Listing 1 - 10 of 170 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Voor het organisatiemerk zijn de medewerkers misschien wel de belangrijkste ambassadeurs. Deze medewerkers zijn - zowel privé als onder werktijd - in toenemende mate aanwezig op sociale media, waarbij ook de organisatie als onderwerp de revue passeert. Met deze interacties beïnvloeden zij de percepties van anderen en bouwen zij mee aan het organisatiemerk.In deze publicatie onderzoekt SWOCC hoe medewerkers zich gedragen op sociale media: hoe actief zijn ze? En op welke sociale media zijn ze te vinden? Wat zijn hun motieven om op sociale media over de organisatie te communiceren? En hoe is hun socialemediagedrag van invloed op het organisatiemerk?
bedrijfsimago --- Advertising. Public relations --- Organization theory --- bedrijfscommunicatie --- organisatie --- marketingcommunicatie --- sociale media --- Organisatiemerk --- Sociale media --- #SBIB:309H2811 --- #SBIB:309H250 --- Reclame: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren (bedrijfstak, media, mediaplanning) --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Organisatiemerk. --- Sociale media.
Choose an application
Graphics industry --- Pays-Bas --- --Édition --- 5967 --- #KVHA:Letterkunde --- 655.41 --- Uitgeverij--algemeen --- Literature publishing --- --Graphics industry --- --Literature publishing --- Édition
Choose an application
genre-thema"">
Choose an application
82-931 --- 070.84 --- 82-931 Stripverhaal --- Stripverhaal --- 070.84 Comics. Stripverhalen--(in de krant) --- Comics. Stripverhalen--(in de krant) --- Literature --- beeldverhalen
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
History of the Netherlands --- anno 1700-1799 --- Noord-Brabant (Prov.) --- Noord-Brabant [province]
Choose an application
Listing 1 - 10 of 170 | << page >> |
Sort by
|