Listing 1 - 10 of 39 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Advertising --- Globalization --- Mass media --- 316.774:659.1 --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- Society and advertising --- 316.774:659.1 Reclamewezen--(communicatiesociologie); z.o. {659.1} --- Reclamewezen--(communicatiesociologie); z.o. {659.1} --- Social aspects
Choose an application
Een vergelijking van 25 verschillende mediamogelijkheden steeds volgens een vast stramien: een korte beschrijving van het medium, de voor-en nadelen, het bereik, een richtprijs en de voornaamste aanbieders. De volgende media komen aan bod: kranten, huis-aan-huisbladen, tijdschriften, vakbladen en jaarboeken, Gouden Gids, folders, flyers, stickers, affichage, stadsmeubilair, steiger- en geveldoeken, radio, televisie, auto's en vrachtwagens, bussen, sleepvliegtuigen, luchtballon, bioscoop, boomerangkaartjes, toiletten, kleedkamers en pashokjes, vlaggen, internetbanners, zoekmachines, sociale media
659.1 --- internet --- sociale media --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Advertising --- Handbooks, manuals, etc.
Choose an application
Analyse van de Belgische (reclame)media schept een actueel beeld van het Belgische medialandschap vanuit de invalshoek van mediaplanning. Het is een basisboek voor studenten communicatiemanagement of bedrijfsmanagement. Daarnaast is het bedoeld voor iedereen die overzicht en inzicht wil krijgen van de Belgische media, maar niet zo vertrouwd is met het mediajargon.Het Belgische medialandschap is complex. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Ook voor de communicatie- en reclamesector is het belangrijk om bij te blijven.
Advertising. Public relations --- mediaonderzoek --- media --- reclame --- media-industrie --- Mass communications --- Belgium --- 659.1 --- communicatiemanagement --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Advertising
Choose an application
MEDIA CULTURES -- 659.33 --- Sociology of the family. Sociology of sexuality --- Social problems --- China --- Sociology of culture
Choose an application
43 + bijl.
Affiches --- Vormgeving --- 766:659.12 --- 766:659.133 --- 769.91 <492> --- 769.91 <492> Prentenverzamelingen: affiches; posters; uithangborden--Nederland --- Prentenverzamelingen: affiches; posters; uithangborden--Nederland --- 766:659.133 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Advertising by means of posters, placards, signs --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Advertising by means of posters, placards, signs --- 766:659.12 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Concept and design in advertising --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Concept and design in advertising --- Affiche --- China
Choose an application
Het 'Handboek Reclamefolders' is verplichte kost voor iedereen die zich professioneel bezighoudt met ongeadresseerde brievenbusreclame. Het is een wegwijzer die informeert en inspireert. Het Handboek geeft een boeiend inzicht in de ontwikkeling van het mediumtype door de jaren heen. Bovenal geeft het praktische handvatten voor de praktijk van alledag. Naast een beschrijving van de state of the art is de blik vooral gericht op de toekomst.Met het 'Handboek Reclamefolders' is voor het eerst een compleet en overzichtelijk vakboek voorhanden, dat uniek is voor het Nederlandse taalgebied. Het is geschreven in een plezierige, uiterst leesbare stijl.Bron : http://www.managementboek.nl
659.1 --- marketing --- marketingstrategie --- media --- reclame --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Mailings --- Reclame --- Brochures --- Marketingcommunicatie --- Tekstsoorten --- Reclamecommunicatie --- Mailing --- Brochure --- Tekstsoort
Choose an application
012
Logo's --- 659.126 --- 766:659.126 --- 003.628 --- 003.628 Zinnebeelden. Pictogrammen. Beeldmerken --- Zinnebeelden. Pictogrammen. Beeldmerken --- 659.126 Trade marks. Logos. House colours etc. --- Trade marks. Logos. House colours etc. --- 766:659.126 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Trade marks. Logos. House colours etc. --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Trade marks. Logos. House colours etc. --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Trade marks. Logos. House colours etc --- Logo
Choose an application
659.8 --- ruimte --- Ruimtevaart --- Ruimtevaart; algemeen --- Documentation and information --- natuurwetenschappen --- informatieve jeugdliteratuur --- lager onderwijs (doelgroep) --- WO (wereldoriëntatie) --- Didactics of sciences
Choose an application
Vind het reclamebureau op maat van uw bedrijf! Enige Nederlandstalige boek over de selectie van een reclamebureau. Voor adverteerders is de selectie van het juiste reclamebureau een strategische keuze. Maar ook voor reclamebureaus is elke pitch een aanzienlijke investering. Het volledige proces om een bureau effectief en efficiënt te selecteren, komt aan bod: van behoeftebepaling tot remuneratie en contract. Met concrete tips en tools om een duurzame relatie op te bouwen tussen adverteerder en bureau. Niet te missen gids voor elke marketing- en communicatieverantwoordelijke. Bron : http://www.boekenbank.be
reclamebureaus --- Advertising. Public relations --- Advertising agencies --- Selection --- 369.4 --- adverteren --- reclame --- 659.1 --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Reclamebureaus --- Reclame --- Reclamestrategieën --- Marketingstrategieën --- Reclamebureau --- Reclamestrategie --- Marketingstrategie
Choose an application
Elk evenement is uniek, je hebt maar een kans het tot een onvergetelijk succes te maken. Dat is een uidaging, maar ook wat het succes ervan zo kwetsbaar maakt. Bovendien kent elk zakelijk of publieksevenement andere scenario's en valkuilen, waardoor je in het evenementenvak nooit uitgeleerd raakt. Zakelijke en publieksevenementen is een handboek en naslagwerk voor zowel de beginnende als de geoefende organisator. Alle mogelijke programmaonderdelen van een evenement komen aan bod. Dit boek gaat praktijkgericht te werk: in vijf fases wordt het organiseren van een groot- of kleinschalig evenement doorgenomen. Het bevat concrete instructies, checklists, stappenplannen en voorbeelden. Het leert je bovendien strategieen om het evenement optimaal af te stemmen op het doel en de doelgroep.Bron : http://www.pearsoneducation.nl
Evenementen. --- Applied marketing --- evenementen --- evenementen marketing --- Organization theory --- 659.5 --- events - evenementen --- Zakelijke communicatie --- Evenementen --- Evenementiële communicatie --- Evenementenmarketing --- Organisaties --- Evenement --- Organisatie --- Schrijven --- Tekst
Listing 1 - 10 of 39 | << page >> |
Sort by
|