Narrow your search
Listing 1 - 10 of 10
Sort by

Book
Krediet: gunst of kunst? Van kredietbehoefte tot kredietbrief
Author:
Year: 2011 Publisher: Hasselt,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Case studies in gerontological nursing for the advanced practice nurse
Authors: ---
ISBN: 9780813823782 Year: 2011 Publisher: Chichester Wiley Blackwell

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

As the fastest growing population sector worldwide, older adults are seen in almost every care setting in which clinicians practice. Developed as a resource for advanced practice nurses in any setting, Case Studies in Gerontological Nursing for the Advanced Practice Nurse presents readers with a range of both typical and atypical cases from real clinical scenarios. The book is organized into six units covering cases related to ageism, common health challenges, health promotion, environments of care, cognitive and psychological issues, and issues relating to aging and independence. Each case follows a similar format including the patient's presentation, critical thinking questions, and a thorough discussion of the case resolution through which students and clinicians can enhance their clinical reasoning skills. Designed to promote geriatric clinical education through self-assessment or classroom use, Case Studies in Gerontological Nursing for the Advanced Practice Nurse is a key resource for all those dedicated to improving care for older adults.


Multi
Reumatologie in beeld.
Authors: --- ---
ISBN: 9789031387830 9789031387847 Year: 2011 Publisher: Houten Springer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Onderzoek en behandeling van elleboog en onderarm
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789031388486 9789031388493 Year: 2011 Publisher: Houten Bohn Stafleu van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Honderd jaar verleiding : het verhaal van lingeriebedrijf Van de Velde
Author:
ISBN: 9789020996616 Year: 2011 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een unieke, persoonlijke en eerlijke inkijk in een Vlaamse ondernemersfamilie. Rijkelijk geïllustreerd met uniek beeldmateriaal. Van het allereerste Vlaamse korset tot de frivole ontwerpen van Marie Jo anno 2011. Net na Wereldoorlog I richten Margaretha en Achiel Van de Velde een eenvoudig atelier op voor het maken van korsetten. Door de combinatie van keihard werken en geïnspireerd ondernemerschap is Van de Velde uitgegroeid tot een succesvol en beursgenoteerd Vlaams bedrijf. Vandaag is het o.a. met zijn merk Marie Jo een van de grootste spelers op de wereldmarkt.Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Onderzoek en behandeling van elleboog en onderarm
Authors: ---
ISBN: 9789031388486 9789031388493 Year: 2011 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum


Book
Zorg: een kwestie van tijd : afstemming van zorgverlening en organisatie op tijdsperspectieven van cliënten.
Author:
ISBN: 9789035233256 Year: 2011 Publisher: Amsterdam Elsevier gezondheidszorg


Book
Basiswerk maatschappelijk werk en dienstverlening
Authors: ---
ISBN: 9789031385966 Year: 2011 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit werk maak je kennis met het werkveld van het maatschappelijk werk. In het eerste deel geven de auteurs een algemeen beeld van het beroep, een eerste oriëntatie op de visie, werkwijzen en competenties die kenmerkend zijn voor maatschappelijk werk en dienstverlening. Wat houdt 'helpen' in en op welke specifieke manier doe je dat als maatschappelijk werker? Tot slot komt de geschiedenis van het mw aan bod. In het tweede deel van dit boek staan methodisch werken en de taken van de maatschappelijk werker centraal. Hierbij baseren de auteurs zich op zowel het Nederlandse landelijke opleidingsprofiel MWD, als het beroepsprofiel van de maatschappelijk werker van de Nederlandse Vereniging van Maatschappelijk Werkers (NVMW). Het landelijk opleidingsprofiel MWD is in 2010 vernieuwd en het boek sluit hiermee aan bij de hedendaagse, competentiegerichte manier van opleiden. In deel drie tenslotte, staan de auteurs uitgebreid stil bij het begrip professionaliteit en de professionele aspecten van hulpverlening. In het basiswerk vind je verschillende kaders. Er komen mw'ers aan het woord over hun werk en ontwikkeling als professional en er staan verschillende casussen en vragen in het boek. Je wordt geprikkeld om na te denken over jouw eigen ontwikkeling en wordt gestimuleerd om een beroepseigen houding te ontwikkelen, waarin kritisch nadenken over het hoe en waarom van hulpverlening en de positie van de maatschappelijk werker voorop staan


Book
Interactieve vaardigheden in de zorg : communicatie in het perspectief van herstel.
Author:
ISBN: 9789043021975 Year: 2011 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Interactieve vaardigheden in de zorg helpt (aankomende) zorgverleners beter te communiceren met de patiënt. Om goede zorg te kunnen verlenen, is de juiste interactie met de patiënt een belangrijke voorwaarde. Die interactie begint met luisteren, inleven, de juiste vragen stellen om ten slotte te komen tot een oplossingsgerichte gespreksvoering. Iedere stap in het proces komt uitgebreid in afzonderlijke hoofdstukken aan bod. Daarnaast komt de relatie met de zorgvrager nog een keer samenvattend aan de orde. In het laatste hoofdstuk zijn casuistiek en communicatieprotocollen voor specifieke gespreksvormen opgenomen waarmee de student kan oefenen.


Book
Guerrilla advertising 2 : more unconventional brand communications
Author:
ISBN: 9781856697477 Year: 2011 Publisher: London Laurence King Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Advertising is changing fast, in order to hold its own in an ever-changing media landscape. The traditional channels of TV, press and poster simply won't reach some target audiences. Instead, clients demand project-specific solutions involving social media networks, stunts in public places, street propaganda and more. This book showcases the varied and inventive tactics that are being used today by big-name brands, non-profit organizations and individuals to promote themselves, their ideas and their products. Projects include: giant afro combs stuck in topiaried shrubs to promote a play set in a barber shop; an inflatable pig wedged between two skinny Manhattan buildings to advertise dental floss; and street buskers launching a new Oasis album in New York. Over 60 international campaigns are featured, grouped according to their approach: Stunts, Street Propaganda, Sneaky Manoeuvres, Site-specific and Multi-fronted Attacks.Bron : http://www.laurenceking.com/product/Guerrilla+Advertising+2%3A+More+Unconventional+Brand+Communications.htm

Listing 1 - 10 of 10
Sort by