Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In het Handboek voor leraren vind je de basis die nodig is om een succesvolle leraar te worden. In het eerste deel staan de leerpsychologietheorieën en de didactiek die daarop is afgestemd centraal. Deel twee bespreekt de relatie tussen de leraar en de leerling. Er wordt ingegaan op communicatie en interactie met groepen, maar ook op het omgaan met individuele leerlingen. Bijbehorende thema's zijn pesten, ordehandhaving en conflicthantering. In deel drie beschrijven de auteurs het Nederlandse onderwijssysteem met onderwerpen zoals de schoolorganisatie, de schoolcultuur en de verschillende schooltypes. Daarnaast wordt ingegaan op de relatie tussen school en omgeving. Deel vier ten slotte, gaat in op de persoonlijke en professionele ontwikkeling van leraren. (Bron: covertekst)
454.2 --- 472.7 --- 481.7 --- Beginnende leraren --- Competenties --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Didactische werkvormen --- Evaluatie --- Gespreksvaardigheden --- Groepsdynamica --- Intercultureel onderwijs --- Klasmanagement --- Leren --- Leren leren --- Lesvoorbereidingen --- Secundair onderwijs --- Toetsen --- Werkvormen --- Zorgverbreding --- didactiek (ler) --- lerarenopleiding (ler) --- De leraar en zijn opleiding --- Onderwijsstijlen --- 112717.jpg --- Leraren --- Onderwijsstrategieën --- De onderwijzer en zijn opleiding --- Teacher education. Teacher's profession --- Didactics --- lerarenberoep --- teachers colleges [buildings] --- lerarenopleiding --- didactiek --- departement Algemeen 11
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|