Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
In een tijd van recessie en teleurstellende verkoopcijfers wist Monique Burger haar nieuwe boekhandel succesvol te maken en de prijs voor Beste Boekverkoper in de wacht te slepen. Hoe deed zij dat ? Zelf schrijft ze haar succes toe aan haar enthousiasme en zakelijke houding. Daarnaast is ze op veel fronten enorm vernieuwend. Zo hanteert ze een 'Pin only'-beleid, betrekt ze haar klanten via twitter bij de ontwikkeling van de boekhandel en organiseert ze elke week activiteiten, die altijd verder gaan dan een lezing of signeersessie. In dit boek maakt ze de vertaalslag naar andere producten en geeft ze verrassende en praktische tips over succesvol verkopen. Groeten is gratis is een nuttige handleiding met alle informatie die je maar nodig hebt om een zeer goede retailer te worden.Bron : http://www.boekenbank.be
Distribution strategy --- 658.85 --- boekhandel --- verkooppsychologie --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Sales management --- Verkoop --- Detailhandel --- Retailmarketing --- Marketingstrategieën --- Salesmanagement --- Marketingstrategie
Choose an application
Ontdek de werkelijke behoeften van je klanten en bied passende oplossingen aan. Schiet niet met hagel, maar schiet met scherp door het toepassen van de Resultatenring-methode van topverkoper Erwin Wiggers. Jouw verkoopsucces is maakbaar. Je moet systematisch werken, je goed voorbereiden, discipline hebben, karakter tonen, hard en vooral slim werken. Maar de basis van je succes is een goede techniek, en die techniek leer je in dit boek. Pas op! Dit is geen droog managementboek over het nieuwe verkopen. Dit boek is bestemd voor de verkoper die vooral praktische inzichten zoekt. Die zit te knarsetanden bij saaie, slaapverwekkende theorieën. Die zich graag volop wil laten inspireren in korte tijd. Die het niet kan laten steeds meer verantwoordelijkheid op zijn schouders te nemen, die voortdurend meer wil, die vol aanstekelijk enthousiasme zit, die meer geweldige ideeën heeft dan tijd en die een dag graag rennend doorbrengt. Voor jou dus. Bron : http://www.boekenbank.be
658.85 --- gesprekstechnieken --- verkoopgesprek --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Verkoop --- Sales management --- Verkooptechnieken --- Persoonlijke verkoop --- Salesmanagement --- Verkooptechniek
Choose an application
Persoonlijke Verkoop is een boek uit de reeks 'Science of Sales'. Het boek richt zich op de technieken die verkopers in de zakelijke markt gebruiken om waarde toe te voegen. Want dat is waar het vandaag de dag om gaat: de klant uitdagen om samen tot oplossingen te komen die meer waarde toevoegen dan de beschikbare standaardoplossingen.De klant is tegenwoordig zelf in staat om standaard producten en diensten te kopen via het internet. Ook is er geen tijd om zonder zakelijke argumenten relaties omwille van de relaties te onderhouden. Hierdoor worden verkopers die omschreven kunnen worden als wandelende brochures steeds zeldzamer. De moderne verkoper is alleen succesvol als deze zich aan de wetten van de consultatieve verkoop houdt.In dit boek wordt aan de hand van wetenschappelijke inzichten een uiteenzetting gegeven van het gedrag dat bij deze manier van verkopen hoort. De tekst is niet nodeloos ingewikkeld gemaakt, maar zaken worden ook niet te eenvoudig voorgesteld. Op die manier is het boek toegankelijk voor nieuwkomers in het vakgebied, en tegelijkertijd zeer informatief voor mensen met de nodige ervaring.Bron : http://www.business-economics.be
Marketing --- Distribution strategy --- verkooptechniek --- Social aspects --- 658.85 --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- PHL-Business 12 --- verkoopmarketing --- verkoopkunde --- Verkoop --- Persoonlijke verkoop --- Waardecreatie --- Sales management --- Verkooptechnieken --- 369.3 --- verkooptechnieken --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- Salesmanagement --- Verkooptechniek
Choose an application
Veel bedrijven en organisaties willen klantgericht zijn. Maar een deel van deze organisaties doet nauwelijks onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Klantgericht organiseren is geschreven vanuit het interdisciplinaire vraagstuk: Hoe kan een organisatie klantgericht worden gemaakt? De auteurs gaan in op de theoretische concepten van klantgerichtheid en laten de lezer zien wat er moet gebeuren in een (non-)profitorganisatie om klantgericht te worden. Centraal staat het begrijpen van de klant en vervolgens het intern vormgeven aan klantgerichtheid. Vanwege de interdisciplinaire invalshoeken leent het boek zich uitstekend om te worden gebruikt bij vakken als marketing, management en organisatie, kwaliteitszorg en verandermanagement.
organisatiemanagement --- organisatiepsychologie --- Organization theory --- bedrijfsorganisatie --- Klantgericht ondernemen --- Klantenbinding --- Dienstverlening --- Relatiemarketing --- Organisatieleer --- Organisatiemanagement --- 369.3 --- CRM --- klantenservice --- klantvriendelijkheid --- management --- verkoopkunde --- 658.85 --- verandermanagement --- Klantenmanagement --- Klantentevredenheid --- Management --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- customer relationship management --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- organiseren --- klantgericht --- departement Algemeen 11 --- sociale marketing --- organisatie --- kwaliteitszorg
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|