Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Media-ethiek biedt een helder en toegankelijk overzicht van de belangrijkste onderwerpen op dit terrein. Dit boek is bedoeld voor studenten journalistiek en communicatie(wetenschap), maar ook voor anderen met belangstelling voor ethische vragen op het terrein van media, communicatie en reclame. De volgende kwesties komen onder meer aan de orde: Wanneer mogen journalisten betalen voor exclusieve informatie? Waar liggen de morele en juridische grenzen van de vrijheid van meningsuiting? Waar liggen de grenzen bij digitale manipulatie van nieuwsfoto's? Welke morele vragen worden opgeroepen door de burgerjournalistiek, bijvoorbeeld zoals die wordt beoefend door bloggers? Is met criteria als goede smaak, fatsoen en goede zeden nog te werken in een pluriforme samenleving als de onze? Elk hoofdstuk wordt afgesloten met enkele kennis- en discussievragen.
media-ethiek --- massamedia --- Professional ethics. Deontology --- Mass communications --- Media ; ethiek --- 659.3 --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Media --- Ethiek --- Journalistiek --- Journalistieke ethiek --- Reclame --- Reclame-ethiek --- journalistiek --- communicatie --- reclame --- sociale media --- journalistiek. --- communicatie. --- reclame. --- sociale media. --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Journalistiek. --- Communicatie. --- Reclame. --- Sociale media.
Choose an application
Journalism --- Journalists --- Reporters and reporting --- American newspapers --- United States --- History --- History. --- United States. --- #SBIB:309H1010 --- 316.774 --- Organisatorische aspecten van de media: algemene werken (incl. journalistiek) --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- New journalism --- Journalism - United States --- Journalists - United States - Biography --- Reporters and reporting - United States --- American newspapers - History
Choose an application
'Je moet de website afstemmen op de bezoeker' is waarschijnlijk het meest gegeven advies voor websites. Maar hoe doe je dat? Daarover gaat dit boek. Het beschrijft een groot aantal eenvoudige, effectieve technieken om websites zo goed mogelijk op de behoeften en het gedrag van de webbezoekers af te stemmen en de inhoud goed vindbaar te maken. In dit boek komen onder meer de volgende onderwerpen aan bod:- doelen van de website;- inventarisatie bezoekersbehoeften;- persona's;- zoekmachine vindbaarheid (SEO);- inrichting van de homepage, landingspagina's en informatieve pagina's;- het schrijven van scanbare, goed vindbare webtekst;- navigatie, card-sorttechnieken;- de interne zoekmachine;- formulieren;- toegankelijkheid voor blinden en slechtzienden;- usability tests;- statistieken.Bron : http://www.boekenbank.be
Computer architecture. Operating systems --- 691 Informatiebeleid, Internet --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Websites --- 659.3 --- 528.52 --- internet --- communicatie --- websites --- websitebouw --- usability --- Massacommunicatie --- ontwerpen, programmeren en beheren van internetsites --- Websites --- Internet --- Gebruikersonderzoeken --- Website --- Gebruikersonderzoek
Choose an application
Together, the essays in this book suggest that the digital humanities is uniquely positioned to contribute to the revival of the humanities and academic life.
Computer. Automation --- Higher education --- Mass communications --- Humanities --- Digital media --- Study and teaching (Higher) --- Data processing --- Technological innovations --- 82:659.3 --- Literatuur en massacommunicatie --- Digital media. --- Education --- Data processing. --- Technological innovations. --- Educational Policy & Reform --- General. --- Higher. --- 82:659.3 Literatuur en massacommunicatie --- Learning and scholarship --- Classical education --- Electronic media --- New media (Digital media) --- Mass media --- Digital communications --- Online journalism --- Study and teaching (Higher)&delete& --- Humanities - Study and teaching (Higher) - Data processing --- Humanities - Technological innovations
Choose an application
Zijn tv, radio, kranten en magazines ten dode opgeschreven? Verbaast het je dat de businessmodellen van de klassieke media op de helling staan? Het commerciële verhaal van televisie, kranten, magazines en radio dat al zo lang bestaat, valt steeds meer uit elkaar. Maar hoe komt dat? Als consumenten gedragen we ons vandaag zoveel anders. Dankzij technologie nemen we de controle over hoe, wanneer en welke media we consumeren. Bovendien zijn we verbonden met elkaar. Ons sociaal netwerk houdt ons op de hoogte van het nieuws, kondigt nieuwe producten aan en vertelt of ze de moeite waard zijn. Meer nog, we gaan al die kennis mobiel gebruiken via tablets en smartphones. Weten de mediabedrijven hoe ze hiermee moeten omgaan? Neen. Steken vele media hun kop in het zand? Ja. Hoe moeten de mediaspelers zich organiseren om succesvol te blijven? En hoe vermijden ze dat ze ingehaald worden door internationale uitdagers die op de loer liggen? De auteur neemt ons mee naar de toekomst van de media. Ondanks hun sterke troeven van vandaag, moeten ze net als adverteerders en marketeers hun aanpak afstemmen op de vernieuwde technologie en de vernieuwde consument
mediacultuur --- massamedia --- marketing --- mediabeleid --- Journalism --- internet --- mobiele communicatie --- interactieve media --- sociale media --- Mass communications --- Innovatie --- Media --- Digitale communicatie --- Mass media --- Technological innovations --- Philosophy --- Popular culture --- #SBIB:309H1000 --- 090 --- media --- 316.774 --- #SBIB:309H103 --- Massamedia --- Sociale media --- Internet --- 316.77 --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Media: algemene en theoretische werken --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele media --- social media --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Consumentengedrag --- Sociale communicatie --- Trends --- Trendwatching --- Toekomst --- Technologie --- Nieuwe ontwikkelingen --- Trend --- Maatschappij --- Bewegingsonderwijs
Choose an application
'Marketingcommunicatie' geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix zoals adverteren, public relations, sponsoring, verkoopacties, direct marketing, winkelcommunicatie, vakbeurzen, persoonlijke verkoop en internet. Het boek beschrijft hoe bedrijven omgaan met aspecten als branding,internet en crossculturele marketingcommunicatie. Daarnaast bevat het voorbeelden uit de praktijk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. Deze vierde editie van 'Marketingcommunicatie' is voorzien van diverse nieuwe cases over onder andere Barack Obama, Mars, Twitter en Pampers in samenwerking met Unicef. Daarnaast is een nieuw hoofdstuk opgenomen over ethische kwesties in marketingcommunicatie. 'Marketingcommunicatie' is geschreven voor studenten aan opleidingen die te maken hebben met marketingcommunicatie. Tevens is het geschikt voor marketingprofessionals.
Marketing --- Communicatie. --- verkoop --- merken --- marketingcommunicatie --- internationale communicatie --- sponsoring --- reclame --- PR (public relations) --- Mass communications --- Applied marketing --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- 658.8 --- #SBIB:309H2812 --- 658.88 --- MA 2015-2016 --- 659.3 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- OO Marketingcommunicatie --- Marketingcommunicatie --- Communicatie --- Communicatiemix --- Reclame --- Public relations --- Sponsoring (alle aspecten) --- Mediaplanning --- 431 --- marketing --- bedrijfscommunicatie --- opleiding management --- formation management
Choose an application
The worlds Bestselling guide to negotiation. Getting to Yes has been in print for over thirty years, and in that time it has helped millions of people secure win-win agreements both at work and in their private lives. Including such easy-to-remember principles as:Dont bargain over positionsSeparate the people from the problem andInsist on objective criteriaGetting to Yes simplifies the whole negotiation process, offering an effective framework that will guide you to success.
Industrial psychology --- communicatievaardigheden --- onderhandelen --- Psychology --- Negotiation --- 659.3 --- 658.011 --- 856.3 Conflictbemiddeling --- 007.7 --- 361.521 --- 158.5 --- 316.776 --- Bargaining --- Dickering --- Haggling --- Higgling --- Negotiating --- Negotiations --- Discussion --- Psychology, Applied --- Massacommunicatie --- Bedrijfsbeleid --- communicatie - sociale vaardigheden --- gesprekstechniek --- Communicatieprocessen --- Negotiation in business --- Négociations --- Négociations (Affaires) --- 316.776 Communicatieprocessen --- Négociations --- Négociations (Affaires) --- Organization theory --- 856.3 Conflictbemiddeling/Onderhandelingstechnieken --- Organisatieleer --- bedrijfsleer --- 367.2 --- 499.7 --- 305.8 --- bemiddeling --- mediation --- personeelsbeleid, HRM --- bemiddeling bij persoonlijke contacten --- communicatie --- Onderhandelen $9 vtr
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|