Listing 1 - 10 of 389 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
528.8 --- 528.8 Remote sensing. Teledetection --- Remote sensing. Teledetection
Choose an application
Een leuk kaartspel met 48 doekaarten voor thuis, buiten of op het werk.
Choose an application
Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad voor het voeren van een onderzoek. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen en maken. (Bron: www.uitgeverijdeboeck.be)
marktonderzoek --- Market research --- #KVHB:Marketing --- 658.8:005.52 --- 658.8 --- 369.1 --- Marketing --- Marktonderzoek --- 658.8 ) Marktonderzoek
Choose an application
Jacques is een kleine mollige hond met een baret en een trui. Met zijn beste vriendje meneer Wiebelsok beleeft Jacques spannende avonturen. Wat begint als een wandeling in het park wordt opeens een wandeling op een koord. Jacques gaat bij het circus en daar wordt hij de ster van de show!
English literature --- Jeugdboek 8+ --- Circus --- Humor
Choose an application
Choose an application
Internationaal actief zijn of worden: voor veel bedrijven dé strategische optie om te groeien, schaalvoordelen te realiseren of om aan risicospreiding te doen... Maar ondanks een steeds verdere globalisering is de wereld helemaal nog niet 'flat', men moet meer dan ooit rekening houden met een snel wijzigende internationale (marketing)omgeving. Dit boek loodst je doorheen alle commerciële dimensies van internationale marketing en helpt je hierbij keuzes te maken tussen een gestandaardiseerde of aangepaste, lokale aanpak. Herkenbare bedrijfsvoorbeelden, actueel cijfermateriaal en tal van relevante websites illustreren deze materie ten volle en brengen de praktijk een stuk dichterbij.
658.8 )* MARKETING --- marketing --- 369.1 --- globalisering --- internationalisering --- 658.8 --- PHL-Business 12
Choose an application
Cet ouvrage est issu des travaux sur la conversion menés au sein du Centre Interdisciplinaire d'Étude du Religieux (CIER), à la MSH de Montpellier. Certes on écrit beaucoup et on a beaucoup écrit sur cette thématique: le sujet présente en effet un intérêt majeur. Mais l'approche pluridisciplinaire a été l'occasion de soulever des questions et d'obtenir des résultats qui méritent d'être publiés. La combinaison des différentes approches disciplinaires qui se retrouvent au sein du Centre a permis de mieux appréhender le processus complexe que constitue la conversion dans ses expressions, ses enjeux, ses finalités et ses conséquences, de manière synchronique et diachronique. Si le point de départ des réflexions s'appuie toujours sur les définitions courantes de la conversion - retour à l'origine (ou retour à soi) ou changement de pensée, mutation ou renaissance - la présente publication cherche à mettre l'accent sur l'analyse des dynamiques qu'induit, aux différents moments de l'histoire, la conversion retenue comme modèle.
Conversion --- 261.8*78 --- Oecumenische theologie: bekeringen --- 261.8*78 Oecumenische theologie: bekeringen --- Congresses
Choose an application
Marketing --- Management. --- 658.8 --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing.
Choose an application
253 --- 265.8 --- 265.8 Geloofsgenezing. Healing. Genezing --- Geloofsgenezing. Healing. Genezing --- Zielzorg. Pastoraat
Choose an application
Listing 1 - 10 of 389 | << page >> |
Sort by
|