Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Wat verwachten we op communicatief gebied van iemand die afgestudeerd is in een economische studierichting? Volgens de domeincompetenties van de diverse economische studies moet een student goed kunnen samenwerken, overtuigend kunnen presenteren, doelgericht kunnen schrijven en goed kunnen adviseren en beleidsplannen opstellen. Communicatie in het bedrijfsleven koppelt deze domeincompetenties aan de beroepspraktijk. Deel 1 bevat vijftien praktijkhoofdstukken waarin steeds een bestaand bedrijf centraal staat. Aan de hand van realistische situaties oefent en ontwikkelt de student zijn communicatieve competenties. Elk hoofdstuk sluit af met een geïntegreerde casus. Met behulp van verwijzingen in het praktijkdeel vindt de student in deel 2 de bijbehorende theorie over de diverse communicatieve aspecten van het bedrijfsleven. Op de bijgevoegde cd-rom zijn per hoofdstuk extra achtergrondmateriaal, opdrachtuitwerkingen en beoordelingslijsten opgenomen. Communicatie in het bedrijfsleven is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs in economische studies als commerciële economie, bedrijfseconomie en management, economie en recht.
verkoop --- onderhandelen --- handelscorrespondentie --- bedrijfscommunicatie --- ondernemingsplan --- Mass communications --- gesprekstechnieken --- Business policy --- 659 --- 659.2 --- 005.57 --- 366.44 --- bedrijven --- communicatie --- Publicity. Information work. Public relations --- Information work. Advisory and consultancy services --- Projectmanagement --- Contains audio-visual material --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- communicatievaardigheden --- Bedrijfsbeleid --- Massacommunicatie --- Communicatie --- Ondernemingen
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|