Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Vanaf het middelbaar onderwijs komen de meer complexe aspecten van taal aan bod. De begeleiding van kinderen met leerproblemen vraagt dan om andere technieken en oefeningen. Dit boek helpt om die gevorderde taal aan te brengen op maat van de leerling. Het vormt een aanzet om wat veraf lijkt toch dichterbij te brengen. Therapeuten en begeleiders vinden er een aantal methodes en uitgewerkte oefeningen om voor deze leerlingen deuren te openen en hen duidelijk te maken dat taal geen struikelblok hoeft te zijn. 'Taal verderbij' is het resultaat van het jarenlange werken met kinderen en adolescenten met leerproblemen en de aangeboden werkwijze heeft zijn nut bewezen. Er zijn ook opdrachten voor de leerlingen beschikbaar.
Pedagogiek en onderwijskunde --- didactische theorieën. --- Secondary education --- schrijfvaardigheid --- leesvaardigheden --- Dutch language --- orthopedagogiek --- taalleerproblemen --- Didactic strategies --- SO (secundair onderwijs) --- Nederlands: didactiek --- lerarenopleiding --- didactische werkvormen --- #KVHB:Lezen --- #KVHB:Schrijven --- Tieners --- Lezen --- Leesstoornissen ; secundair onderwijs --- Schrijven --- Leerproblemen --- Secundair onderwijs --- Leesproblemen --- Dyslexie --- Schrijfproblemen --- Zorgverbreding --- Leerlingbegeleiding --- Remediëring --- Leerprobleem --- Leesprobleem --- Schrijfprobleem --- Spel
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|