Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- casestudies --- bankwezen
Choose an application
As the fastest growing population sector worldwide, older adults are seen in almost every care setting in which clinicians practice. Developed as a resource for advanced practice nurses in any setting, Case Studies in Gerontological Nursing for the Advanced Practice Nurse presents readers with a range of both typical and atypical cases from real clinical scenarios. The book is organized into six units covering cases related to ageism, common health challenges, health promotion, environments of care, cognitive and psychological issues, and issues relating to aging and independence. Each case follows a similar format including the patient's presentation, critical thinking questions, and a thorough discussion of the case resolution through which students and clinicians can enhance their clinical reasoning skills. Designed to promote geriatric clinical education through self-assessment or classroom use, Case Studies in Gerontological Nursing for the Advanced Practice Nurse is a key resource for all those dedicated to improving care for older adults.
Geriatrie - gerontologie --- Geriatrische verpleegkunde --- Casestudies --- Gezondheidszorg --- Geriatrisch verpleegkundige --- Casestudy
Choose an application
Pathology of the organs of movement --- reumatologie --- casestudies (geneeskunde)
Choose an application
Pathology of the organs of movement --- Orthopaedics. Traumatology. Plastic surgery --- reumatologie --- orthopedie --- casestudies (geneeskunde) --- ledematen
Choose an application
Een unieke, persoonlijke en eerlijke inkijk in een Vlaamse ondernemersfamilie. Rijkelijk geïllustreerd met uniek beeldmateriaal. Van het allereerste Vlaamse korset tot de frivole ontwerpen van Marie Jo anno 2011. Net na Wereldoorlog I richten Margaretha en Achiel Van de Velde een eenvoudig atelier op voor het maken van korsetten. Door de combinatie van keihard werken en geïnspireerd ondernemerschap is Van de Velde uitgegroeid tot een succesvol en beursgenoteerd Vlaams bedrijf. Vandaag is het o.a. met zijn merk Marie Jo een van de grootste spelers op de wereldmarkt.Bron : http://www.boekenbank.be
Van de Velde. --- mode --- ondergoed --- Manufacturing technologies --- Flanders --- Familiebedrijven --- Geschiedenis --- Merken --- Merkstrategieën --- Merkbeleid --- Casestudies --- Kledingsector --- Familiebedrijf --- Merk --- Merkstrategie --- Casestudy --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum
Choose an application
Pathology of the organs of movement --- Orthopaedics. Traumatology. Plastic surgery --- reumatologie --- orthopedie --- casestudies (geneeskunde) --- ledematen --- Casestudies --- Orthopedie --- Handen --- Vingers --- Gezondheidszorg --- 615.8 --- 617 --- Physiotherapy. Physical therapy. Radiotherapy. Other non-medicinal therapeutic treatment --- Orthopedie. Oftalmologie --- Casestudy --- Hand --- Vinger --- Letsel --- Orthese --- Revalidatie --- Verpleegkunde --- Preventie --- Sport
Choose an application
gezondheidszorg --- organisatieleer --- verpleegkundig management --- 321.3 --- 367.7 --- 601.5 --- ADL --- casestudies --- patiëntentevredenheid --- persoonsgebonden budget --- tijdsbesteding --- time-management --- verpleegkunde --- zorgverlening --- Verpleegkundig management (management (verpleegkundig)) --- Methodiek --- Arbeidseconomie --- Organisatie van de gezondheidszorg
Choose an application
In dit werk maak je kennis met het werkveld van het maatschappelijk werk. In het eerste deel geven de auteurs een algemeen beeld van het beroep, een eerste oriëntatie op de visie, werkwijzen en competenties die kenmerkend zijn voor maatschappelijk werk en dienstverlening. Wat houdt 'helpen' in en op welke specifieke manier doe je dat als maatschappelijk werker? Tot slot komt de geschiedenis van het mw aan bod. In het tweede deel van dit boek staan methodisch werken en de taken van de maatschappelijk werker centraal. Hierbij baseren de auteurs zich op zowel het Nederlandse landelijke opleidingsprofiel MWD, als het beroepsprofiel van de maatschappelijk werker van de Nederlandse Vereniging van Maatschappelijk Werkers (NVMW). Het landelijk opleidingsprofiel MWD is in 2010 vernieuwd en het boek sluit hiermee aan bij de hedendaagse, competentiegerichte manier van opleiden. In deel drie tenslotte, staan de auteurs uitgebreid stil bij het begrip professionaliteit en de professionele aspecten van hulpverlening. In het basiswerk vind je verschillende kaders. Er komen mw'ers aan het woord over hun werk en ontwikkeling als professional en er staan verschillende casussen en vragen in het boek. Je wordt geprikkeld om na te denken over jouw eigen ontwikkeling en wordt gestimuleerd om een beroepseigen houding te ontwikkelen, waarin kritisch nadenken over het hoe en waarom van hulpverlening en de positie van de maatschappelijk werker voorop staan
methoden van het sociaal werk --- maatschappelijke hulpverlening --- Social welfare methods --- maatschappelijk werk --- 321.3 --- casestudies --- dienstverlening --- hulpverlening --- professioneel handelen --- welzijnswerk --- maatschappelijk assistent --- S20110233.jpg --- maatschappelijk werkers --- Methodiek --- 361.3 --- Maatschappelijk werk --- Hulpverlening --- Dienstverlening --- Beroepshouding --- Competenties --- Professionele houding --- Opleidingen --- Competentie --- Opleiding --- Arbeidsmarkt
Choose an application
Interactieve vaardigheden in de zorg helpt (aankomende) zorgverleners beter te communiceren met de patiënt. Om goede zorg te kunnen verlenen, is de juiste interactie met de patiënt een belangrijke voorwaarde. Die interactie begint met luisteren, inleven, de juiste vragen stellen om ten slotte te komen tot een oplossingsgerichte gespreksvoering. Iedere stap in het proces komt uitgebreid in afzonderlijke hoofdstukken aan bod. Daarnaast komt de relatie met de zorgvrager nog een keer samenvattend aan de orde. In het laatste hoofdstuk zijn casuistiek en communicatieprotocollen voor specifieke gespreksvormen opgenomen waarmee de student kan oefenen.
communicatie --- verpleegkunde --- 613.3 --- communicatieve vaardigheden --- gesprekstechnieken --- patiënten --- verpleegkundig beroep --- verpleegkundige communicatie --- verpleegkwaliteit --- 304 --- 305.8 --- 613.2 --- RVV (relationele verpleegkundige vaardigheden) --- casestudies --- gespreksvaardigheden --- luistervaardigheden --- oplossingsgericht --- verliesverwerking --- verpleegkundige vaardigheden --- Actief luisteren --- verpleegkunde - beroep en opleiding --- Sociale pedagogie - Agogie --- Communicatie --- Inleidingen - Hand- en leerboeken --- Vaardigheidstraining --- Luisteren --- Gesprekstechnieken --- Gesprekstherapie --- welzijnswerk, methoden --- 361.1 --- Nursing --- patiënt-verpleegkundige relatie --- luisteren --- sociale vaardigheden --- verpleegplannen --- gesprekstherapie --- Sociology of social care --- SPH (socio-pedagogische hulpverlening) --- coping --- Communicatie ; gezondheidszorg --- Sociale vaardigheden ; verpleegkunde --- Verpleegkunde --- Gesprekstechniek --- Gedrag
Choose an application
Advertising is changing fast, in order to hold its own in an ever-changing media landscape. The traditional channels of TV, press and poster simply won't reach some target audiences. Instead, clients demand project-specific solutions involving social media networks, stunts in public places, street propaganda and more. This book showcases the varied and inventive tactics that are being used today by big-name brands, non-profit organizations and individuals to promote themselves, their ideas and their products. Projects include: giant afro combs stuck in topiaried shrubs to promote a play set in a barber shop; an inflatable pig wedged between two skinny Manhattan buildings to advertise dental floss; and street buskers launching a new Oasis album in New York. Over 60 international campaigns are featured, grouped according to their approach: Stunts, Street Propaganda, Sneaky Manoeuvres, Site-specific and Multi-fronted Attacks.Bron : http://www.laurenceking.com/product/Guerrilla+Advertising+2%3A+More+Unconventional+Brand+Communications.htm
766:659.12 --- 766(035) --- Reclame ; campagnes ; 21ste eeuw --- Marketingcommunicatie --- Brand Activation --- Brand Communication --- (Commerciële) blikvangers langs de wegen ; in de stad --- Merken ; merkwaarde ; merk en ontwerp --- 766.039 --- eenentwintigste eeuw --- grafisch design --- grafisch ontwerp --- grafische vormgeving --- reclamecampagnes --- reclamevormgeving --- 659.1 --- advertenties --- commerciële kunst --- guerillacampagnes --- Gebruiksgrafiek ; ontwerp en vormgeving van reclame --- Gebruiksgrafiek ; handboeken --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Branding --- Casestudies --- Reclamecampagnes --- 754.49 --- politiek --- propaganda --- reclamestunts --- welzijn --- grafische vormgeving, volgens thema, overige --- Marketingstrategie --- Casestudy --- Reclamecampagne --- Financiewezen --- Graphic arts --- advertising --- advertising campaigns --- advertising art --- advertising photography --- 766.31.039 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; geschiedenis ; 2000-2050
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|