Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Kinderen vormen een steeds aantrekkelijkere doelgroep voor marketeers, adverteerders en voorlichters. Maar behalve een aantrekkelijke doelgroep is het ook een bijzondere: kinderen zijn immers nog in ontwikkeling en hebben daardoor specifieke kenmerken en gevoeldigheden. Bij het benaderen van de jonge consument moeten marketeers rekening houden met deze kwetsbaarheid.In deze publicatie worden de bijzondere kenmerken van de opgroeiende consument in kaart gebracht. Daarnaast wordt een genuanceerde reflectie gegeven op de veronderstelde ongewenste gevolgen van de commerciële mediaomgeving voor hun welzijn. De publicatie eindigt met de Jeugd Reclame Wijzer: een overzicht van de bestaande regels die gelden voor reclame gericht op kinderen. Hiermee biedt de publicatie richtlijnen aan marketeers om de jonge consument op verantwoorde wijze te benaderen.
Consumenten. --- Consumentengedrag : kinderen. --- consumentengedrag --- Consumer behavior --- kinderen --- Consumentengedrag --- Psychologie van de consument --- Consumentisme --- Kinderen en jeugd --- #SBIB:309H2812 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Consumentenpsychologie --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Jongere
Choose an application
Choose an application
Wie vraagt u om raad als u op zoek bent naar een lekkere wijn, nieuwe loopschoenen, een nieuwe tv, nieuwe kookpannen of een nieuwe ontharingsset? Hoeveel van wat u koopt, koopt u omdat u rechtstreeks beïnvloed bent door familie, vrienden, collega's? Wie zijn die consumenten die een merk maken of kraken? Waarom doen ze dat? Aanraders zijn van alle tijden. Ze geven gevraagd of ongevraagd hun mening en doen dat over alles. Ook over merken. Soms genuanceerd, soms ongezouten. Sinds het internet kregen ze nog een belangrijkere rol dan ze al hadden. In dit boek leest u hoe dat kon gebeuren, waar ze nu staan en waarom ze met de dag belangrijker worden.Aanraders die producten en diensten vanuit hun eigen ervaring loven of kraken dat zijn de échte 'reclamemakers'. Mensenmedia vervangen massamedia, maar vormen allen samen weer een ander massaal medium. Betrouwbaarder. Overtuigender. Eerlijker. Sterker.'Ik ben een aanrader' geeft de visie van een ex-reclameman op de toekomst van marketing en reclame. En die veranderende toekomst is schitterend voor alle consumenten en voor de merken die zodanig excelleren dat ze collectief de hemel in worden geprezen. Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing en internet. --- reclamepsychologie --- Advertising. Public relations --- reclamecampagnes --- direct marketing --- reclameboodschappen --- Marketing --- merkimago --- consumentengedrag --- consumentenmarketing --- sociale media --- Internet marketing --- Target marketing --- #SBIB:309H2812 --- 658.8 --- merken --- reclame --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- marketing, verkoop, distributie --- Merken --- Merkstrategieën --- Mond-tot-mondreclame --- Reclame --- Sociale communicatie --- reclamemakers --- mensenmedia --- Consumentengedrag --- Merk --- Merkstrategie --- Financiewezen
Choose an application
'Marketingcommunicatie' geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix zoals adverteren, public relations, sponsoring, verkoopacties, direct marketing, winkelcommunicatie, vakbeurzen, persoonlijke verkoop en internet. Het boek beschrijft hoe bedrijven omgaan met aspecten als branding,internet en crossculturele marketingcommunicatie. Daarnaast bevat het voorbeelden uit de praktijk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. Deze vierde editie van 'Marketingcommunicatie' is voorzien van diverse nieuwe cases over onder andere Barack Obama, Mars, Twitter en Pampers in samenwerking met Unicef. Daarnaast is een nieuw hoofdstuk opgenomen over ethische kwesties in marketingcommunicatie. 'Marketingcommunicatie' is geschreven voor studenten aan opleidingen die te maken hebben met marketingcommunicatie. Tevens is het geschikt voor marketingprofessionals.
Marketing --- Communicatie. --- verkoop --- merken --- marketingcommunicatie --- internationale communicatie --- sponsoring --- reclame --- PR (public relations) --- Mass communications --- Applied marketing --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- 658.8 --- #SBIB:309H2812 --- 658.88 --- MA 2015-2016 --- 659.3 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- OO Marketingcommunicatie --- Marketingcommunicatie --- Communicatie --- Communicatiemix --- Reclame --- Public relations --- Sponsoring (alle aspecten) --- Mediaplanning --- 431 --- marketing --- bedrijfscommunicatie --- opleiding management --- formation management
Choose an application
Increasingly, consumers in North America and Europe see their purchasing as a way to express to the commercial world their concerns about trade justice, the environment and similar issues. This ethical consumption has attracted growing attention in the press and among academics. Extending beyond the growing body of scholarly work on the topic in several ways, this volume focuses primarily on consumers rather than producers and commodity chains. It presents cases from a variety of European countries and is concerned with a wide range of objects and types of ethical consumption, not simply the u
Consumption (Economics) --- Social values. --- Social ethics. --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:39A4 --- #SBIB:17H16 --- Ethics --- Social problems --- Sociology --- Values --- Moral and ethical aspects. --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Toegepaste antropologie --- Cultuur en ethiek --- Social ethics --- Social values --- Moral and ethical aspects --- Consommation (Economie politique) --- Valeurs sociales --- Morale sociale --- Aspect moral
Choose an application
In this volume, psychologists and communication experts present theory on understanding and predicting how learning occurs through media consumption. As the impact of traditional advertising has declined over the last couple of decades, marketers have scrambled to find other ways to effectively communicate with consumers. Among other approaches, marketers have utilized various forms of product integration. Product integration is mixing a commercial message in with the non-commercial message via TV, movie, video, and other entertainment venues. This book will be of interest to students and r
Subliminal advertising. --- Advertising --- Mass media --- Persuasion (Psychology) --- Manipulative behavior. --- Publicité subliminale --- Publicité --- Médias --- Persuasion (Psychologie) --- Manipulation (Psychologie) --- Psychological aspects. --- Aspect psychologique --- Persuasion (Psychology). --- Publicité subliminale --- Publicité --- Médias --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H2821 --- #SBIB:309H402 --- #SBIB:309H526 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, --- Psychologie van de audiovisuele boodschap
Choose an application
Digitale marketing en communicatie wordt alsmaar belangrijker voor bedrijven. Steeds meer producten zijn tegenwoordig digitaal: artikels, boeken, magazines, apps… Hoe kun je als marketeer je digitale aanbod verbeteren, om zo de concurrent voor te blijven? Trendwatchers geven hun visie.
Digitale communicatie. --- Online marketing. --- informaticarecht --- marketing --- online advertising --- Marketing --- PR (public relations) --- e-business --- marketingcommunicatie --- communicatiemanagement --- sociale media --- Internet marketing --- Social media --- Management --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:E-marketing --- #KVHB:Digitale communicatie --- 658.8:004.738.5 --- digitale communicatie --- Digitale communicatie --- Online marketing --- 369.11 --- internet --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- internetmarketing --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- PHL-Business 12 --- digitale marketing --- sociale marketing --- communicatiemedia --- Cybermarketing --- Sociale communicatie --- Internet --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Consumer behavior --- Consumer behavior. --- #KVHB:Consumenten --- #KVHB:Marketing --- AA / International- internationaal --- 339.320 --- 305.5 --- 380.53 --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. --- Econometrie van de variaties van de vraag. Verbruiksfunctie. Econometrie van het gedrag van de verbruiker. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- #SBIB:309H2812 --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Econometrie van de variaties van de vraag. Verbruiksfunctie. Econometrie van het gedrag van de verbruiker --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Consumer behavior - Handbooks, manuals, etc.
Choose an application
In this volume tourism experts collectively discuss and debate some intriguing questions that the tourism industry poses, such as the relevance of mass tourism, the dilemma of authenticity, whether small tourism is beautiful, whether volunteer tourism is benign, whether tourism contributes to climate change, as well as many others. The book brings together the expertise of 35 renowned international scholars of tourism to examine these perplexing issues. Multidisciplinary in its content, it touches upon anthropology, sociology, geography, climatology, biosciences, and planning and development aspects of tourism. The book provides a dialogue for an academic discussion which challenges research conservatism and stereotypes in tourism studies. It will encourage scholars to test the consistency of critical notions whose heuristic value is often taken for granted. The book will benefit graduates, research scholars and those involved in organizing the industry sustainably.
Tourism --- Tourisme --- Social aspects --- Environmental aspects --- Aspect social --- Aspect de l'environnement --- 379.85 --- toerisme --- massatoerisme --- duurzaam toerisme --- consumentisme --- kleinschalig toerisme --- armoedebestrijding --- vrijwilligerswerk --- lokale gemeenschappen --- toeristische opleidingen --- postkolonialisme --- erfgoedtoerisme --- natuurtoerisme --- klimaatverandering --- traag toerisme --- 338.48 --- toerisme - algemeen --- Toerisme. Recreatie. Sport (economische en organisatorische aspecten) --- 338.48 Toerisme. Recreatie. Sport (economische en organisatorische aspecten) --- Tourism -- Environmental aspects. --- Tourism -- Social aspects. --- Tourism. --- Environmental aspects. --- Social aspects. --- Holiday industry --- Operators, Tour (Industry) --- Tour operators (Industry) --- Tourism industry --- Tourism operators (Industry) --- Tourist industry --- Tourist trade --- Tourist traffic --- Travel industry --- Visitor industry --- Economic aspects --- Service industries --- National tourism organizations --- Travel --- E-books --- PXL-Media & Tourism 2014 --- sociale aspecten --- authenticity in tourism. --- community-based tourism. --- consumerism. --- ecotourism. --- mass tourism. --- slow tourism. --- sustainable tourism. --- tourism and climate change. --- tourism and poverty. --- tourism debates. --- tourism education. --- tourism ethics. --- tourism industry. --- tourism research. --- tourism studies. --- volunteer tourism.
Choose an application
Si les usages honnêtes sont le reflet d’une valeur intemporelle, les normes qui les définissent font sans cesse l’objet de remaniements. Après la refonte de la législation sur les pratiques du commerce par la loi du 6 avril 2010 relative aux pratiques du marché et à la protection des consommateurs, une nouvelle édition de l’ouvrage 'Les usages honnêtes', qui avait inauguré en 2007 la collection « Les pratiques du commerce » sous la direction de Aimé De Caluwé et Alex tallon, s’imposait. Après un bref historique de l’évolution de la législation sur les pratiques du commerce et des définitions qu’elle utilise, le lecteur trouvera dans cet ouvrage un examen synthétique et global des règles relatives aux pratiques déloyales et autres pratiques interdites et leur portée pratique ainsi que les sanctions qui y sont attachées, sur la base de multiples exemples tirés de la jurisprudence.
Economic law --- Belgium --- Consumer protection --- Law and legislation --- Corporations --- Corrupt practices --- Commercial law --- Moral and ethical aspects --- Competition [Unfair ] --- Usages of trade --- Antitrust law --- Trade regulation --- Usages commerciaux --- Consommateurs --- Concurrence --- Commerce --- Protection --- Droit --- Réglementation --- EPUB-ALPHA-P EPUB-LIV-FT LIVDROIT STRADA-B --- E-books --- Protection du consommateur --- BPB1301 --- handelsgebruiken --- verbruikers --- Droit commercial --- Éthique --- Belgique --- Bélgica --- Belgija --- Belgien --- Belgie --- Belgicko --- België --- Beļģija --- Белгија --- Belgio --- Белгия --- Belgia --- il-Belġju --- An Bheilg --- Βέλγιο --- Belgjika --- Belgia Kuningriik --- Beļģijas Karaliste --- Royaume de Belgique --- Belgian kuningaskunta --- Belgické kráľovstvo --- Koninkrijk België --- Belgijos Karalystė --- das Königreich Belgien --- Βασίλειο του Βελγίου --- Kingdom of Belgium --- Кралство Белгија --- Краљевина Белгија --- Belgické království --- Reino de Bélgica --- ir-Renju tal-Belġju --- Regatul Belgiei --- Kongeriget Belgien --- Кралство Белгия --- Mbretëria e Belgjikës --- Belga Királyság --- Królestwo Belgii --- Konungariket Belgien --- Reino da Bélgica --- Kraljevina Belgija --- Regno del Belgio --- Ethik --- ethics --- etyka --- ética --- etikë --- etica --- ētika --- етика --- etika --- etică --- moral --- ηθική δεοντολογία --- eetika --- ethiek --- etik --- etiikka --- moralės mokslas --- dorovės mokslas --- veda o morálke --- moral science --- mravnost --- morale --- Moral --- morálka --- moraal --- erkölcsfilozófia --- moraali --- ethica --- morāles mācība --- filosofía moral --- erkölcstan --- morală --- shkencë morale --- dorotyra --- ηθική --- zedenleer --- prawo handlowe --- kauppaoikeus --- commercial law --- drept comercial --- diritto commerciale --- obchodní právo --- kereskedelmi jog --- obchodné právo --- dritt kummerċjali --- трговско право --- Handelsrecht --- handelsrecht --- direito comercial --- äriõigus --- komercinė teisė --- търговско право --- e drejta tregtare --- komerctiesības --- Derecho mercantil --- трговинско право --- trgovačko pravo --- handelsret --- handelsrätt --- εμπορικό δίκαιο --- trgovinsko pravo --- комерцијално право --- kauppalainsäädäntö --- legjislacion tregtar --- стопанско право --- kereskedelmi törvénykönyv --- Handelsgesetzgebung --- handelswetgeving --- Derecho comercial --- legislación comercial --- legislazione commerciale --- legislação comercial --- législation commerciale --- trgovinsko zakonodavstvo --- Handelsgesetzbuch --- affärsrätt --- prekybos teisė --- kaubandusõigus --- obchodná legislatíva --- legislație comercială --- äriseadusandlus --- komercdarbības likumdošana --- εμπορική νομοθεσία --- commercial legislation --- prekybos įstatymai --- obchodní legislativa --- handelslovgivning --- fogyasztóvédelem --- заштита на потрошувачите --- ochrona konsumenta --- mbrojtja e konsumatorit --- protezzjoni tal-konsumatur --- consumer protection --- ochrana spotřebitele --- vartotojų apsauga --- varstvo potrošnikov --- zaštita potrošača --- kuluttajansuoja --- ochrana spotrebiteľa --- защита на потребителя --- Verbraucherschutz --- bescherming van de consument --- konsumentskydd --- tarbijakaitse --- protezione del consumatore --- patērētāju tiesību aizsardzība --- forbrugerbeskyttelse --- protecția consumatorului --- protección del consumidor --- proteção do consumidor --- προστασία του καταναλωτή --- заштита потрошача --- konzumerizmus --- tutela del consumatore --- consommatisme --- consumerism --- EBCU --- vartotojų interesų gynimas --- kuluttajan oikeudet --- consumatorismo --- Maßnahmen zugunsten der Verbraucher --- consumentisme --- plan veprimi i politikave për konsumatorin --- défense du consommateur --- konsumerismi --- prava potrošača --- δικαιώματα του καταναλωτή --- diritti del consumatore --- derechos del consumidor --- defesa do consumidor --- consumismo --- tarbijapoliitika tegevuskava --- права на потрошувачите --- forbrugerrettigheder --- consumentenbescherming --- recht van de consument --- plan d'action en faveur des consommateurs --- Handlingsplan för främjande av konsumenternas intressen --- práva spotřebitele --- fogyasztók joga --- plan de acțiune în favoarea consumatorului --- difesa del consumatore --- plan de acción en favor de los consumidores --- consumer policy action plan --- vartotojų teisės --- práva spotrebiteľov --- handlingsplan på forbrugerområdet --- forbrugerinteresser --- fogyasztóvédelmi cselekvési terv --- konsumentens rättigheter --- patērētāju aizsardzības politikas rīcības plāns --- droits du consommateur --- drepturile consumatorului --- φορέας προστασίας του καταναλωτή --- kuluttajien etua ajava toimintasuunnitelma --- plano de ação a favor dos consumidores --- piano d'azione a favore dei consumatori --- protecção do consumidor --- defensa del consumidor --- konsumerism --- consumerismo --- konzumerizam --- konsumerizëm --- actieplan ten behoeve van de consumenten --- të drejtat e konsumatorëve --- vartojimo politikos veiksmų planas --- σχέδιο δράσης υπέρ των καταναλωτών --- consumeurisme --- direitos do consumidor --- tarbija õigused --- consumers' rights --- tillvaratagande av konsumenternas intressen --- pratiques du commerce --- consommateurs --- eitic --- dlí tráchtála --- cosaint tomhaltóirí --- Éthique --- Réglementation
Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|