Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopenen de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardigalternatief geworden voor de lokale winkel met strikte openingstijden en een beperkt assortiment.Is er nog wel een toekomst voor winkels ? Welke ontwikkelingen volgen elkaarop en hoe zijn deze te vertalen naar interessante Business Models ?Cor Molenaar analyseert de strijd, de gevaren, maar beschrijft ook de talloze kansen enmogelijkheden waarmee de retail het tij kan keren. Hij behandelt het nieuwe koopgedragvan consumenten (het nieuwe winkelen), de evolutie van de retail (hoe het was, hoe hetis en hoe het moet worden) en laat zien hoe de toekomst voor de winkel er daadwerkelijkuit gaat zien.Winkels moeten anders worden, opnieuw hun toegevoegde waarde gaan bepalen en opeen andere manier samenwerken met leveranciers en klanten om te overleven. Vaak wordteen webshop als de oplossing gezien, maar is dat echt zo ?Ook op internet gaat er nog veel veranderen. Veel webwinkels zullen verdwijnen of eenkwijnend bestaan hebben, alleen de grote aanbieders en webwinkels die optimaal gebruikmaken van de kansen van internet zullen overleven.Bron : http://www.bol.com
Firms and enterprises --- business marketing --- Distribution strategy --- Marketing ; detailhandel --- Klantenbinding --- E-commerce --- Consumentenedrag --- 380.50 --- 381.2 --- 381.50 --- 381.56 --- AA / International- internationaal --- 339.1 --- retailmarketing --- webwinkel --- Structuur en organisatie van de handel (algemeenheden). --- Plaats waar de handel wordt gedreven. --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Rechtstreekse verkoop aan de verbruiker. --- algemene handelsvraagstukken --- Structuur en organisatie van de handel (algemeenheden) --- Plaats waar de handel wordt gedreven --- Kleinhandel: algemeenheden --- Rechtstreekse verkoop aan de verbruiker --- Detailhandel --- Winkelformules --- Internet --- Koopgedrag --- Retailmarketing --- Distributiekanalen --- Winkelformule --- Consumentengedrag --- Distributiekanaal
Choose an application
Distributiekanalen in marketingperspectief behandelt het distributiebeleid van ondernemingen. Veranderingen in het koopgedrag begrijpen, welke en hoeveel distributiekanalen kiezen, hoe distribuanten en producenten doen samenwerken, inzicht verwerven in de kanaalstructuur en de evoluties die zich daarin voordoen zijn topics die zowel vanuit de theorie als de praktijk worden besproken. Hoewel het boek eender welk type organisatie als conceptueel vertrekpunt neemt in het eerste hoofdstuk, ligt de verdere klemtoon op de commerciële distributieproblematiek van producenten, dienstverleners en distribuanten. De wisselwerking van het distributiekanaal en zijn actoren - waaronder de moderne consument ' met de sterk veranderende omgeving wordt hierbij sterk beklemtoond.
Applied marketing --- distributiebeleid --- distributie --- marketing --- Distribution strategy --- Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- 369.3 --- België --- detailhandel --- verkoopkunde --- 658.8 --- geschiedenis 20ste eeuw --- marktonderzoek --- 658.81 )* VERKOOP - DISTRIBUTIE --- grootwarenhuizen --- kleinhandel --- Distributie --- handel --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- marketing, verkoop, distributie --- Belgium --- Consumentisme
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|