelen van een evenement komen aan bod. Dit boek gaat praktijkgericht te werk: in vijf fases wordt het organiseren van een groot- of kleinschalig evenement doorgenomen. Het bevat concrete instructies, checklists, stappenplannen en voorbeelden. Het leert je bovendien strategieen om het evenement optimaal af te stemmen op het doel en de doelgroep.Bron : http://www.pearsoneducation.nl
Evenementen. --- Applied marketing --- evenementen --- evenementen marketing --- Organization theory --- 659.5 --- events - evenementen --- Zakelijke communicatie --- Evenementen --- Evenementiële communicatie --- Evenementenmarketing --- Organisaties --- Evenement --- Organisatie --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Communiceren via sociale media gaat veel verder dan digitaal contact hebben met uw vrienden: u kunt uw diensten promoten, zakelijke relaties aan u binden, ervaringen delen én nieuwe vakkennis opdoen. Maar hoe begin u? Welke sociale media kiest u? Hoe zet u sociale media op een handige en efficiënte manier in? Dit werk helpt u om uzelf, uw organisatie en uw producten en diensten onder de aandacht te brengen - of u organisatie nu uit één of uit duizend medewerkers bestaat. Stap voor stap leert u hoe u via sociale media op een gebruiksvriendelijke en vooral ook leuke manier informatie en ervaringen uitwisselt.- Twitter, LinkedIn, Facebook: welk medium past bij jouw doel?- Hoe communiceert u op een slimme manier via sociale media?- Wat zijn aandachtspunten bij het schrijven voor sociale media?- Hoe vergroot u uw zichtbaarheid en boeit u zakelijke relaties?- Hoe reageert u effectief op vragen en klachten van klanten?- Hoe stelt u richtlijnen op voor het gebruik van sociale media door medewerkers?
Sociale media --- Sociale communicatie --- Zakelijke communicatie --- Communicatie --- Netwerken --- Cybermarketing --- Internet --- E-marketing --- LinkedIn --- Twitteren --- Facebook --- Blogging --- Netwerk (ict) --- Schrijven --- Tekst --- Onlinemarketing --- Blog --- Netwerk (relationeel)
Choose an application
Didactics of English --- grammatica --- Office management --- spelling --- zakentaal --- Engels --- Mondeling communicatie --- Handelscorrespondentie. --- Schriftelijke communicatie --- Zakelijke communicatie --- Engelse taal. --- Stilistics --- English language
Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|