Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
Media-ethiek : morele dilemma's in journalistiek, communicatie en reclame
Author:
ISBN: 9789001809256 Year: 2012 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Media-ethiek biedt een helder en toegankelijk overzicht van de belangrijkste onderwerpen op dit terrein. Dit boek is bedoeld voor studenten journalistiek en communicatie(wetenschap), maar ook voor anderen met belangstelling voor ethische vragen op het terrein van media, communicatie en reclame. De volgende kwesties komen onder meer aan de orde: Wanneer mogen journalisten betalen voor exclusieve informatie? Waar liggen de morele en juridische grenzen van de vrijheid van meningsuiting? Waar liggen de grenzen bij digitale manipulatie van nieuwsfoto's? Welke morele vragen worden opgeroepen door de burgerjournalistiek, bijvoorbeeld zoals die wordt beoefend door bloggers? Is met criteria als goede smaak, fatsoen en goede zeden nog te werken in een pluriforme samenleving als de onze? Elk hoofdstuk wordt afgesloten met enkele kennis- en discussievragen.


Book
Key readings in journalism
Authors: ---
ISBN: 9780415880282 9780415880275 9780203723876 9781135767600 9781135767679 9781135767747 0415880289 0203723872 0415880270 1135767602 113576767X 1283846810 Year: 2012 Publisher: New York, N.Y. Routledge


Book
Focus op de webbezoeker : tips en technieken om websites beter op de bezoekers af te stemmen
Author:
ISBN: 9789013105247 Year: 2012 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Je moet de website afstemmen op de bezoeker' is waarschijnlijk het meest gegeven advies voor websites. Maar hoe doe je dat? Daarover gaat dit boek. Het beschrijft een groot aantal eenvoudige, effectieve technieken om websites zo goed mogelijk op de behoeften en het gedrag van de webbezoekers af te stemmen en de inhoud goed vindbaar te maken. In dit boek komen onder meer de volgende onderwerpen aan bod:- doelen van de website;- inventarisatie bezoekersbehoeften;- persona's;- zoekmachine vindbaarheid (SEO);- inrichting van de homepage, landingspagina's en informatieve pagina's;- het schrijven van scanbare, goed vindbare webtekst;- navigatie, card-sorttechnieken;- de interne zoekmachine;- formulieren;- toegankelijkheid voor blinden en slechtzienden;- usability tests;- statistieken.Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Debates in the digital humanities
Author:
ISBN: 9780816677948 9780816677955 0816677956 0816677948 0816681449 1452948372 Year: 2012 Publisher: Minneapolis, Minn. University of Minnesota Press


Book
Media morgen : de media op hun kop : overleven onze klassieke media de radicale impact van internet, social media en mobile?
Author:
ISBN: 9789401402903 Year: 2012 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zijn tv, radio, kranten en magazines ten dode opgeschreven? Verbaast het je dat de businessmodellen van de klassieke media op de helling staan? Het commerciële verhaal van televisie, kranten, magazines en radio dat al zo lang bestaat, valt steeds meer uit elkaar. Maar hoe komt dat? Als consumenten gedragen we ons vandaag zoveel anders. Dankzij technologie nemen we de controle over hoe, wanneer en welke media we consumeren. Bovendien zijn we verbonden met elkaar. Ons sociaal netwerk houdt ons op de hoogte van het nieuws, kondigt nieuwe producten aan en vertelt of ze de moeite waard zijn. Meer nog, we gaan al die kennis mobiel gebruiken via tablets en smartphones. Weten de mediabedrijven hoe ze hiermee moeten omgaan? Neen. Steken vele media hun kop in het zand? Ja. Hoe moeten de mediaspelers zich organiseren om succesvol te blijven? En hoe vermijden ze dat ze ingehaald worden door internationale uitdagers die op de loer liggen? De auteur neemt ons mee naar de toekomst van de media. Ondanks hun sterke troeven van vandaag, moeten ze net als adverteerders en marketeers hun aanpak afstemmen op de vernieuwde technologie en de vernieuwde consument


Book
Marketingcommunicatie
Authors: --- ---
ISBN: 9789043019378 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Marketingcommunicatie' geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix zoals adverteren, public relations, sponsoring, verkoopacties, direct marketing, winkelcommunicatie, vakbeurzen, persoonlijke verkoop en internet. Het boek beschrijft hoe bedrijven omgaan met aspecten als branding,internet en crossculturele marketingcommunicatie. Daarnaast bevat het voorbeelden uit de praktijk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. Deze vierde editie van 'Marketingcommunicatie' is voorzien van diverse nieuwe cases over onder andere Barack Obama, Mars, Twitter en Pampers in samenwerking met Unicef. Daarnaast is een nieuw hoofdstuk opgenomen over ethische kwesties in marketingcommunicatie. 'Marketingcommunicatie' is geschreven voor studenten aan opleidingen die te maken hebben met marketingcommunicatie. Tevens is het geschikt voor marketingprofessionals.


Book
Getting to yes : negotiating an agreement without giving in
Authors: --- ---
ISBN: 9781847940933 1847940935 Year: 2012 Publisher: London Random House Business Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The worlds Bestselling guide to negotiation. Getting to Yes has been in print for over thirty years, and in that time it has helped millions of people secure win-win agreements both at work and in their private lives. Including such easy-to-remember principles as:Dont bargain over positionsSeparate the people from the problem andInsist on objective criteriaGetting to Yes simplifies the whole negotiation process, offering an effective framework that will guide you to success.

Listing 1 - 7 of 7
Sort by