Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
nieuwe media --- digitale technieken --- Mass communications --- Multimedia --- Sociale media
Choose an application
Children's literature. Juvenile literature --- games --- literaire adaptatie --- nieuwe media --- jeugdliteratuur
Choose an application
cultuurfilosofie --- Virilio Paul --- technologie --- nieuwe media --- kunst --- kunsttheorie --- architectuur --- architectuurtheorie --- stedenbouw --- Zumthor Peter --- 130.2
Choose an application
De komst van internet, social media, YouTube etc. heeft de wereld veranderd. De grootste verandering staat echter op het punt van beginnen: internetTV. Ofwel de vernieuwing van 'het oude televisie kijken' naar 'de nieuwe interactieve televisiebelevenis waarbij de kijker het volledig voor het zeggen krijgt'. Bestaande grote, bekende bedrijven en organisaties zullen met eigen internetTVkanalen komen en zo direct concurreren met de bekende omroepen die naar internet verhuizen. Immers, het huidige televisiesysteem is volledig uit de tijd. Er komt dus ook een einde aan die volgens sommigen irritante, langdurige televisiecommercialblokken. Bij internetTV betaalt de adverteerder de kijker en ontstaat een grote vraag naar sterk gevarieerde videocontent, waarbij de kijker zijn eigen pakket samenstelt. Je leest alles over heden, verleden en toekomst van het fenomeen 'televisie' in dit boek. Bron : http://www.academicservice.nl
Internet --- Televisie --- Sociale communicatie --- Trends --- Nieuwe media --- Communicatiemiddelen --- Trend --- Communicatiemiddel --- Onderzoek --- Geweld
Choose an application
Choose an application
"'Daney vertegenwoordigt voor mij het einde van de kritiek zoals ik die begrijp, en die ik laat beginnen bij Diderot, van D naar D, van Diderot naar Daney', stelde Jean-Luc Godard in een gesprek met Youssef Ishaghpour. In 1964 schreef Serge Daney voor de Cahiers du cinéma zijn eerste artikel over film en vanaf de jaren tachtig richtte hij zich tevens op televisie, reclame en nieuwe media. Zijn teksten hebben grote invloed gehad op filmmakers, critici en filosofen, en nauwelijks aan betekenis ingeboet als het gaat om de lessen van een rijke cinefiele cultuur voor de hedendaagse beeldcultuur. Het beeld als verzet tegen de eindeloze informatiestroom, als ruimte voor verbeelding en reflectie: een ruimte om in te bewegen. Voor het eerst is een selectie van Daneys teksten in Nederlandse vertaling gebundeld. Deze worden omlijst door teksten van tijd- en reisgenoten: Jacques Rivette, Gilles Deleuze, Jean-Luc Godard en Olivier Assayas. Met een uitgebreide inleiding van Pieter Van Bogaert."--
Film --- Daney, Serge --- film --- filmtheorie --- filmkritiek --- media --- nieuwe media --- televisie --- twintigste eeuw --- Daney Serge --- 791.41 --- 798.3 --- Frankrijk --- Cahiers du Cinéma --- film, esthetiek en kritiek
Choose an application
Het Handboek Direct Marketing 3.0 - Online & Offline is het standaardwerk voor de marketingperiode met internet, met mobiel en met sociale netwerken. Het beschrijft hoe commerciële processen van marketing, verkoop en services via media worden uitgevoerd.Dit handboek analyseert van alle media de belangrijke kenmerken en geeft aan hoe die in commerciële processen het beste kunnen worden gebruikt. De kracht van de combinatie met data-analyse wordt uitgebreid behandeld. Evenals het vormgeven van de organisatie en de juridische aspecten.Dit handboek omvat het direct marketingproces vanaf de strategische keuzes tot de praktische uitvoering. Compleet met acht praktijkcases, waaronder met sociale netwerken.Bron : http://www.bol.com
Applied marketing --- direct marketing --- webmarketing --- e-business --- Distribution strategy --- 658.8 --- nieuwe media --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing --- Direct marketing --- Interactieve marketing --- Internet --- Websites --- Sociale communicatie --- Database marketing
Choose an application
658.8 --- augmented reality (toegevoegde realiteit) --- quick response-code --- virtuele werkelijkheid --- marketing, verkoop, distributie --- Informatietechnologie --- Sociale communicatie --- Trendwatching --- Trends --- Internet --- Nieuwe media --- Augmented reality --- IT --- Trend
Choose an application
Telecommunication technology --- computers --- virtual reality --- cybercultuur --- Youtube --- nieuwe media --- film --- filmtheorie --- mediatheorie --- mediakunst --- video --- online video --- videokunst --- kunst --- fotografie --- sociale netwerken --- mobiele media --- 791.5 --- Webcasting. --- Information society.
Choose an application
INDICE; Introduzione -7; Parte I: Il "testo breve" in chiave linguistica. Aspetti teorici; Sabine SCHWARZE (Augsburg): Brevità e "testo breve" -- stimoli interpretativi in chiavedella linguistica testuale -- 15; Gudrun HELD (Salzburg): Il "testo breve": condensazione multimodale nella comunicazione di massa. Riflessioni in chiave della linguistica dei media -31; Parte II: Il testo breve nei nuovi media; Giulio LUGHI (Torino): Non solo breve. Frammentazione e ricomposizione nella testualità dei nuovi media -51. Massimo ARCANGELI (Cagliari): Il testo breve nell'era digitale. Teoria e applicazioni -71Paolo D'ACHILLE (Roma) / Domenico PROIETTI (Napoli): Le voci enciclopediche nell'era multimediale: il caso di Wikipedia -87; Elena PISTOLESI (Trieste): Frammenti di un discorso ordinario. Contributo all'analisi pragmatica degli SMS -113; Giuliana FIORENTINO (Molise): Brevità e microcontenuti nei blog -127; Donella ANTELMI (Milano): Se mi piaci ti sposo. Ethos e identità in 500 caratteri -143; Parte III: Il testo breve nella stampa; Daniela PIRAZZINI (Bonn): Argomentazione in due minuti -161. Claudio GIOVANARDI (Roma): Cronache calcistiche brevi -181Andreas BSCHLEIPFER (Augsburg): Parmalat: La parola ai lettori La lettera al direttore come breve strumento di reazione pubblica -193; Parte IV: Il testo breve di tipo promozionale; Adriana PELO (Roma): I foglietti illustrativi dei cosmetici -213; Elisa DE ROBERTO (Roma): La quarta di copertina: tra letteratura, mediazione editoriale e marketing -229; Francesca SANTULLI (Milano): La guida turistica: affresco, quadro, mosaico -247; Parte V: Il testo breve nella comunicazione scientifica. Maria ZAŁĘSKA (Varsavia): Siti personali degli studiosi: testi brevi o lunghi? -265Katarína KLIMOVÁ (Banská Bystrica): L'abstract tra funzionalità e pragmatismo nel paesaggio comunicativo odierno (con particolare attenzione all'italiano) -281; Lucia BOLZONI (Augsburg): Quando la scienza chiama ... Un'analisi di confronto tra call for papers italiani e tedeschi -297; Parte VI: Varia; Daniela PIETRINI (Heidelberg): Augurissimi di felicità e gioia! Il biglietto di auguri tra (semi)formalità e espressività -321.
Italiaanse taal --- Italian language ; Discourse analysis. --- Mass media and language. --- Massamedia en taal. --- Nieuwe media --- Taalgebruik in de media. --- discoursanalyse. --- taalgebruik.
Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|