Listing 1 - 10 of 39 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Advertising, the media and globalization : a world in motion.
Author:
ISBN: 9780415668835 9780203143643 9780415668828 9781136500930 9781136500978 9781136500985 Year: 2012 Publisher: Oxon Routledge


Book
Waar maakt u het best reclame ? : 25 media nader bekeken
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789461351203 Year: 2012 Volume: *31 Publisher: Leuven Indicator

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een vergelijking van 25 verschillende mediamogelijkheden steeds volgens een vast stramien: een korte beschrijving van het medium, de voor-en nadelen, het bereik, een richtprijs en de voornaamste aanbieders. De volgende media komen aan bod: kranten, huis-aan-huisbladen, tijdschriften, vakbladen en jaarboeken, Gouden Gids, folders, flyers, stickers, affichage, stadsmeubilair, steiger- en geveldoeken, radio, televisie, auto's en vrachtwagens, bussen, sleepvliegtuigen, luchtballon, bioscoop, boomerangkaartjes, toiletten, kleedkamers en pashokjes, vlaggen, internetbanners, zoekmachines, sociale media


Book
Analyse van de Belgische (reclame)media. New ed.
Author:
ISBN: 9789038219370 Year: 2012 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Analyse van de Belgische (reclame)media schept een actueel beeld van het Belgische medialandschap vanuit de invalshoek van mediaplanning. Het is een basisboek voor studenten communicatiemanagement of bedrijfsmanagement. Daarnaast is het bedoeld voor iedereen die overzicht en inzicht wil krijgen van de Belgische media, maar niet zo vertrouwd is met het mediajargon.Het Belgische medialandschap is complex. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Ook voor de communicatie- en reclamesector is het belangrijk om bij te blijven.


Book
People's pornography : sex and surveillance on the Chinese internet
Author:
ISBN: 9781841504933 9781841506586 1841506583 1841504939 1283610027 9781283610025 9786613922472 6613922471 Year: 2012 Publisher: Bristol Intellect

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handboek reclamefolders : over de kracht van een tijdloos medium
Author:
ISBN: 9789013105773 Year: 2012 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het 'Handboek Reclamefolders' is verplichte kost voor iedereen die zich professioneel bezighoudt met ongeadresseerde brievenbusreclame. Het is een wegwijzer die informeert en inspireert. Het Handboek geeft een boeiend inzicht in de ontwikkeling van het mediumtype door de jaren heen. Bovenal geeft het praktische handvatten voor de praktijk van alledag. Naast een beschrijving van de state of the art is de blik vooral gericht op de toekomst.Met het 'Handboek Reclamefolders' is voor het eerst een compleet en overzichtelijk vakboek voorhanden, dat uniek is voor het Nederlandse taalgebied. Het is geschreven in een plezierige, uiterst leesbare stijl.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Hoe plas je in de ruimte ? : ontdek alles over de ruimte met André Kuipers.
Author:
ISBN: 9789490764142 Year: 2012 Publisher: Den Bosch National Geographic junior

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Adverteerder zkt. reclamebureau : daten in de reclamewereld
Authors: ---
ISBN: 9789401402798 Year: 2012 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Vind het reclamebureau op maat van uw bedrijf! Enige Nederlandstalige boek over de selectie van een reclamebureau. Voor adverteerders is de selectie van het juiste reclamebureau een strategische keuze. Maar ook voor reclamebureaus is elke pitch een aanzienlijke investering. Het volledige proces om een bureau effectief en efficiënt te selecteren, komt aan bod: van behoeftebepaling tot remuneratie en contract. Met concrete tips en tools om een duurzame relatie op te bouwen tussen adverteerder en bureau. Niet te missen gids voor elke marketing- en communicatieverantwoordelijke. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Zakelijke en publieksevenementen
Author:
ISBN: 9789043025294 9043025291 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Elk evenement is uniek, je hebt maar een kans het tot een onvergetelijk succes te maken. Dat is een uidaging, maar ook wat het succes ervan zo kwetsbaar maakt. Bovendien kent elk zakelijk of publieksevenement andere scenario's en valkuilen, waardoor je in het evenementenvak nooit uitgeleerd raakt. Zakelijke en publieksevenementen is een handboek en naslagwerk voor zowel de beginnende als de geoefende organisator. Alle mogelijke programmaonderdelen van een evenement komen aan bod. Dit boek gaat praktijkgericht te werk: in vijf fases wordt het organiseren van een groot- of kleinschalig evenement doorgenomen. Het bevat concrete instructies, checklists, stappenplannen en voorbeelden. Het leert je bovendien strategieen om het evenement optimaal af te stemmen op het doel en de doelgroep.Bron : http://www.pearsoneducation.nl

Listing 1 - 10 of 39 << page
of 4
>>
Sort by