Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Wij zijn opgegroeid met steeds sneller gaande veranderingen: van cd's naar mp3's; van sms naar WhatsApp; van TMF naar YouTube; van Hyves naar Facebook. Een leven zonder internet kunnen wij ons eigenlijk niet meer voorstellen. Wij hechten veel waarde aan vrijheid en zelfontplooiing.Binnenkort bestormen wij de arbeidsmarkt. Men verwacht van ons dat wij niet anders willen dan flexibel werken en gebruikmaken van alle technologieën waar wij mee zijn opgegroeid. We twitteren onszelf minimaal naar een eerste baan en zullen als digitale nomaden van werkplek naar werkplek trekken. Maar willen wij dit wel? En klopt dit toekomstbeeld?
HRM (human resource management) --- Personnel management --- arbeid --- Arbeidsmarkt --- Generatiekloof --- Arbeidsethos --- Loopbaanplanning --- Het nieuwe werken --- Jeugd --- 316.1 --- Generatie Y --- Toekomstvisie --- Filosofie en ethiek van de arbeid; algemeen --- Jongere
Choose an application
Voor het eerst zijn vier verschillende generaties werkzaam in organisaties. Iedere generatie blijkt haar eigen kenmerken en wensen te hebben ten aanzien van werken. De Babyboomgeneratie overweegt een 'tweede' carrière of een andere tijdbesteding qua werk. Generatie X heeft behoefte aan zingeving op het werk, zij wil een goede balans tussen werk- en privéleven en vindt empathisch vermogen bij het leiding geven van belang. Generatie Y stelt hoge eisen aan haar zelfstandigheid en wil eigen verantwoordelijkheid. En de Einsteingeneratie wil in volledige vrijheid van werk en tijd vooral beoordeeld worden op het eindresultaat.Dit vraagt om nieuw leiderschap: we hebben verbinders nodig die vier generaties van talenten kunnen faciliteren en inspireren tot betere bedrijfsresultaten in turbulente tijden. Deze nieuwe leiders moeten bovendien de schaarse talenten vasthouden in een tijd van vergrijzing en vergroening, ook om de diversiteit aan medewerkerpotentieel te verzilveren
Personeelsmanagement --- Leidinggeven --- Leeftijd --- Managementvaardigheden --- Organisatiesociologie --- Motivatie --- Generatie X --- Generatie Y --- Generatie Z --- Organisatieleer --- Talenten --- Leadership Leadership --- Age Leeftijd --- Talent --- Talentmanagement Gestion des talents --- Leiderschap
Choose an application
In dit baanbrekend werk geeft Frederic De Meyer via tal van voorbeelden weer hoe grote maatschappelijke tendensen soms een indirecte, onvermoede impact hebben op ondernemingen en sectoren. Het boek geeft niet alleen concrete tips over hoe u deze trends binnen uw eigen onderneming kan analyseren, maar ook hoe u ze kan gebruiken om uw strategie aan te passen, ideeën voor innovatie op te doen, de uitdagingen van uw klanten beter in te schatten en daar met veel succes op in te spelen.Bron : http://www.managementboek.nl
bedrijfsbeheer --- megatrends --- 658 --- GRAIN-technologie --- GRIN-technologie --- augmented reality (toegevoegde realiteit) --- generatie Y --- globalisering --- sociale netwerken --- trends --- 347 --- Consumentengedrag --- Geopolitiek --- Technologische ontwikkeling --- conjunctuur --- demografie --- innovatie --- onderneming --- 331.30 --- Bedrijfskunde --- Personeelsbeleid. Humanresourcesmanagement. Strategisch. SHRM --- Trends --- Trendwatching --- Management --- Business enterprises --- Case studies --- Trend
Choose an application
Generation Y (13-29 year olds) are the most marketing savvy and advertising critical generation ever. Three times the size of the previous Generation X, they have a much bigger impact on society and business. But what drives them and how do you develop the right brand strategies to reach this critical generation? How Cool Brands Stay Hot reveals what drives Generation Y and how you can reach them. Based on important new research, it provides insights into the consumer psychology and behaviour of 'the Millennials'. It will help you to re-connect with the new generation of consumers by understanding their likes and dislikes, and how you can make your advertising, marketing and branding relevant to them. Full of statistics and case studies including Nokia, Nivea, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull, H&M, and Levi's, How Cool Brands Stay Hot provides you with creative ideas on how to position, develop and promote your brands to the new consumer generation. Bron : http://www.bol.com
Advertising. Public relations --- merken --- generatiemarketing --- consumentengedrag --- productstrategie --- Branding --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Kinderen en jeugd --- Consumer behavior. --- Generation Y. --- Product management. --- Target marketing. --- Young adult consumers. --- Young consumers. --- Consumer behavior --- Generation Y --- Product management --- Target marketing --- Young adult consumers --- Young consumers --- 658.8 --- generatie Y --- productmanagement --- 369.1 --- branding --- marketing --- merkenbeleid --- reclame --- Youth as consumers --- Youth market --- Consumers --- Market targeting --- Target markets --- Marketing --- Brand management --- Management, Product --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Echo boomers --- Echo generation --- Generation M --- Generation Why? --- Millennial generation --- Millennials (Generation Y) --- Net generation --- Newmils --- Thatcher's children (Generation Y) --- Generations --- Population --- marketing, verkoop, distributie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Management --- Merkstrategie --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Consumentengedrag --- Generatie Y --- Productmanagement --- Jongere
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|